Translate

20 Kasım 2012 Salı


1470.bölüm..

salona girdiğimizde,telefon çaldı..

irem-- amann,bir çay içeceğim ya.. altüst oldum zaten..  tuna sen bak,bana da verme..

tuna-- (açtı ) alo.. oo,merhaba abi.. ....................... .....................sizinde,mübarek olsun..amin,amin.. iyiyiz,şükür. siz nasılsınız................................. ....................................................... .....................................................   yanımda da,bana verme dedi abi...................... hah hah hah....................  as,hepsine çok selam söyleyin..  misafirlerimiz var.. fırsat bulunca ,  ararız inşallah.......................................................................................................................................
(gülümseyerek ) ertancığım,canımm......................hah hah hah.. ................. bayram harçlığın hazır,tabi.. ................ başkasına vermem,sakladım.............  topta alırız,merak etme.................  parka da gideriz.. .........................  bende özledim,öpüyorum seni..  ablanı veriyorum..

bana verdi..  nasıl dillenmiş bücür.. teyzemlerdelermiş.. nurilerde gelmişler..
hepsiyle konuştum,kısa kısa..  keyiflilerdi..  ama annemin mutluluğu sesine yansımıştı.. çok sevindimm,çokk...
 babam "niye verme diyorsun,küsmüyüz "diyince..

irem-- iş yerinden çağırıyorlar sandım ,sana dermiyim hiç.. küs falan değiliz babam..
gitmenizi  çok istediğimi , biliyorsun da... bayramda..
(tuna ,fısıltıyla "suss ,sitem etme.. orada da evladı var.. bencilliğin sırası mı"dedi) babaa, İzmir fuarına da gidin ha.. hatta yakın, yunan adalarına ,italyaya da gidebilirsiniz..

tuna-- abartma irem,bu seferde dönmelerini istemediğini  sanacak.. abartmaa..

muazzez--irem--firuze-- ayşe-- hah hah hah..

babamda gülerken.. "muazzez hanımı ver, korkarım sen bize dünya turu yaptıracaksın "dedi..

verdim,onlar konuşurken.. banyoya gidip.. elimi yüzümü yıkadım.. yeniden yaptım makyajımı..
"allahım,sen ağlatma..iyi haberler duyur,sağlıkla kavuştur.. fatmaya sabır,bebeğine şifa ver " diye dualar ederek..geldim yanlarına..

ayşe sofrayı topluyordu.. yardım ettim..
kahveler pişerken..firuze teyze baklavayı tabaklara koydu..  "ye bakayım,kızım "diyerek yedirdi eliyle.. muhteşem olmuş..
kapı açıldı o sırada.. figenle yasin girdiler,içeriye..

yasin-- oo,hoşgeldiniz..
tuna-- hoşbulduk yasin.. sizde hoşgeldiniz...

sarıldılar.. antrede..  ağzım dolu.. konuşamıyorum diye.. işaret ettim..
firuze-- (yanımıza geldiler,yasin de,figen de elini öptü ) yavrumm,hayırlı bayramlar görün inşallah..

yasin-- inşallah anamm.. hep beraber görelim..
figen--(gülerek )  annee,tatlı senin demiştin hani.. bir de yedirmişsin,ireme.. bende istiyorum bana ne..
firuze-- al kızım,al yavrum.. gelinim de nazlanırmış bana.. (yedirdi ona da)ayrı tepsi yaptım, ikinize de..

yasin--figenn,bana ne mi dedin sen..

figen gülerek başını sallıyor.. bende yuttum nihayet..

irem-- kıskanç iştee.. lafımı çalıyor.. sen,ikinci gelinsin kızım.. tabi bana yedirecek.. sen gid..... (sustum ) hava nasıl dışarıda..

tuna-- böyle,püfür püfür esiyormuş.. hayatım.. üşümüşler bile..

kahkahayı tahmin edin artık..

*******
yasinle,figenle bayramlaştık.. kahvelerle ,tatlılarla salona geldik..
halanın da elini öptüler..  oturduk,hal hatır soruldu.. sohbet ediliyor.. arayanlardan selamlar söylendi.. onlarda.. anne babasının selamını ilettiler..
gül de,gelmiş eşiyle.. tayini de İzmire çıkmış.. eşiyle beraber olacaklar diye sevinmişler..

hala ve firuze teyze.. bir ara dışarıya çıktılar.. fısıltıları geliyor..

irem-- tunaa,bir saat oldu.. kalkalım hadi.. halamlar yemek işi mi konuşuyorlar ,nedir..
tuna-- tamam.. gideceğimizi duydular,ne yemeği canım....

yasin-- (kapıdan gülerek,dinledi.. gelip oturdu sonra ) annemin adetidir,zaten.. bize bayram harçlığı vereceklermiş.. mendillerin arasına koyuyorlar..
tuna-- nee,bize mi.. inanmıyorum..

irem-- niye öyle diyorsun kocacığım.. adet,verilir tabi.. en küçük benim ya.. yaşasınn,çatapat.. alabileceğim..

tuna--irem--figen--yasin-- hah hah hah..

tuna-- tamamm.. al,köşkte xxx in başkanıyla beraber oynarız.. değişik bir deneyim olur..
irem-- ama  köşke giremeyiz ki.. max ve tina var..
tuna-- pess,olmasalar.. oynayacaktın yani..

irem--  ne var,oynarım.. hem onlarca balon alıyorsun da.. çatapat niye rahatsız etti ki..
yasin-- evet,bırak .. (kısık sesle ) bende geleyim mi,irem... iyi oynardım ha..
irem-- gel de, çaktırma.. oynamayı hiç bilmem.. elime bile almadım..  babam bir,tuna iki.. mani oluyorlar öğrenmeme..

figen--yasin--tuna--irem--  hah hah hah..

***********************************************************************************

Not: Sevgili okurlar.. üç gün sonra,büyük kızımın nişanı olacağı için.. bir hafta izin istiyorum sizlerden.. :)  görüşmek üzere,hoşçakalın ..

Hiç yorum yok: