Translate

7 Kasım 2012 Çarşamba

1451.bölüm..


zuhal ve ziyada iyilermiş.. ergün abim söyledi,aramışlar.. izinleri bayram sonu bitecek diyordu,gelmiş bile olabilirler..
ali abim de,zuhali bekliyormuş söz için..
suat amcayla,suzan teyze yayladan daha yeni gideceklermiş evlerine..
 ekmek elden,su gölden misali bu nasıl bir rahatlıktır anlamadım ki..

hülya ve hayal abla da.. gayet mutlularmış.. çok sevindim onlar adına..
saadet teyzemler de,Antebe gidip geldiler.. bizi iftara çağırdı,sağolsun
sonrada hayal ablalarla,ben aldım yemeğe..

annemler tam anlamıyla firardalar..
 aralarından su sızmadığını belirtmeden geçemeyeceğim, -çocuksuz geçirdikleri- kıbrıs tatilinden sonra,yeni karavanlarıyla karadeniz turunu.. yurt geneline yaydılar..
son aradıklarında,Erzurumdayız .. bayrama Manisada olacağız demişlerdi..
 .. ilk defa ayrı geçireceğiz,öylede çok özledim ki anlatamam..
karavanı hediye ettiğimdeki hallerini görmenizi isterdim.. çok duygulandılar,çok..

ela ve ufuk çeşmedeler.. tuğrul abimi de,iki kere görebildim.. şantiyede yaşıyorum demişti..

 eren abiler de,bülent ve yelizi yemeğe almışlar.. biraradayken de,bizi aradılar..
ağladık,güldük işte.. yelizim,on beş gün sonra doğuma geleceksin sakın yanlız bırakma beni dedi yine..
elbette hayatım,diyip moral verdim..

çiğdemle,yusuf beyle de konuştuk.. çok mutlu geliyordu sesleri,nikaha çağırdılar...
 tam doğum zamanıymış..  inşallah,geliriz  dedi tuna da..

menekşeyle,orhan abi İstanbula gitmişler.. neşe abladan duydum.. orhan abi bebek haberini alınca.. deli divane olmuş..
allah tamamına erdirsin,tunayı aradığında ağlıyormuş koca adam..güya müjde vermiş işte..  tuna da hiç bozmamış..

çok şükür bir yaramazlık yok,çevremizde ve bizlerde..
nuri,burhan ve çiçek hariç.. nuri,gitmek için gün sayarken..oğlunu ve annemleri bekliyormuş..

burhanla tuna,çiçekle ben konuştum.. ikisi de,perişan ama bitti diyorlar. görüşün desek de,istemediler..
 deryanın düğününde,birbirlerine bakmadılar bile..

burhan tayin istemiş.. gidecekmiş yakında..

çiçek,annesi.. funda ve selvi yurdun işleriyle.. yemekhanesiyle ilgileniyorlarmış..
saliha hanımda,maaş veriyormuş onlara.. orada yeselerde, az geliyor..iş bulmamız lazım kıza dedi de.. çiçek ruhen çökmüş,kendine güvenini yitirmiş.. içine kapanmış.. iş için ,başkasıyla teklif gönderttim ama kabul etmemiş..
yatay geçiş için başvuracakmış, o da.. mümkün olsa,şimdi geri giderdim dedi gülten hanımda..
çok üzüldük.. aklımda bir fikir var da,önce bayramı bir geçirelim diyorum.. sabah ola hayrola..

dayımlar İstanbuldalarmış.. ama durumlarını bilmiyoruz henüz..

sadun-şermin,sam-feryal,yasemin-anar aşkı dolu dizgin gidiyor..
tamer-candan,batu-melek arasında da filizlendiği söyleniyor. görenler öyle dedi.. yani kaanla ceydanın yorumu bu.. onlar da,arkadaş mı.. sevgili mi  ..menemen yenildi mi,bilmiyorum.. satışlar sonrası arayıp,
teşekkür etti,sonra görüşemedik..

ay menemen diyince,acktığımı anladım..midem gurulduyor.. sahurda hiç yiyemem zaten..  iftarda da su ve sıvı tüketiliyor.. sıcak bir yandan,çok zayıfladım..bir ayda..

halam,firuze teyze ve yasinleri  yemeğe davet ettiğimde.. halimi görünce,çok telaşlandılar ..
 eteklerime kemer takıyorum,tatsız bir sürpriz olmasın diye.. o derece yani..

ayy,figenle yasini görmelisiniz.. maşallah bir muhabbetlilerdi ki.. içim açıldı..
figenin karnı hafifçe belli olmuş,mutlu.. yüzünde güller açıyor.. güzelleşmiş iyice..   iftar sonrası,kahve sigara içerken balkona çıktık.. halamlar da biraz uzandılar..
iş için ,müjde verdiler bize..  tabi bilmiyormuş gibi,çok sevindik  rolümüz oskarlıktı,bence..


bayram sonrası iş başı yapacağını söylerken,yasinin gözleri doldu..hepimiz mahzunlaştık.. tuna,güç verircesine..kolunu omuzuna atıp.."yasin hadii, yapma böyle "dedi..

dokunulmayı bekliyormuş yasin..

Hiç yorum yok: