Translate

11 Kasım 2012 Pazar

1457.bölüm..



tuna elini yüzünü yıkayıp, kıyafetini değişinceye  kadar  beklemedim.. ben indim..

irem--gülçin yemeğe gel..
gülçin-- (kısık sesle ) mutfakta yerim ..kimse yokken,etrafı kolaçan edeyim diyorum.. max huylandırdı beni..
irem-- peki,anladım..


bahçe  ışıkları yanıyor,masa da süper hazırlanmış.. songül ekmekleri yerleştiriyor..
iki de servis elemanı gelmiş.. bardaklara su,kola koyuyorlar..

misafirlerimiz de.. ağacın altındaki koltuk takımına oturmuşlar..  gülümseyerek,hoşgeldiniz diyip tokalaştım..

yasemin,mr.gardner ve mr.falke ile tanıştırdı..  bana aldıkları çiçeği taktim ettiler.. teşekkür edip,gelmelerinden ve tanışmaktan memnun olduğumu söyledim..
ikisi de  ,sarışın mavi gözlü.. sıcaktan kızarmışlar biraz.. takım elbiseliler ve 55 yaş civarı gösteriyorlar sahiden..
 mr.gardner makina mühendisi- yönetim kurulu başkanı,
mr.falke de.. avukat ve satış müdürü..

gayet akıcı bir ingilizceyle..
mr.gardner-- bende memnun oldum,sayın kara.. referanslarınızı araştırırken hakkınızda hazırlanan rapor, ilgimi çekmişti..  açıkcası abarttıklarını düşünmüştüm.. oysa eksik bile anlatmışlar..
bu kadar güzel,bu kadar genç  oluşunuzdan ve  holding yönetmenizden çok etkilendim..

irem-- iltifatınıza teşekkür ederim,mr.gardner.. çok naziksiniz.. masaya geçelim isterseniz.. sohbetimize orada devam ederiz..

diğerlerine de buyrun dedim.. kalktılar..

mr.gardner-- elbette.. bu günlerin,sizin için önemli olduğunu da öğrendim..

 yan yana yürüyoruz, ağır ağır..
irem--(gülümsedim) evet, mr.gardner.önemli.. araştırıp,öğrenmek.. kişi hakkında ..  ip uçları vermesi açısından, bence de gerekli..
sizlerin hakkında bana gelen raporlarda da..  çok disiplinli olup ,önce iş gelir dediğiniz  ve
açlığa hiç dayanamadığınız yazıyordu,bende öyleyim..  ama iş konuşmayı yemekten sonraya bırakalım, olur mu..

mr.gardner-- (gülerek) olur olur..

tuna geldi,o sırada.. tanıştırdım, konuşuyorlar..
vahide hanım da oturma düzenini ayarlamış.. oturuluyor.. ..

 turgut yaklaştı yanıma..
turgut--(kısık sesle ) irem hanım,bir dakika..

Hiç yorum yok: