Translate

1 Ekim 2012 Pazartesi

1405.bölüm..


başımızı çevirdik.. neşe ablayla dans ediyorlarmış..
tuna-- hoşbulduk.. nasılsınız..
neşe ablayla selamlaştık bizde..

lütfü-- acayip heyecanlıyım,kendimi kayın baba gibi hissediyorum..
nikah memuru gelip,imzalar atılsa rahatlayacağım..
irem-- dokuzda gelecek demişlerdi.. ..ziyaları göremeyince..
kıyıldı da,gittiler sanmıştım..

lütfü-- (gülerek ) yok.. suzan teyze varken.. nereye gidiyorlar..
peşlerinden ayrılmıyor..hoşgediniz diye masaları dolaştılar..
şimdi de, misafirlerinin masasında sohbet ediyorlar..
düğün başkasının sanki..

tuna-- e hatırlatalım öyleyse.. yazık çok bekledi...
lütfü -- nikah kıyılmayınca dans bile ettirmedi ki,suzan teyze..

neşe-- ve ziya nasıl olduysa,ses çıkarmadı..

irem-- suzan teyze sabır taşını çatlatınca,
başına gelecekleri düşünemiyor demek ki..

müzik bitti..
nikah merasimi için.. çiftimizi yerlerine bekliyoruz diye anons yapılınca..
alkışladık bizde.. ışıklar artınca bizimkileri de gördük..
pisttekiler yerlerine gidiyorlar..

teyzemler annemler halamlar bir masadalar..

ceyda-cevdet,bekir-sacide,nedim-gülderen,orhan-menekşe,tuğrul-ela,mahmut-güzide,batu ,mustafa,güngör.. kaan,zekeriya bir masadalar..
 önce annemlerin masasında merhabalaştık.. ,öpüştük,tokalaştık vs.

tunaya hoşgeldin,bana gözün aydın dediler..

tuna-- hoşbulduk.  abimlere de merhaba diyelim..izninizle..

ahmet-- tabi tabi..

iki masa var aralarında.. ziyalara daha yakınız.. onlarda yerlerine oturuyorlardı.. duvağı kapalı zuhalin..

tuğrul abimle tuna sarılırken.. bende sıradan tokalaştım,öpüştüm..
kadınlarla erkekler karşılıklı oturmuşlar..tuna da tokalaşıp yanıma ,geldi..

ceyda -- ( tokalaştılar.. yanındaki iki koltuğu gösterip.. ) bir rivayete göre..siz karşılıklı değil ,
yanyana oturmayı tercih ediyormuşsunuz..
irem-- hah hah hah..

tuna-- sen nereden biliyorsun ,bizi mi araştırdın.. ve niye..
ceyda-- öğretmenim tavsiye etti,kuşlara sordum bende.. şu an,amacım sadece aferin alabilmek..

irem--ustalar beni affetsinlerde , emin adımlarla ilerlediğini ve...başarılı bir öğrencilik süreci geçirdiğini söyleyebilirim..teşekkür ederim bu arada jestiniz için..
 aferin evladım.. kendimi sahiden öğretmen sandım,bir an..
.
kahkahayla güldüler..
tuna ve ben de karşılıklı oturduk. en sona..  garson ne içersiniz diye sorunca..
tuna,diğerleri ne içiyor diye baktı bir.. şarap içiyorlar hepsi..

orhan abi "benimki kola " dedi..
tuna -- (gülerek ,garsona) biz de kola içiyoruz..

hüsamettin bey sevgili misafirler diye söze başlayınca.. piste baktık..
ziyanın şahiti,sami bey.. zuhalin şahiti de,özcan eniştem olmuş..


mutad konuşmalar yapıldı.
hüsamettin-- çocuklu bayan yada başka bir gelecek varsa vazgeçsin.. tatsız sürprizin hiç sırası değil..
kahkahalar atıldı.
evet dediler,alkışladık..imzalar atılırken..
irem-- zuhalll..
ziya-- bastı bastı.. merak etme.
güldük yine..

hüsamettin bey,evlilik cüzdanını zuhale verip ..ikisini de  tebrik etti.. alkışlarla ayrıldı.. şahitlerde tebrik ettiler..
 ziya da,duvağı açıp.. gülerek birşeyler söyledi zuhale.. elinden tutup,piste çıkardı..
slow müzik çalıyordu,eliyle durmalarını işaret ederek..

ziya-- biz canlı,fıkır fıkır müzik istiyoruz..ve  hüsamettin beyi de yanımıza bekliyoruz..

gülmeler,alkışlar eşliğinde müzik başladı..
hüsamettin bey de,kırmayıp geri geldi.. aman bir güzel oynuyorlar ki..
ziyanın hareketleriyle daha da renklendi tabi.. tempo tutulurken.. paralar da havada uçuştu.. hüsamettin bey,teşekkür edip gitti..


ziya-- sağolun,şimdi dans edebiliriz.. (oturanlara dönüp )  hadi gençler,buyrun..


Hiç yorum yok: