Translate

2 Ekim 2012 Salı

1412.bölüm..


piste çıktığımızda.. müziğin ritmiyle,biz- hakkını vererek- oynarken.. paralar da havada uçuştu..
mustafa,güngör bekir sacide,ela tuğrul,orhan menekşe.. suat,suzan..
 ziya,zuhal.. abimler.. gülderen- nedim.. güzide-mahmut... misafirler teyzemler,annem babam.. hüseyin-elif..
birde halam ve firuze teyze gelince tam oldu.. kıyamam, para yapıştırdılar bize..
şovumuz çok alkışlandı çok.. teşekkür edip yerimize dönerken..

ziya halamla,firuze teyzenin koluna girmiş.. bize doğru geliyorlardı,karşılaştık ..

tuna-- hayırdır,genç bayanları nereye götürüyorsun.. evlendin oğlum.. zuhal ne der..

ziya-- zuhal,biliyor.. abi, başlık parasını bulamadım ya.. üçümüzün dans etmesine izin ver bari.... yasine de söylemeyeceğiz,anlaştık..

tuna-- (gülerek ) iyi ,verdim de...sana alerji yapar,firuze hanımı ben alayım..
 (firuze teyzeye,kolunu uzattı ) firuze hanım..  bu dansı bana lütfeder misin..

firuze--(gözleri parlıyor ) çok sevinirim,oğlum..

ben eridim bittim.. onlar kolkola giderken.. alkışladık coşkuyla..

ziya--  zuhal,pardon canım.. (güldük.. ) vehbi abi.. genç bayanların  içi, fıkır fıkır maşallah..
uygun bir müzik istiyoruz..

çalıyor,bizimkilerde  gayet uyumlu oynuyorlar.. foto ali de.. resimlerini çekti.. para atıldı yine.. bende gittim.,tabi...
ali beye,çokça çekmesini..büyütmesini ve bu resimleri  bana göndermesini rica ettim.. tamam dedi..


***********


neredeyse bir saat boyunca,Ankara havaları çaldı vehbi bey.. ve coşturdu herkesi.. piste sığmadık da.. masa aralarında bile oynadık..
batu-melekle, zekeriya-(adı sinemmiş kızın)sinemle..kaanda,ceydayla iyilerdi..

onu alkışlarla gönderip ..oturduğumuzda  takı merasimi başladı.. iki saatte o sürdü
ziya ve zuhal altından heykel gibi oldular.. maşallah.... annemin ve benim takılarımı da çok beğendi,söylemeden geçemeyeceğim..

orkestra saat üçte Adananın yolları taştan çaldı,ziya ve zuhal karşılıklı oynadılar.. alkışladık coşkuyla.. düğün bitti..

ziya zuhalin elini bırakmadan,mikrofonu aldı..

ziya-- sevgili dostlar.. hepinize teşekkür ediyoruz,bizi yanlız bırakmadığınız için.. ayaklarınıza sağlık.. çok mutlu olduk..,buradan da mutlu ayrılmamız için.. vedalaşmanızı istemiyorum.. zuhalim üzülüyor.. bizi ,bu mesafeden.. gülerek yolcu edin.. ve arkamızdan gelmeyin.. lütfen..

gülmeyle,ağlama arasında.. alkışladık uzun uzun..  el salladılar bizlere.. ve necmiyle beraber gittiler..

herkes gitmek için ayaklandı.. neşeye,lütfüye..ergün,ali abiye..teyzeme enişteme,suzan ve suat çiftine
göz aydını dedik, annemlerle de vedalaşıp ayrıldık..salondan..

bizim ekiple de hoşçakalın dedik birbirimize..

*****
saat dört buçukta nihayet evimize geldik.. tatlıyı veremedim diye üzüldüm,unutulmuş.. mutfağa bıraktım iki kutuyu da..

ayakkabılarımı çıkarırken..
irem-- offf,adım atamıyorum.süt banyosu kalsın bari.. hiç güzelleşemeyeceğim..
tuna-- (cekedini vestiyere astıktan sonra.kucağına aldı beni..)  ihtiyacın yok.,sevgilim... başımı döndürüyorsun..
irem-- (elimi yanağına koyup..) ..başın dönüyorsa bak,sakın düşürme ha..
tuna-- hah hah hah..

********


tuna , yattığı yerde..  mügenin minik bağlamayı görünce neler yaptığını anlatıyor..
bende kıyafetleri asıyordum..
 telefon çalınca.. sabahın beşinde hayırlı bir şey için aranmayacağından , korktum..

tuna aldı ahizeyi..
tuna-- buyrun.................. ziyaa birşey mi oldu,sesler geliyor................. hah hah hah.. ...................... gelmeyin de dedin,halbuki.. ......................... ........................................ ......................... sağol,ziyacığım.. biz gelmeyelim........ ..................... hahh hah hah..  .. tuğrulu ver,söyleyemediklerini benden duysun..

yattım yanına.. anında iptal olmuşum..



Hiç yorum yok: