Translate

15 Kasım 2012 Perşembe

1459.bölüm..


mr.falke-- irem hanım,showroom..  nerede.. yasemin hanımın verdiği siparişler burada duruyor ,  sığmadı mı yoksa..

irem-- o araçlar satılmak için değildi, mr.falke.. kendimize aldım.kullanırken de tanıtımızı da yapmış olacağız.. .. showroom için ,yer hazır..  imzaları atalım.. araçlar gelinceye kadar, inşaat da biter..
  göndereceğiniz her türlü aracı teşhir edebilecek kadar, büyük ve geniş olacak.. sığmaması söz konusu değil..

mr.gardner-- hımm,kaç metrekare yerden bahsediyorsunuz..
irem-- kaç metrekare yer gerekiyor..
mr.gardner-- her araçtan iki adet gönderdiğimizi varsayarsak.. 1000 m2 kapalı alan lazım..

irem-- (güldüm )  5000 m2 kapalı alan.. iki dönüm de açık alan yeter,o halde..

mr.gardner-- oo,çok güzel.. yanlız; sadece bizim markamız satılacağını hatırlatmak isterim..
 az karla,kampanya yapılabilir ama diğer bölgelerden aşağı fiyat verilemez..
 gerçi , ön protokolde de belirtmiştik de.. tekrar söylemekte fayda var..

irem-- şartları biliyorum mr.gardner.. detaylı incelediğimize, emin olabilirsiniz..

mr.falke-- bizde sizin holdinginizi,referanslarınızı inceledik..
 yurt çapında, genel ithalatı yapabilecek.. maddi ve idari pozisyonuzun farkındayız irem hanım..
o konuda bir sorunumuzun olacağını sanmıyorum..
siz alıcısınız tamam da.. sormak/ söylemek istediğimiz  bayi olmasını önereceğiniz şirketin yetkilileriyle ,tanıştıracağınızı düşünmüştük..
kiminle muhatab olacağımızı.. showroomu kimin yöneteceğini  görüp,bilsek iyi olurdu..
kadro elemanlarına,birçok konuda eğitim de verilecek çünkü..

irem-- (bozmadım) çok ilgilenen vardı,mr falke.. görüşmeler sonucunda... şartlara uyan bir şirketle, anlaştık sayılır..  kesinleştiğinde ,tanıştırma imkanım olur diye düşünüyorum..

mr.falke-- umarım,bir an önce sonuçlanır..
irem-- bizde umuyoruz.. zeytinyağlı yemeklerimizi denemenizi tavsiye ederim.. buyrun lütfen..

yerken..
yasemin-- (kısık sesle ) bana bundan bahsetmediler..
illa ayrı şirket olmalı .. ilk etapta sizden başka ,muhatap istiyoruz demediler..
bayiyi istediğimiz kişiye vermekte özgürdük..ve  seçip,bildirecektik.. .. protokole siz de baktınız..

nedim-- yasemin sakin ol,ifadeni değiştirme.. bizde okuduk.. öyle bir şart yok..
patrona bırak sen.. yarın ki şirketin adı ne olsun, irem hanım..

irem-- (gülümsedim ) sen çok yaşa nedim bey.. güldüm farzet.. belli ki,arada bir iletişim bozukluğu olmuş.. farklı kişilerin,yorumundan da kaynaklanabilir..
 pişmiş aşa su katılmayacağı ve arada philip olduğu için.. susuyorum.. öğrenmiş miyim philip..

philip-- sağol,öğrenmişsin.. kime vereceksin..
irem-- anlaşayım da,söylerim.. aklımda birisi var..

tuna gayet neşeliydi geldiğinde.. afedersiniz diyip oturdu..
sitem edecektim ama yüzü güldüğü için.. vazgeçtim..  hesabını sorarım nasılsa..

mr.gardner.. mr.falke , rekin.. philiple bir sohbete başladılar.. oo,kırk yıllık arkadaşlar sanki..
gülderen,elizabeth..tamer,turgut vahide..nedim yasemin,songülle de.. biz konuştuk epeyce..

Hiç yorum yok: