Translate

31 Ekim 2012 Çarşamba

1442.bölüm..


vahide-- (gülerek) yapmayın,rica ederim..
irem-- peki.. nasılsın,mutlu musun vahide hanım..

vahide-- iyi ve şaşkınım biraz.. mutlumuyum,bilmiyorum.. gelişmelere ayak uydurmaya çalışıyorum diyelim..

irem-- (gülerek )hiç belli etmeyip,gayet uyumlu görünüyorsun.. songülü.. burhanı,kemal beyi.. turgutu çağırmadın mı. şebnemi de görmedim..


vahide-- (gülümseyerek )sağolun,çağırdım tabi.. turgut, kız arkadaşıyla.. kemal bey de eşiyle  geldiler..songül, şebnem buradalardı.. selviyle,funda da geldi.. tahmin edeceğiniz gibi,kızlar sıkıldı..songül sinemaya götürdü onları..dönmüş olmaları lazım,bizde kalacaklar bu gece..

 burhan ,gelemediği için ..özür dileyip.. telefonla tebrik etti.. çok üzgündü,ayrıldık bitti dedi.. ne oldu dediysemde,anlatmadı..mahvetti beni..
çiçek ve gülten hanımda aradılar.. sordum,o da geçiştirdi..
gülten hanım da,hiç birşey bilmiyorum.. anlamıyorum dedi.. derya birşeylerden bahsedince, mesele nedir size sorayım dedim..

 (içimi çekerek,deryaya baktım.. ne söyledi acaba.. bilmiyorum ki.
derya bakışımdan anladı ve yanıma gelip,koltuğun kenarına oturdu.. )

derya-- ne oldu ,vahide abla..
irem-- burhanla çiçeği sordu da ,vahide hanım.. yarın detaylı konuşalım, olur mu..
derya-- olur.. hüzünlenince,merak ettim bende..  vahide abla konuyu değiştirsene..

vahide-- tamamm..
 irem hanım..  yaseminin annesiyle ,annem öyle  iyi anlaştılar ki.. keyifleri yerinde.. deryaya çeyiz hazırlıyorlar.. bir görseniz hallerini..

derya--(kısık sesle ) sırası mı  vahide ablaa,aşkolsun..
irem-- olsun,derya.. olsun.. aniden,iki annen olmuş.. daha ne istiyorsun..

derya-- (üçümüzün duyacağı bir sesle ) haklısınız da,alışık değilim.. haberim  yok..
bize .. mutfak ..pike ,yatak takımı yaptırmışlar.. danteller sarılmış.. boncuklar işlenmiş.. muhteşem olmuş da.. zaten utanıyorum..birde said geldiğinde çıkarıp gösterdiler ,inanın şok oldum..
şimdi  ölçü istiyorlarmış..  bana gecelik.. saide pijama dikeceklermiş..
ben,ben ne yapacağımı bilmiyorum.. şaşkınım.

gözlerim doldu...elini tuttum  deryanın..

irem-- şansın,kısmetin açık olsun.. hep kıymetli ol,deryacığım.. anneler,ablalar ve kardeşlere sahipsin artık.. sen istemeden yapılıyorsa,seni kızları gibi kabul ettiklerindendir.. doya doya,keyfini sür.. (eğilip, baktım yüzüne.. fısıltıyla  ) ölçü verme,ben alırım sana.. gecelik takımı.. şöyle dantellii..

derya-- (gözlerini kocaman açarak ) irem hanımm.. ne diyorsunuz,siz..
irem-- tarif edecektim canımm..

vahide-- yağmurdan kaçarken ,doluya tutuldun deryaa..
irem-- (döndüm ona) sıra sana da gelecek vahide hanım..

vahide-- ben hiç duymadım bunu..
irem-- sesimi yükseltsem duyarsın herhalde..
derya--bence sen, kasırgaya tutulacaksın ablaa..

irem--derya-- vahide-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: