Translate

26 Kasım 2012 Pazartesi

1478.bölüm..


tuna-- yada vakıf sponsor olsun.. nasılsa o da eğitim amaçlı..
elizabeth-- olabilir.. xxx bin dolar..

ceyda-- bu ne bütçesi, kolej mi açıyorsunuz..
elizabeth-- anaokulu açacağım ceyda.. tijenle karşılaştık,sorumluluk almak ve çalışmak istiyormuş.. sende gönüllü olabilirsin..

ceyda-- açık ve net.. tijen varsa yokum, elizabeth..
irem--dur ceyda,hangi tijen soralım.. esmer mi,sarışın mı..
elizabeth-- esmer canım.. sarışınla benim de, işim olmaz..

ceyda-- tijen adı bile gerilmeme sebep oluyor.. tamam o halde,elimden geleni yaparım elizabeth..

irem-- nedim bey, anaokuluna.. vakıf sponsor olabilir mi..
nedim--anaokulun sözleşmesini  incelemem lazım ama genel çerçevede olabilir..

irem-- nedim beyin incelemesi kaydı ile kabul elizabeth..
ben ,ertanı söylemiştim zaten.. birde ;pratik kazanma yöntemini.. yurtta kalan gençlere de uygularsanız,
sevinirim..
elizabeth-- anlaştık..

tokalaşırken.. max ve tinanın havladığını duyunca.. birbirimize baktık..

tuna-- sese bak sen.. kime tepki veriyorlar ki..
gülçin-- turgut yanında misafirlerle geldi .. arabadan iniyorlar.. üç yabancı kişi var..tuna bey..  ben bakayım ..

tuna-- sen dur.. ben giderim.. yasin sende gel..
figen-- tunaa,gelmesinn..
tuna-- hah hah hah.. iyi gelme..
yasin-- figen,sakin olsana..
irem-- yasin,gitme.. karının yanında dur.. rica ederim.. ben karşılarım..

tunayla ikimiz çıktık köşkten.. turgut ve diğerleri demir kapının önünde bekliyorlar..  max ve tina da.. bu tarafta.. oturmuşlar..

turgut-- irem hanım,niye izin vermiyorlar..
irem-- bir tehdit algıladılar..turgut..

max ve tinanın başlarını okşadım.. tuna da kapıyı açtı..

tuna-- merhaba.. ben tuna kara.. kimde tabanca var..
faruk--  bende.. ona mı havladı,yani..
tuna-- evet.. lütfen şarjörünü çıkarıp,bana verir misiniz..

faruk --- (dediğini yaptı) ilk defa başıma böyle birşey geliyor.. inanamıyorum..
tuna mendilinin arasına koydu,elinde tutarak..
tuna--eğitimli olunca,uyarıyorlar..  buyrun.. girebilirsiniz..

girdiler bahçeye..  max ve tinayı gönderdim..

mr.gardner-- geciktiğimiz için.. çok çok özür dileriz,irem hanım.. tuna bey..  hep beraber gelerek,buradayken .. yüz yüze tanışmanızı istedim.. uçakları rötar yapmış.. faruk bey de,kara yoluyla geldi..
tanıştırayım; İstanbul bayisi..  mimar,emlakcı ..mehmet (...... ).. ,
İzmir bayisi,xx otelleri işletmecisi  davut (...... ) ,
Ankara bayisi.. çiftçi faruk (..... ) ..
( tokalaşıp,bayramı karşılıklı kutladık.. üçü de ,tertemiz giyinmişler.. ilk intibam olumlu..)
  irem kara..  bahadır holding yönetim kurulu başkanı.. bünyesindeki şirketi,sada otomotiv ile tek yetkili,ithalatçı firma olarak anlaştık... artık ihtiyaçlarınızı ,onlar karşılayacak.. tuna kara da,eşi..
ç.ü. öğretim görevlisi ve ingilizce bölüm başkanı..

memnun oldular.. buyrun dedik.. yürüyoruz köşke doğru..


mehmet-- pardon, bu köşk bekir ağanındı... akrabası mısınız.. irem hanım..
irem-- bekir ağa çok sevip,saydığımız büyüğümüzdür  ama akraba değiliz.. mehmet bey..
mehmet-- mesleki ilgi olarak kabul edin lütfen.. kaça kiraladınız..
irem-- (gülümsedim ) satın aldım mehmet bey..


Hiç yorum yok: