Translate

2 Ekim 2012 Salı

1406.bölüm..


eşini alan,çıktı piste..annemler,teyzelerim..Ankaradan gelen misafirler..
ziyanın arkadaşları..neşe ablalar.. hülyalar,hayaller..
yani biz hariç herkes ..

hanımlar ve beyler kendi aralarında konuşuyordu,
birde çok kalabalık oldu pist.. tercih etmedik yani..

tuna sigara verdi içenlere.. bende aldım..

irem-- batu bey,çiçeğin performansından memnun musunuz.. bu gece yayını vardı değil mi..

batu--güzide hanımın taktiriyle,başka bir arkadaş canlı yayın sorumlusu oldu.. o yüzden
bire bir,bilmiyorum irem hanım..

güzide-- yusuf beyin yerine,batu beyi görevlendirdim..
 yayın sorumlusunun raporunu ,yarın göreceğiz.. bundan öncekiler,iyiydi irem hanım..
yusuf bey ve çiğdem hanım da.. göreve başladılar,İstanbul radyosunda..konuştuk,selamları var sizlere.. harun bey de, Trabzona  tayin edildi.. yarın iş başı yapacak,o yüzden yok.. onunda selamı var hepinize..

as diyip, batu beyi tebrik ettik..

irem-- elacığım ufuk nerede..
ela-- halanın yanında,irem..
tuğrul-- yine dans edeceksen, kocan bozulur bak.. ben söyleyim de..

menekşe-- tunayı karşılamak için.. irem,düğüne bile geç geldi.. tuğrul.. bozar mı hiç..

nedim-- keyifleri bozulmadı ya..önemli olan ,o..
irem--haklısınız,teşekkür ederiz nedim bey..
nedim-- rica ederim ,bugün mahvolduk gerçekten..

orhan-- bizde öyle.. tarlada bir saatte perişan olduk..
ela-- ziya hiç etkilenmemiş,orhan abi.. baksana enerjiye..

gülderen-- e o normal ..

orhan-- dün akşam görseydiniz siz.. hiç keyfim yok,zevkimi hevesimi kaçırdılar diyordu..
ama öğlen çok neşeliydi..

tuğrul-- iremm?
irem-- efendim abi..
tuğrul-- sennn... ziyanın neşeli olmasının  sebebini biliyorsun, değil mi..

tuna-- evet,biliyor.. ne olacak..
güngör-- siz söylerseniz,çok şeyler olabilir..
tuna-- ben de ,o yüzden söylemiyorum ya..


tuğrul-- sen ne çabuk duydun.. ne ara konuştunuz.. o hasat yaptı,sen toplantıdaydın.. geleli bir saat oluyor.. bu ne hız..

tuna-- biz telepati kuruyoruz abi..

kahkahayla güldük..



kaan-- oturuyoruz ama ben ceyda hanımı dansa davet etsem..size saygısızlık yapmış olur muyum..
tuğrul-- bizim için sorun yok,kaan..  ceydaya sor..

kaan-- ceyda hanım?
ceyda-- peki,kaan bey..
onlar kalktılar..


batu-- irem hanım,mavi elbise giymiş bir hanım var.. karşı taraftaki masada oturuyor...  o kim..
irem-- (baktıktan sonra döndüm) o ziyanın halasının kızı,eczacı olacakmış bu yıl..
Ankaradan geldiler..ama adını bilmiyorum batu bey..

menekşe-- adı melek. ben misafir etmek için götürmüştüm,ondan biliyorum..
yanlız babası çok ters bir adam,haberin olsun..

batu-- (gülerek kalktı) şansımızı deneyelim..
güzide-- batuu,bak Ankaraya gidiyorum dersen.. göndermem ,ona göre..

kahkahalar atıldı..
batu gitti kızın yanına.. konuştular ve kız kalktı..

irem-- menekşee?
menekşe-- (gülümsedi ) cesaretli mi,görmek istedim canım.. babası pamuk gibi,tonton bir adam..


Hiç yorum yok: