Translate

15 Kasım 2012 Perşembe

1465.bölüm..



yanağımı,dudağımı öpüyor minik minik..
tuna--  iremim.. canım,bak bana..

irem-- (açtım gözlerimi.. diz çökmüş sanırım..göz göze geldik.. ) evet?

tuna-- ( neşeyle )hadi gidip,müjde verelim.. anarın kardeşi,gayet sağlıklıymış..  kazadan değil,iş trafiği sıkışıklığından dolayı gelemiyorum demiş.... doktor ve mesul müdürmüş..
Sudan da,bir başka hastaneyi bünyelerine alacaklarından.. sabah oraya  gitmesi gerekmiş..  o hastanedeyim diye de, telgraf çekmiş..   yanlış anlaşılmalar olmuş yani.. yarın öğlen gelecekmiş..

irem--  sevindim de... ya sen git ,söyle..yada ara tuna.. rekin de,haberdar olmuş olabilir..

tuna-- konuştuk,haberi yoktu.. hiçbir yere ulaşamadım.. haber alırsanız,iş yerindeyim dedi..
sensiz gitmem, arayabilirim ama sevindireceğin bir anne.. on dakikanı feda etmeye değmez mi..
eve gideriz sonra da..

irem-- (doğrulup,oturdum.. )ben değil,sen sevindireceksin..  kimden öğrendiğini soracaklardır.. bileyim de, ayrı konuşmayalım..

tuna-- sevabın bir miktarını da,maruf alsın dedim.. onun vasıtasıyla öğrendik, diyeceğim..
irem--  marufun haberi var mı,bari..

tuna-- var.. (güldü ) direk hattından arayıp,söyledim.. sanırım biraz zamansızdı..  yani ,sesinden ben öyle anladım..
irem--hahh hah hah.. (kalktım ) bir zamansız ziyaret de,ziyalara gerekiyor..  bir ara onlardan da,intikamımızı al.. tamam mı..

tuna--(o hala, dizlerinin üstünde duruyor )  elbettee.. tek düşüncem ,o..inan ki.. zamansız,çat kapı giderim..hemde ben ..

irem-- (başını tutup,eğildim yüzüne doğru.. dudaklarını öptükten sonra ) sen bana itiraz etmedin, değil mi..
tuna-- hiç eder miyim.. aşkolsunn.. diyeyim,şimdilik..
tuna--irem-- hah hah hah..


***********

ben kendi arabamın- yani eski olanın - bagajına iki tepsi börek ve  iki tepsi de.. baklava koydum..
ikişer tepsi de,köşkte..duruyor..

tuna da,yeni jeepi aldı..  rekini arayıp.. inin ..beraber gidelim demişti..  adamcağız,köşke gelmiş..
 nefes nefese..
ben parktan çıkarken,tunanın arabasına bindi artık..

******

vahide hanımın da,yaseminin evinin de ışıkları yanıyordu.. arka arkaya park ettik..
rekin zile basarken.. bizde tepsileri aldık..

turgut açtı kapıyı.. içeriye girerken..  herkesin merak,korku  ve endişesi yüzlerinden okunuyordu..

soramıyorlar da,buyrun dedi yasemin.. salona girdik.. .. vahide hanım,tunadan tatlı tepsisini alıp.. masaya koydu..  vildan hanıma da ben verdim..

vahide-- bu ağız tadı mı,tuna bey..
tuna-- (gülerek ) evet.. gözünüz aydın,kardeşin iyiymiş anar.. hiç bir sağlık sorunu yokmuş.. yarın öğlen geliyormuş..

aman allahım.. çığlık çığlığa,sevinen..zıplayan ,sarılan.. gülen ve ağlayan bir topluluk düşünün.. şebnem uyuyormuş,o da geldi.  ayırım yok ,anar herkese sarılıyor..
yasemin, vildan hanım.. vahide hanım,annesi keriman hanım  turgut, annesi  dürdane hanım.. tuna,ben.. kendi annesi,babası..  rekin.. şebnem.. tekrar yasemin..

yasemin -- anar,dur.. sakinleş de.. tam öğrenelim..
anar-- bana sakinleş deme.. yasemin,deme.. uffffffffff...

cristina-- (kocasına yaslandı.. eli titriyor,gözleri yaşlı.. ) bize kapılarınızı açtınız, bu saatte.. bizimle beraber olmak için.. buradasınız.. uğraşıp,emek vererek.. haber getirdiniz.. çok teşekkür ediyorum ama hislerimi anlatmam imkansız.. minnettarım,hepinize..  aile anlayışımı değiştirdiniz..
anarın.. kardeşleri,anneleri.. abi ve ablaları olacağından.. gözüm arkada kalmayacak..
yasemini de çok sevdik.. kabul ederseniz..  oğlum,seninde oğlundur vildan hanım.. kızına,kızım diyebilir miyim..

irem-- oo,iki arada bir derede ne güzel kız  istedi.. valla, bayıldım ben..
(vildan teyzeye çevirdim,ikisinin candanlıkla birbirlerine sarılmaları.. ve  diyebilirsin,cristina.. demesi ..çok güzeldi.. )
bir başka sevinç yaşanıyor şimdi.. tebrikler ediliyor.. 
yasemin dondu kaldı.. ama anar gayet enerjik... sarılıp, tebrik bile etti.. 

keriman-- dizlerim titredi.. dürdane.. bari biz oturalım.. 
dürdane-- bende gidelim de,yatsınlar diyecektim keriman hanım.. 
keriman-- nereye gideceksin bu saatte.. yerimiz mi,yok.. bizde kalırsınız.. 

vildan-- şaşkınız,kusura bakmayın.. lütfen oturun.. vahide bir kolanya versen.. 
yasemin-- ben veririm anne.. 
irem--(aldım kolanya şişesini.. ) bırak sen,bunun üstüne.. kimse uyuyamayacağı için.. tatlı ve kahve  ..iyi gider yasemin..  

yasemin-- tabi yaparım da.. ne oldu,şimdi.. kız mı istediler,yani.. bunu saymam ben.. 
irem--  aa, yaseminn.. bana benzedin birden..

kahkahalarla.. güldük.. 

Hiç yorum yok: