Translate

31 Ekim 2012 Çarşamba

1444.bölüm..


elizabeth-- ayrılıyorum dediğimde,mr.smith ve mr.jack üzülselerde.. hak verdiler bana.. ve seni bu görev için ikna etmemi istediler.. sana resmi yazı da gönderecekler,önümüzdeki hafta.. (yüzüme bakarak) ne oldu,bu senin için kaçırılmayacak bir fırsat... öyle değil mi..

irem-- (gülümsedim ) bence de,gurur duydum.. ama bilmediğiniz şeyler var.. kabul edemem..

elizabeth-- neymiş,öğrenmek istiyorum..  belki,alternatif bir yol bulunabilir..

irem-- oturalım mı..
oturduk  karşılıklı koltuklara..

irem-- (içimi çekerek ) okuldan ayrılma nedenlerimi ,tahmin ediyorsunuzdur..
hedefimi,hayallerimi bırakmak da kolay olmadı ama hevesimi.. yitirmiştim.. yaşamak bile istemiyordum.. hırpalandığım ve hırpaladığım çok zor bir dönemdi.. tunanın sevgisi sayesinde,zamanla normale döndüm..
(derin bir nefes alıp ) sonra çalışma hayatının içine girip, kendimi başka bir alanda buldum.. bazen hafif bir eziklik hissetsemde, atlattım ve halimden  memnunum..

ama birkaç gün önce öğrendim ki.. galip bey,tuna ve eski dekanımız mustafa bey.. bana hiç çaktırmadan,kılıfına uydurup.. bir yıl önce kaydımı dondurmuşlar.. dilekçede ki.. imza da,benim üstelik..
öylesine dedikleri ve girmemi istedikleri sınav da ..gerçek seviye tespit  sınavıymış .. berbat bir ruh halinde,kendimi çok veremeden..  nasılsa önemli değil diye girip ,95  puan almıştım..
tunanın ve galip beyin niye o kadar çok sevindiklerine mana verememiştim.  meğerse nedenleri varmış..

kabul edilip,yeniden okula kayıt yaptırmam için.. resmi davetiye elime geçince,şok oldum..  tuna hala bilmiyor,geldiğini..
ayın 12 sine kadar zamanım var.. devam edip-etmemek konusunun artılarını,eksilerini düşünüyorum.. kafam karışık,tuna dekan oldu.. ben yine öğrenci -öğretmen dedikodusuna maruz kalacağım..
işleri, evi.. rayına oturtmuşum tam.. hepsi bir arada nasıl olur.. tartmaya uğraşıyorum..

eylülde,kadrolu spiker olmak için sınav var.. ben Ankaraya nasıl gidebilirim derken..
siz bana yurt dışı seyehat diyorsunuz..  kesinlikle zamansız bir teklif.. üstelik,güzide hanımı bu sefer
çiğneyemem.. samimiyiz,bir daha tepeden inme görev yapamam..

 en en önemlisi de.. evliyim ve biz ayrı kalamayız,olamaz.. durumum bu..
alternatif bir yol biliyorsanız,duymak isterim..

elizabeth-- hımm.. teklif gerçekten zamansızmış..  sana güvenenleri yarı yolda bırakamazsın.. önceliğin okumak,olmalı..  madem eşin sana destek veriyor.. sende,gayret edeceksin..
işini de,okulunu da..  herşeyi başaracak.. yaşta ve azimdesin..  daha öncede demiştim,yeteneklisin..kendini köreltme..  dört,beş dil daha öğrenme kapasiten var..
hatta tercüman,çevirmen bile olabilirsin.. sana güveniyorum,sende kendine güven..
diplomalarını alırken,orada olmak ve seni alkışlamak istiyorum.. beni mahrum bırakma..
sonra koordinatör olursun.. ne yapalım..

gözlerim doldu.. dudaklarım titriyor .."sağolun" diyebildim..

elizabeth-- (elimi tuttu ) bak bana.. (başımı kaldırdım ) bir eş için, en güzel şeyi yapmış kocan.. okuyacağını duymayı da.. hak ediyor..
demek o da,senden çok ümitli ki.. uğraşıp, zemin hazırlamış.. sen daha neyi düşünüyorsun ,anlamadım..  şans kapını çalmış ki.. böyle bir eşin var..
 emsallerini göz önüne getir..
 kaç erkek,karısı okusun .. mutlu olsun diye fedakarlık yapar.. üstelik , sen hariç hiçbirşeye ihtiyacı da yok.. tebrik edilmeli..
hadi şimdi içeriye girelim.. ve ona söyle.. yada hissettir.. ne bileyim,anlamasını sağla işte..

irem-- (gözlerimi sildim) motive etmekte üstünüze yok.. peki.. diplomayı alırken çağıracağım sizi de..
elizabeth-- (güldü ) ben,kimseyi boşuna motive etmem.. başaracaksın.. ve bende geleceğim kısmetse.

Hiç yorum yok: