Translate

20 Kasım 2012 Salı

1469.bölüm..


tuna-- yok.. bayram diye,büyüklerini görmek için..köye gitmek istemiş..
hüseyinde doğumdan sonra gideriz,yol bozuk sarsılırsın demiş..
dün sabah bana söyledi..  arabayı al,ağır ağır gidersin .. ailesini özlemiştir,dedim..
içine doğmuş gibi.. yok beyim.. bir terslik olursa, vicdan azabından ölürüm.. onları çağırayım dedi.. aradı, geliriz demişler..
 sürpriz yapacak,güya.. öğlen gelmişler,tam tekmil..ben de,evde ustaların başındaydım..

fatma karşısında bunları görünce.. heyecandan bayılmış ve kötü düşmüş..
bir feryat figan koptu.. fırladım dışarı... evleri,ana baba günü olmuş bir anda..
içeri girdim ki.. kadın perişan, hüseyin yıkıyor ortalığı..

 arabaya nasıl,kiminle taşıdık.. hastaneye nasıl yetiştirdim hiç bilmiyorum.. ameliyata aldılar hemen..
doktor da,tesadüfen yengenmiş.. dışarı çıkınca ikimizde,şaşırdık..

"anne ve oğlunuzun genel durumu iyi.. düşmeden dolayı bir sorunları yok.. fakat  yirmi gün erken doğduğu için.. ciğerlerin gelişimi tamamlamamış, o nedenle riskli.. elimizden gelen her imkanı kullandığımız halde,bebeği kaybedebiliriz..  bilmenizde fayda var" dedi,hüseyine..

hastaneye giderken,bülenti çağırmıştım.. hızır gibi yetişti, sağolsun.. yoğun bakıma gittik, beraber.. biz camdan bakarken.. o giyinip,sevinç hanımla beraber içeriye girdi.. muayene etti bebeği,bilgi aldı..
yanımıza geldiler sonra..
 "durum iç açıcı değil,hüseyin.. buranın imkanları belli..  bebeğini İstanbula götürmeme izin verirsen..bir şansı olabilir.. .. sevinç hanım izin veriyor.. tuna anlatınca,ben ambulans uçakla geldim..
götürebilirim, karar ver".. diyince, ne desin garibim.. mahvoldu zaten..  verdi,izni....

bir saat içinde,herşey ayarlandı.. belgeleri ,bebeği alıp ambulansla havaalanına gitti bülent..
İstanbuldan da ,aradı..  hastaneye yatırmış.. "tüm doktorlar başında,artık daha rahat nefes alıyor merak etmeyin "dedi...

fatmayı sakinleştirciyle ,uyutmuşlar.. hüseyinin yanına da,nail,hamza kahya,esma kadın geldiği için..
gelebildim,köşke.. halim ,o yüzden berbattı..  
çok  etkileneceğini bildiğim için,anlatmadım..  gece de,arayıp bilgi aldım bülentten.. iyiymiş,şartlar sağlanmış..  çocuk doktoru; " müdahaleye gerek yok.. gelişimini tamamlar,korkmayın..
yirmi gün sonra, normal hale geldiğinde .. annesiyle buluştururuz.." demiş..
sabah gidip,müjde verdim işte.. garipler bayram yaptılar..
 sevinç hanım.. yarın çıkabilir demişti,ben kalsın dediğim için aradılar demek ki..

firuze--ne büyük sevap almışsın..  allah sizi de,sevindirsin inşallah..
tuna--irem--  amin..

muazzez-- ayşe,ilaçlarımı versene.. daraldım..
tuna-- hala,irem.. anlattığıma pişman etmeyin.. çok şükür,iyiymiş..dedim ya.. toplayın kendinizi..

mutfağa gittim,çay dolduruyorum bardaklara.. ayşe de ilaçları götürüyordu..

irem-- (kısık sesle ) yaşlıların son durumu  nasıl,ayşe..

ayşe--  eskisi gibi oldular nihayet.. sağlıkları da,iyi maşallah..
birkaç gün önce..  figen hanım,yasin bey ve biz.. hep beraber kontrole gittik.. (gülerek)
bebeğin ultrasonla görüntüsüne baktılar.. hallerini görmeliydiniz irem hanım..
kalp atıyor ya.. şaşırdılar,ağladılar güldüler.. dualar ettiler.. doktor ihya oldu.. torunumuzu bize gösterdi diye..  muazzez hanım,evlat edinecek sandım bir an..

irem-- hah hah hah.. allah tamamına erdirsin,sağlıkla.. o zaman eder herhalde..
ayşe-- olabilir..

salona girdiğimizde,telefon çaldı..
irem-- amann,bir çay içeceğim ya.. altüst oldum zaten..  tuna sen bak,bana da verme..

Hiç yorum yok: