Translate

29 Ekim 2012 Pazartesi

1438.bölüm..


maruf-- (aldı,sayfaları çevirip.. bakıyor ) ne gibi..

irem-- mahmut bey harasında ; şecereli safkan yarış atlarının,üretimini ,bakımını ve satışını yapıyor..
 görsen bayılırsın,muhteşemler..
bekir bey,fabrikatör..  tır,kamyon.. otobüs,minibüs üreticisi..
 hüseyin beyin de.. zeytinliği ve bostanı var.. karpuzdan sen de,yemiştin hatırlarsan..
..
 bu elindeki dosya da,taslak aslında....orada imarlı arsalar..
klasik arabalar,kendilerinin yaptığı.. sağlamlığına ve kalitesine kefil olabileceğim.. binalar.. evler,iş yerleri .. var..  bakmam için.. mustafa ve cevdet beyler bana getirmişlerdi..

maruf-- sen mi,alacaktın.. (dosyayı misafirlere verdi .. bakıyorlar..)yerin var,şartlarını söyle yapayım..

tuna- ben dahil -sigara verdi,içenlere.. yaktı sonrada..

irem-- (güldüm ) sağol.. gelecekte ki,planlarıma uygun.. mağaza almayı düşünüyorum..
 bbc başkanı ,havaalanı yolunda..  mustafa beylerin yaptığı iki bloktan birisini aldı..
merkez düşünüyormuş.. helikopter pisti falan da olacak.. mr.kevin da.. alttaki mağazaları aldı..  o zaman söylemiştim,istediğimi..
onlarda hazırlamışlar,sağolsunlar..  vaktim olmadı,pek bakamadım daha..
ayrıca lüks bir otel ve kompleks yapma projeleri varmış.. ben küçük çaplı isteklerimle seni oyalamayayım da, ilgilenirsen.. görüşürsün..

maruf-- tamamm.. çarşamba günü,erken gelelim öyleyse.. plana,projeye.... zeytinliğe,bostana bakarız..
bekir beyin fabrikasına ,mahmut beyin harasına da gideriz.. kabul mü..

irem-- kabul.. tunayla gider,bakar..incelersiniz..

maruf-- tuna da gelsin elbette.. ama öneren,malı satacak olan  sensin.. irem..
tam işi bağlayacakken,geri çekilmeni farklı yorumlayabilir arkadaşlar.. mesela sen anlamıyorsun da..
dosyadaki klasik arabalara vurulduğunu..almak istediğini söyleyenler var..


irem-- (gülümsedim)anlatayım.. geri çekilmiyorum,maruf.. satılacak mallar kaliteli,sende göreceksin zaten.. anlıyorsun da.. dosyadakiler de,bunun göstergesi.. yatırımlar karlı,ileriyi de görüyorsun..
kaçırmayıp alacağına/ alacağınıza eminim.. .
karşılıklı memnuniyet duymanız ve ticari istihdama katkıda bulunmak için.. aracı olup,konuyu açtım..
 satıcı ve alıcılar kendilerini ifade edebileceklerinden.. tek kuruş cebime girmeyecek ama dostlarım kazanacak.. diye düşünüyorum..
 bizim muhatabımız,sensin.. bu noktada.. ben yada tuna fark etmeyeceğinden.. beraber  gidersiniz dedim..
ayrıca gelmeyi  de çok isterdim ama kendimce geçerli iki nedenim  var.. birincisini tahmin edersin.. . ramazan ayına girmiş olacağız ki..
 sizleri iftara davet etmek istediğimden,biraz zamana ihtiyacım var..

tuna bilmeyenlere .. oruç,iftar  ne..nasıl tutulur onu anlatıyor..
bende kucağımdaki listede yazan.. fiyatlara bakıp.. kabaca topladım.

bekir--uyanıkk.. çevir kazı yanmasın,sen beni de geçtin.valla... ama hayal kırıklığı yaşıyorum..
dosyadan en az birkaç parçayı,hemen satacağını düşünmüştüm..

mustafa-- sıkıştırma bekir.. bir aydır,biz satabildik mi.. kendini feda ediyor işte..
irem hanım.. yemeği sen yapma.. benim davetlimsiniz..  satsan da ,satmasan da..

irem-- (gülerek,başımı kaldırdım ) sağolun mustafa bey..  o gün.. hep beraber  iftar çadırında,oruç açacağız kısmetse..  yemeği ben veriyorum..  dediğim gerçekti..
(saidin ve mr.rekinin duymayacağı bir sesle ) ama uyanıklık; dosyadan satışta..  sattığım  rakamın komisyonunu, sizden alacak ve  % 30 istiyor..bekir bey,kabul mü..

cevdet--bekir--hüseyin-- mustafa-- mahmut--güzide--vahide-- şermin--feryal--sadun--  hah hah hah..

bekir-- kabul.. ben onu mustafadan alırım,bir şekilde..

irem-- cevdet--bekir--hüseyin-- mustafa-- mahmut--güzide--şermin--feryal--sadun--vahide--  hah hah hah..

maruf-- pardon,irem.. çok teşekkür ederiz..  sen davet etmek istedim dedin ama yemek hazırlama.. açılıştan sonra..  hep beraber,benim davetlim olun..

irem-- maruf,çok naziksin..  mustafa bey de,davet etti.... fakat,yemek benden..  yapmayacağım da.. iftarda beraber olacağız.. tuna iftar çadırını anlatsana..
tuna-- tamam..

onlar konuşurlarken.. diğerlerini beklediğimi de söyledim..
maruf-- teşekkür ederiz,geleceğiz irem..
irem-- rica ederim,bekleriz..

cafer-- irem hanım.. peki,ikinci neden nedir..
irem-- söylemesem.. o daha şahsi de..
cafer-- ama merak ettik.. mahsuru yoksa.. duymak isteriz..

irem-- (gülümsedim) peki.. geçenlerde,bademli kek yapmıştım..kremalı falan..
aklımıza marufun da çok sevdiği geldiği için,boğazımıza dizildi..
tuna da,geldiğinde yaparsın.. yediririz.. muhteşem olmuş,maruf bayılacak dedi..
onu yapacağım,cafer bey..
kalabalığız,fazlaca yapıp..herkese ikram edebilmek  için de.. zamana ihtiyacım var..


maruf-- hii,ciddi misin.. tunaa,tadı nasıldı..
tuna-- (gülerek ) anlatılmaz yaşanır,dedikleri cinstendi maruf..

bir kahkaha koptu ki.. çınladı oda..

 cafer-- çok şanslısınız,şeyhim.. arkadaşlarınız sizi düşünmüşler..
maruf-- sağolsunlar.. düşünürler.. (çek karnesini çıkardı )  dosya içeriğinin bedelini söyle irem..

Hiç yorum yok: