Translate

25 Kasım 2012 Pazar

1472.bölüm..



orhan abiye fiziksel benzerliğinden anlamalıydım dedim içimden.. ama  hali, ifadesi nasıl desem.. duruşu bile ukala gibi.. ilk görüşte,itici geldi bana... ama belli etmedim.. yanılmış da olabilirim,birde orhan abinin tunanın hatırı var..  hem misafir.. beni çok ilgilendirmiyor,nasılsa..

tuna tanıştırdı bizi.. tokalaşıp,hoşgeldiniz dedik..
.
caner--Mersine geldim de.. görmeden gitmeyeyim dedim..
nereye bakacağımı şaşırdım.. buralar pek bir bereketliymiş oğlum.. böyle huriler var mış da,niye haber vermiyorsun..

tuna-- (kısık sesle )tanımıyoruz .. sus anlayacak..
caner-- dil bilmiyor,korkma..canım..

güldük..

 bayan da,birisine benziyor da.. çıkaramadım ki.. ama süper şık giyinmiş.dekoltesi falan yok da.. baktırıyor kendisine.. doğal sarışın.. makyajsız,duru güzelmiş doğrusu..

irem-- merhaba ben irem kara..
.. gülümseyerek elini uzattı..ingilizce konuşuyor..

barbara-- merhaba.. adım barbara,anarın ikiz kardeşiyim.. .. tuna bey,irem hanım.. memnun oldum..

tokalaştık,bizde memnun olduk dedik.. yasin ve figenle tanıştırdım..

irem-- nasılsınız,barbara..
barbara-- iyiyim.. size gece gece zahmet vermişim..kaos yaşanmış sayemde. verdiğiniz haberle,
ailemi çok sevindirmişsiniz.. anarla teşekkür etmeye geldik..

tuna-- rica ederiz.. o her güçlüğe ,değerdi.. sağlıklı olduğunuzun haberini alınca ,bizde mutlu olduk..  içeri geçelim, buyrun lütfen....

caner-- iyi, biraz oturayım bari.. gitmem lazım..

figen,yasin.. barbara girdiler.. bayramlaşıyorlar.. anar ve rekin de içerideler..
başımla selam verdim de,giremedik kapıdayız..

tuna-- nereye gidiyorsun abi.. yanlızım demedin mi.. kalırız burada..
caner-- bir iş yeri için.. görüşeceğim,tuna.. randevum var..
tuna-- Mersine bar mı açacaksın.. İstanbulu bırakıyor musun..
caner-- düşünce henüz.. bakıyorum,kesin değil daha.. herşeyi bırakıp..evlenebilirim de,tekliflere açığım..
tuna-- ne teklifi,caner abi..ne oldu sana.. sıcak mı çarptı..

caner--  abimle menekşeyi görünce..imrendim oğlum.. senden değil,eşinden teklif bekliyorum..


irem-- kader,kısmet caner bey.. ben değil,onlar birbirlerini buldu..size kolay gelsin.. huriler ilgi alanıma girmiyor ,kusura bakmayın..

caner-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: