Translate

6 Ekim 2012 Cumartesi

1413.bölüm..


rüya görüyorum sanırım.. yine telefon çalıyor,rahatsız edici bir şekilde..
tuna alo dedi.. tek gözümü açıp saate baktım.. 13:10 olduğunu idrak edince.. tunaya döndüm..
 ahizeyi kulağına koymuş da.. gözleri kapalı..

tuna-- (mahmurlukla ) ........... yiyin siz.. ........................  acıkmadık,uyuyoruz..

ahizeden hala sesler gelirken.. fişi çekiverdi..
 bana sarılıp..yeniden uyudu.. boynuma gelen,nefesin verdiği huzurla.. yattım bir süre daha..

kıyamam, o da çok yorulmuş.. kalkıp,yastığı kolunun arasına yerleştirdiğimi bile anlamadı..

elimi yüzümü yıkayıp,mutfağa gittim.. buz dolabında açılmamış bir kutu süt ve birkaç meyve var
sadece..
masada koyduğum tabak ve kola da duruyor hala..döküp yıkadım bardağı..

yatak odasına döndüm.. öperek,tunayı uyandırdım..
irem-- hayatım ben acıktım.. kahvaltılık birşeyler almaya gideceğim.. niye kaçtın dersin diye uyandırdım..

tuna-- hımm..  bizi arayan kimdi..
irem-- herhalde abimdir.. yüzüne kapadın telefonu.. fişi çektin yani..
tuna-- iyi yapmışım..  beşte yatmışız ,zaten.. yorgunuz.. aramaya utanır insan..
irem-- ziyalara gittikten sonra.. bizi niye aramasın canım.. kaçta,nerede..buluşacaktık.. yiyin dedin.. tekirden mi arıyordu yoksa..

tuna-- (saate baktı ) çiftliğe gidin,üçte geliriz demiştim.. ufuk atımı özledim diyormuş da..
(gülümseyerek )hazır fişi çekmişim madem..diyorum kii..  ..

irem-- süt banyosunun tam zamanı.. dur dur geliyorum..

koşup bir bardak süt getirdim mutfaktan..
tuna-- bu nee..
irem-- bir güvercin için yeter canım..
tuna-- hah hah hah..


 ***************
ikişer poaça,birer bardak meyve suyu ile kahvaltımızı yapıp.. saat üçte çiftliğe geldik..   çardakta oturmuşlar ufuğun atıyla gezinmesine bakıyorlardı..el salladık birbirimize..
kmsecikler yok tabi..

arabadan inerken.. nail geldi yanımıza.. konuştuk işte..
tuna " bir ihtiyacınız var mı "dedi..

nail-- yok tuna bey.. ..
irem-- hüseyinle ,fatma neredeler..
nail-- fatma evinde,hüseyin de tarlaları ilaçlatıyor..
balyaları yeni aldılar daha.. ilk günün parası da geldi.. evde,dolaba koymuş..
irem-- tamam nail... esma kadınla ,güllünün parasını verdiniz mi..

nail-- verdi,hüseyin.. (sıkıntıyla başını eğdi )onların da misafirleri varmış..
tuna-- seni niye ilgilendirdi ki,olamaz mı..
nail-- .............
irem-- anladım da,nail.. sen herhangi bir taleple gittin de..yok mu dediler..
iyi olmayan benim ,demedin mi bana..

nail-- .................
tuna-- irem sen,abimlerin yanına git .. ben de geliyorum..

irem-- tamam.. nail,sen söylemezsen.. kimse niyetini bilemez.. geç kalırsan,hep keşke dersin.. hadi görüşürüz..

naille,tunayı bırakıp yürüdüm çardağa.. ufuk gayet güzel idare ediyor atını.. durdu yanımda..
ufuk-- nasıldım irem..

Hiç yorum yok: