Translate

26 Kasım 2012 Pazartesi

1477.bölüm..


sadun-- herhalde dediğinize göre.. alman ekolünü benimsemiş birisi ,sanırım..
yasin-- evet.. soğuk,katı ve iş konusunda hiç tavizi yoktur..bu ortamda  kişiliğini göstermesini, beklemiyorum yani..

tamerin sık sık  saatine bakması dikkatimi çekti..
irem-- hayırdır tamer.. bir yere mi gideceksin,birisini mi bekliyorsun.. zaman geçmek bilmiyor der gibi bir halin var da..

tamer-- (gülümseyerek ) sizden de birşey kaçmıyor irem hanım..
nedim-- kaçmaz da, halin aşikar oğlum..

batu-- çok belli ediyorsun demiştim,değil mi..
kaan-- doğalı da bu .. zekeriya yada senin gibi..yere bakıp yürek yakmıyor hiç olmazsa.. rahat bırakın  arkadaşımı..

zekeriya-- kaan,laf  durduk yerde.. niye bana geldi.. sen kendinden bahsetsene,hadi..
batu-- bizim gizlimiz ve henüz verilmiş bir kararımız yok.. değil mi zekeriya..
zekeriya-- evet,doğru..
tamer-- kaan ? bunu duymamıştım ben..

irem-- evet,kaan ?bizde duyalım, seni dinliyoruz..
ceyda-- philip ve elizabeth geliyorlar irem..

irem-- (dönüp baktım.. kaldırımdalar sahiden.. geliyorlar.. el salladık birbirimize )
ben bu ikazdan ,iki sonuç çıkardım ceyda.. ya konuyu değiştir yada onların yanında sor diyorsun.. hangisi.. hem niye kaanı konuşturmuyorsun ki,kararı merak ettik..

ceyda-- (gülümseyerek) iremm sonra duyarsın,nasılsa.. ne olur,şimdi  bana benzeme ..
irem-- zemin müsait,hava da nemliydi dimii.. elime düştün ceydaa..

kahkahalar atılırken..rekin de geldi yanımıza..

rekin-- (gülümseyerek )neşeniz bol olsun..  beklediğim haber geldi,irem hanım.. şartları kabul ediyorum.. sizinle çalışmaktan mutlu olacağım..

irem-- (ayağa kalkıp.. elimi uzattım ) bende mutluluk duyacağım rekin.. bayiliğiniz hayırlı uğurlu,bol kazançlı ve bereketli  olsun..  en önemlisi, huzur versin iki tarafa da..

rekin--(tokalaştık ) teşekkür ederim.. iyi dilekleriniz için..

tuna ve diğerleri de tebrik ettiler... sonra, philip ve elizabethi karşıladık.. bayramımızı kutladılar..

irem-- teşekkür ederiz.. sıcak oldu,içeri buyrun.. lütfen..

içeriye girip.. koltuklara oturduk..

philip-- tamam.. daha gelmediler mi..
irem-- (anlattım) bizde bekliyoruz..
philip-- bayi konusunu ne yaptın..
irem-- bayimiz hazır philip.. rekinle anlaştık..
philip-- çok sevindim.. hayırlı olsun..

rekin-- sağolun,philip.. ( fax sesini duyunca )gerekli belgelerde, faxla gönderiliyor.. teminat mektubunu iş gününde,alabileceğiz ama..  gösterirseniz ,en azından.. bir fikir sahibi olurlar..

irem-- teminat sorun değil..

elizabeth-- irem.. sponsorluk konusunda.. bir teklif yapmıştın,bana..  o zaman bu iş konusu,yoktu ..
o hala geçerli mi,yoksa  başkasıyla anlaşayım mı..  harcaman olacak.. hiç darılmam..  çıkardığım bütçe,epeyce fazla çünkü..


irem-- geçerli de,bütçeyi duyayım önce..



Hiç yorum yok: