Translate

7 Kasım 2012 Çarşamba

1450.bölüm..


marufun konuştuğu,bademli kekin nefisliği idi de.. abiliğini de yaptı,hakkını yememek lazım..
maaile gelemedikleri için.. önce saraya gidip,görmeleri..
sonrada gönülleri nereye isterse,gezmeleri için.. uçak tahsis etmiş..
vahide hanım.. sacide  ve elif abla da,ablalıklarını gösterdiler..
kınası,çeyizi süperdi.. anneler de çok çalışmışlar,bravo dedik hepimiz..

********

tunayla gidip,karavanı aldık..
çok iyi fikirmiş,doğrusu.. uzun yol için ,harika bir seçim oldu..
sam ile satışımızı,kira kontratlarımızı yaptıktan sonra.. tuna ertanla ilgilenmek için.. döndü..

çarşamba günü,köye gitmek için.. misafirlerle buluşup,yola koyulduk..

köyleri de,misafirleri ağırlamaları da.. bekir beyin taşıma hizmeti de,kusursuzdu..
 üç özel minibüsle..zekeriya,aydın bey ve benim rehberliğimde .. etrafı tanıtarak ,bir saat yol aldık.. sahiden konforlu ve özelmiş.. hiç sarsılmadık..
dönerken ,aydın beye on şipariş verilmişti bile..

 hüseyin abilerin,zeytin ve karpuzlarını .. iki dönem satıp,yarı parasının çeklerini aldım.
maruf bu işle ilgili bir başkasını getirmişti.. bana direnemedi..
hüseyin abinin ağzı kulaklarındaydı tabi.. o da bizimle beraber döndü..

mahmut beyin harasına,atlarına..ertafın temizliğine,düzenine bakımlılığına bayıldık..  iki erkek kardeşi ilgileniyormuş asıl.. tanıştık onlarla da.. gayet mütevazi,beyefendi insanlardı..hepimiz tebrik ettik..
bir başka zevk ,tutku bu.. atlar muhteşemdi.. adeta yarıştılar, on atı da almak için..
 mahmut bey gönderecek..

içki,çerez çikolata hazırlanmış..misafirlere..kapalı alanda bize ayrılmış yere oturup..
 eğitimli atların,jokeylerleriyle uyumlu gösterisini canlı  izlettiler..  ağzımız açık kaldı.. ne kadar sabır ve çalışma gerektiren ciddi bir iş miş,hayran oldum/olduk..

mustafa beylere geldiğimizde.. zaten parayı aldığımız için.. satışı gerçekleştirirken ,ben biraz dinlendim..  detayları konuştular onlarda.. projeden bahsettiler.. yer konusunu çözerlerse,yatırım sözü bile aldılar.mustafa,cevdet beyler ve ceyda.. gayet mutlulardı.. anlamadım ama güngör bey yine yoktu..

 zamanı geldiğinden, açılışa gittik.. yakın zaten.. çok güzel organizasyondu..
sadun bey,hünerlerini sergilemiş yine.. ikramlar sergilendi de,ben yiyemedim tabi..

feryal hanımın da gelmesinin,etkisi mutlaka vardır da.. ilk gün cirosunu da duyunca..sam in,neşesi ikiye  katlandı..
dört katta tıklım tıklım doluydu.. işleri yolunda..

bekir ,nedim,kemal beyler..tuna,ertan..kevin , zübeyde aden de gelince kadro tamamlandı..
nasıl büyümüş.. boy atmış,bıyıkları çıkmaya başlamış.. takım elbiseler giyilmiş,saçlar jöleli..
ama mahçup,sevecen.. candan, çocukça iremm diye,bir sarılışı vardı ki..  görmenizi isterdim..
kuzum,bir dakika yanımdan ayrılmadı.. bıdı bıdı konuştu,iftar çadırında da hep beraberdik..

yiyip,kana kana su içince kendime geldim.. iki saat dinlenip.. bademli kekler ve çay ikramından sonra..
bekir beyin fabrikalarını ziyarete gittik.. otobüsle..

ne kadar gurur duydum,anlatamam.. kardeşleri karşıladı bizi.. tanıştık..
yatırımlar ve fabrikalar devasa..dört fabrikada da, işçiler arı gibi çalışıyorlar..
hammaddeden,mamül oluncaya kadar aşamaları anlatan bir reklam filmi izlettiler..çok etkileyiciydi.. aydın bey de anlatıyor devamlı.. çırçır,kumaş.. tekstil ve otomativ fabrikalarından..
ihraç edilen ürünleri sayarken uyuyacaktım neredeyse,o kadar uzun bir listeydi ki..
vücudum  yorgun.. zübeyde fısıldasa da,aden elimi bırakmıyor..
 tuna kucağında uyuyan ertanı tutarken,elimize bakıyor.. öyle sinir bozucu bir durum ki.. neyse,bekir bey merkezimize davet ediyorum sizleri..  ama hepiniz yorgunsunuz..  arzu ederseniz bu gece dinlenin,yarın
buyrun gelin dedi.. maruf da,dönmemiz lazım ..şimdi gidelim bekir bey diyince.. kalktık..

gece saat iki olduğunda.. -özellikle cafer beyle-müthiş bağlantılar yapılmış.. bekir beyden tüm komisyonlarımı almış.. huzurlu ama bitik bir halde.. misafirleri yolcu edip, evimize geldik..

ertesi gün,tunayla ertan uyurken köşke geldim.. hepsi teşekkür mesajlı çiçek göndermişler bana..
güzel oldu yani..

Hiç yorum yok: