Translate

5 Kasım 2012 Pazartesi

1447.bölüm..


philip-- irem,mr.sam ile anlaşamadığınız nedir..
 iş ilişkinizi  daha artırmak ve sağlamlaştırmak isterken.. ters düşmek lehine değil..  biliyorsun,sen de ona ihtiyaç duyacaksın..

irem-- tontonum,sen sıkma canını.. haddini aşınca,durdurmak gerekiyor bazen..
başka iş mi,yok.. ilişkimiz artmasın.. ben ona ihtiyaç duymak istemiyorum..
maruf uyarmasa bu gece, taşınmak zorunda kalacaktı.. şu anda,o bana muhtaç.. lafın nereye gideceğini bilmezse,bildiririm. tamam mı..

philip-- offf.. off.. gençler,niye bu kadar fevri oluyorlar bilmem ki..
hem sen,niye elizabethin harika önerisini reddettin.. biz çok heyecanlanmıştık senin için..

irem-- (apartmanın önünde durduk.. tuna anahtarı çıkarıyor ) philip,
beni düşündüğünüzü.. samimiyetinizi biliyorum,sağolun..
 gerekçelerimi elizabeth anlatır sana.. mümkün olsa,değerlendirirdim inan ki..
ben.. ben ,kaldığım yerden okumaya devam edeceğim..
 tuna ve mustafa bey,beni dinlemeyip.. kaydımı dondurmuşlar..
işlerimi bırakmadan,yeniden öğrenci oluyorum anladın mı..

maruf-- işte buna çok çok sevindim.. hayırlı olsun.
irem-- sağol maruf.. zübeydeye müjde verebilirsin..
maruf-- gelecek,sen söylersin artık..
philip--bende sevindim de.. kariyer yaparken,patronluk yürür mü..
gerçekçi olmak lazım,birisini  feda edeceksin mecburen..

mrs.elizabeth-- o ne düşünüyor sanıyordun ama yürür.. yürüyecek.. kızın hevesini kırmasana,philip..
şans kapıyı kaç kere çalacak daha.. olmazsa,müdür bulurlar.. yada tuna bey ilgilenir..
 hayat onun,karışma.. yeteneğini sonuna kadar kullanmasını isteyen bir eşi varken.. kullansın fırsatı..
diploma herşey değil ama yerine göre çok şey ifade edecek.. düşünsene ayaklarının üstünde,desteksiz  yürüyebilecek..

tuna--  elizabeth - philip..  ikinizde haklısınız ..  zorlukların da farkındayım ama çözeceğiz bir şekilde.
.ben eşimin bu halinden de memnunum.  gayet iyi bir idareci..düzenini kurdu,bir sıkıntımiz da yok çok şükür..  diplomalı olmasından da,  gururlanırım sadece..
hayallerini gerçekleştirmesine , engel olmayacağıma.. destekleyeceğime  dair söz vermiştim.. amacım,geriye dönüp.. keşke dememesi..
ortamı yeniden  hazırlayıp,sunduk..  imkanları var.. herşey onun..
 istediği kadar,okuyup..   kariyerine ,işine kendisi karar versin.. geleceğini şekillendirirken yanında olabilmekten başka,bir beklentim yok..

maruf--(gülerek) bu nasıl bir özveri böyle,anlamıyorum.. siz kampüste yaşarsınız artık..
tunaa,almanca öğretme sakın..

tuna-- (güldü)irem engellenir mi.. almanca öğrenmek isterse,öğrenir..
şartlar ne gerektiriyorsa,yapacağız maruf..

irem-- sağol canım..

*********
herkes evlerine çıktı..
biz içeri girer girmez.. sarıldık tunayla.. hiç konuşmadan ,birbirimizi hissederek..  durduk,dakikalarca..
tuna-- (saçımı okşuyor) aşkım,saat üç olmuş.. yatsak mı.. ne dersin..

irem-- hımm.. yatalım.. hem çok şey söylemek istiyorum,hem de..
söylenecek ne var ki diyorum.. tuhafım anlayacağın.. beni tetikleme olur mu..


Hiç yorum yok: