Translate

6 Ekim 2012 Cumartesi

1414.bölüm..


naille,tunayı bırakıp yürüdüm çardağa.. ufuk gayet güzel idare ediyor atını.. durdu yanımda..

ufuk-- nasıldım irem..
irem-- çok güzeldi,çok beğendim ufuk.. biraz daha dolaş,amcan gelince gideceğiz canım..
ufuk-- tamam..

çardakta.. beylere hanımlara merhaba diyip.. öptüm elayla menekşeyi..

ela-- nasılsın..
irem-- (oturdum yanına ) iyiyim şükür.. ağrı kesici içince kendime geldim.. siz nasılsınız..
ela-- bende içtim,başımın ağrısı yeni geçiyor daha..
irem-- geçmiş olsun.. tuna da,perişan..

menekşe-- siz ekstra yorgundunuz,ondan çok etkilendiniz.. ama uzun  zamandır böyle eğlenmemiştik..

orhan-- evet,çok güzeldi.herkes eğlendi de..  ben asıl ziyayla zuhalin,nasıl yola çıktıklarını merak ediyorum..çok ayıp oldu,çocuklara.. birde tunayı ara da gelsinler diye, ısrar ettik..

tuğrul-- ben bu gece yola çıkacaklarını sanıyordum..irem..
tuna  "kıyafet değiştirmek için eve uğrayacaklardı.. gidecekler abi,niye engel oluyorsunuz
.. gelmeyin diye,boşuna mı dedi ziya.." diyince,öyle mahçup oldum ki.. onlar da,söyleyememişler tabi.. anında ayrıldık ama olan oldu..  konuşur/ görürsen halimizi anlat lütfen..

irem-- tamam abi.. imkan olursa söylerim..

ela-- bizi dinleseydiniz,böyle mahçup  olmayacaktınız.. gelinle damattan önce,evin önüne gittik..
nasıl,söylesinler.. geri dönseler kaçtı derdiniz.. yazık,yine de hiç bozmadan hoşgeldinizz ,buyrun buyrun diye kapıyı açtı ziya.. kabus gibi..

irem-- neyse canım.. üzülmeyin artık.. abii,öğlene doğru bizi aradın mı..
tuna birisiyle konuştum sanki dedi de.. sen miydin.. ben duymadım,o da hatırlamıyor..

tuğrul-- iyi öyleyse ,yüzüme telefonu kapadı diye tafra yapmayım..

menekşe-- bak,haklı çıktık gördün mü..
tuğrul-- evet.. tuna sorarsa.. ben aramadım.. anlaştık mı.

irem-- bir sigara verirsen anlaşırız..
tuğrul-- paketi vereyim gelin..
irem-- hiç mahsuru yok.. benim için..

ela--menekşe--orhan--tuğrul--  hah hah hah..

sigaralarımızı içerken.. tuna geldi.. nail de ufuğu getirecekmiş..

hal hatır sordu.. önce..
tuna-- abi,öğlen aradın mı bizi..
tuğrul-- yoo..
tuna-- (dudak bükerek )ben kime,acıkmadık.. uyuyoruz dedim acaba..
irem-- iki paket sigara ,verirsen söylerim..
tuna-- (gülerek ) ya bax versem..
irem--bilgi değişmez de..içinden gelip ,verirsen..ben niye almayım ki ağam..


tuğrul--ela--menekşe-- orhan--tuna--  hah hah hah..

irem-- naile ne dedin.. ikaz mı,teşvik mi..
tuna-- hiç biri.. karar senin dedim..
irem-- dün,menfi de olsa..çok kararlıydı.. bugün değişmiş.. ne olduysa artık..
tuna-- kimbilir..
irem-- sen.. lütfen söyle.. bildiğimi hiç belli etmeyeceğim söz..
tuna-- .duyacaklarını mutlaka belli , edersin.. zamanla öğren de,onun güveni sarsılmasın..
irem-- yaa,aşkolsun..
tuna-- hani bana ısrar etmeyecektin..

irem-- iyi,tamam..
tuğrul-- vay be.. irem geri adım attı..
tuna-- ısrar ettiğinde,hep pişman oldu da ondan..

Hiç yorum yok: