Translate

19 Kasım 2012 Pazartesi

1468.bölüm..


tunanın arabasıyla gittik.. gerçekten iç konforu,güzelmiş..
kendi  orijinal telefonu da varmış..  fakat yeni gördüğümüz için.. kartı takmadık  ve konuşamıyoruz..
çiçekçiden üç gül buketi yaptırdık.. birisini de ayşeye vereceğim..

***

firuze teyze de.. halam da..çok özlemişler.. sarıldık,öpüştük.. bayramlaştık coşkuyla.. çiçeklere de çok memnun oldular..
ayşe masa hazır,buyrun diyince.. oturduk artık.. güle konuşa,yiyoruz..

birden aklıma geldi.. büfenin üstünde duran telefonu aldım.. numaraları çevirirken..

tuna-- kimi arıyorsun.. akşam dedim, duymadın mı..

irem-- vahide hanımı arıyorum..  misafirler için, irtibat kurmak isteyebilir.. beni nasıl bulacak kadın..
numara vereceğim.. .. alo,merhaba keriman teyze.. ben irem.. .............. ................................................................................sizlerin de bayramı kutlu olsun........................................................ aminn... uğrayıp elinizi öpeceğiz kısmetse.. ............................................................. bayramda olsa..iş önce geliyor.. malesef.. ................................... ............................... anladım,vildan teyzeye de selamlar.. hoşçakalın..

kapatıp,yeniden çevirdim numaraları..
irem-- günaydınn.. ......................... ..................................................
.......................................................................................hah hah hah.. sen çok yaşa,vahide hanım...........................  .......................firuze teyzede kahvaltı ediyoruz.. ben bir saate kadar,gelirim..
sizde  biraz kaynaşırsınız,o arada.. ..............................sağol..  haa,zarflar sümenin altında.. kimse gelmeden, ver..  ...................................................................................................
 nee,kimmm.. aaa... doğum muu.... .............................................(tunaya baktım )...............................................................................  .......................... .......................................  .......................  tamam,anladım.. ........................................ görüşürüz..

kapattım..

firuze-- çayın soğudu,kızım.. yeni doldurayım,ver..
irem-- daha neler,firuze teyze.. bırak sen.. alırım..
ayşe-- ben doldurayım..
irem-- yok ayşe,bırak..

muazzez-- hayırdır,önce güldün.. sonra kötü bir haber mi aldın..

irem--(içimi çekerek ) hımm.. kim demeyin de, bir bebeğin ; annesine ve sağlığına kavuşması için.. dua edin.. ne olur..  (gözümden süzülen bir damla yaşı,silip.. çantamdan sigaramı aldım..
elim titreyerek yaktım... )

muazzez-- ederiz de.. aboo,figene  birşey mi olmuş yoksa..
irem-- (başımı salladım,iki yana ) yokk ,allah esirgesin..

tuna-- fatmadan bahsediyor ,hala..  iremin haberi yoktu..  neden aradılar da... tam bayram günü öğrendi..onu bilmiyorum..

irem--sen yatsın demişsin herhalde ama fatma hastaneden çıkmak  istemiş.. hüseyin imzalasa da.. sorumluluk babında,haber vermişler..  sabah oraya mı gittin..

tuna-- hımm.. senden de gizli bir iş yapılmıyor.. anında anlıyorsun..

firuze-- bize de anlatsanız.. bebeğe ne olmuş..

tuna-- (bir sigara da o yaktı ) dün fatmayı acile götürdük, sezeryanle  doğum yaptı.. zamanından önce..
fatma iyiymiş de.. çocuk yoğun bakıma alındı.. anne karnında geçen her gün ,gelişimi için hayati önem taşıdığından..  nefes almada, problem yaşaması da normalmiş..

muazzez-- vay yavrum,vay.. el kadar bebe.. allahım yardımcısı olsun..

irem--aminn.. (gözümden akan yaşları sildim ) iyiydi,kendine dikkat de ediyordu.. neden olmuş.. ağır bir iş mi yapmış..

Hiç yorum yok: