Translate

1 Ekim 2012 Pazartesi

1404.bölüm..



tuna tıraş olmuş..dişini fırçalayıp,gelinceye kadar..  bende yeşil şifon elbisemi giydim..

tuna-- iremm ,tek kelimeyle muhteşemsin.. gözümü ,aklımı alıyorsun..
irem-- teşekkür ederim kocacığım.. senin göz ve akıl sağlığın için..  yakayı biraz kapattırdım..
tuna-- hah hah hah..

giyinirken,bende banyoda rujumu ..parfümümü sürdüm..

tuna-- (gelip,arkamdan belime sarıldı.. boynumu öptü..aynadaki görüntümüze bakarak )
ben çok şanslıyım..
irem-- (gülümsedim ) bende..
tuna-- (içini çekip ) dilerim hep şanslı oluruz.. her konuda..
irem-- inşallah da.. niye öyle dedin.. birşey mi oldu..
tuna-- yoo,genel bir dilekti.. içimden geldi,söyledim.. hadi gidelim..  aşkım..
irem-- iyi,gidelim..


*********


düğün salonuna giderken.. gülçinin mektubunu okudum tunaya..
sonra da yırtıp,seyhan nehrine fırlattım..
burhanın meselesini ,ayrıldıklarını ve dayımla konuşmalarımızı anlattım..

tuna-- biliyorum.. buraya gelmeden beni aradı.. senin kızdığını ama sormaya mecbur olduğunu söyledi.. bende senin gibi tepki verip,iremi tanımıyor musunuz.. bunu nasıl sorabildiniz,dedim..
(içini çekerek ) o da bana..; ben yiğenimi tanıyorum,ondan hiç şüphem yok.. .iç soruşturmanın
biran önce tamamlanması .. iremin adının dahi geçmemesi ,başkasının resmi olarak bunu soramaması,rencide edilmemesi için.. gönüllü oldum..acil de olunca.. çiftliğe ,üstümde dinleme cihazıyla gittim...riskliydi de göze aldım..
irem de,doğallıkla söylendi bana.. ama kızgınlıkla söylediklerinin çoğu fazlasıyla sakıncalıydı..  kaydın,kullanılamayacağına karar verildi..
nedim beyde,bende savcıya elimiz boş gidince..   ikna çabamız sonuçsuz kaldı.. ve bu gece için..resmi davet kararı çıktı..
bulvarda,çaresizlikle etrafıma bakınırken.. iremin arabasını gördüm. tatlı almış pastaneden..
şansımı yeniden denemek için.. yanına gittim.. pastane sahibi ve iremin konuşmaları dinlendi..
 iki saatte ömrümden ömür gitti..ama  verilen  ifadelerle karşılıştırılınca.. kayıt kabul edildi.. soruşturma tamamlandı ve adli takibe gerek yoktur denildi.. burhan da,aklandı.polis olduğunu belli etmediği konusunda..
gözünüz aydın, düğüne sorunsuz gidebilirsiniz.. ireme  sonra söylersin.. hiç bahsetme şimdi.. bende geleceğim de,hem görünmem.. hemde fazla kalmam.. o yüzden aradım seni..
 uyanık karına; ".. enayi olduğunu hiç düşünmedim,bu tolstoy muş" de.. dedi.. bende teşekkür ettim.. bahsetmeyecektim de,sen anlatınca söyledim..

irem--( iki sigara yakıp,birisini tunaya verdim ) babam bir yandan,o bir yandan .. şüphe edilecek bir tavrım varmış gibi sorunca delirdim.. nereden bileyim ben.. iğneledim tabi,o yüzden kullanamamışlardır..  tatlıyı iyi ki,almışım.. birde ayrılanlar barışırsa,çok memnun olacağım..

tuna-- hep şanslı olalım dememin sebebi buydu..
 ayrılanlar,kendilerini ve sevgilerini sorgulayacaklar şimdi.. biz karışamayız.. tamamen onlara kalmış..
babana da; abi,ben gizli geldim..duyulmaması gerekiyordu.. prensesinin, kalbi kırılmış.. haberin olsun,diye aradım seni dedim..  çok üzüldü,mahçup oldu..  ve bana kızdı..

irem-- niyeymiş..  izin kağıdı mı alacakmışsın..
tuna-- (gülerek ) yok,uçak alacakmışım..
irem-- hah hah hah..
tuna--  canımm,ne güzel güldün yine.. bu gece için dayına borçlanmışız.. tafra yapma tamam mı..
irem-- (içimi çekerek ) yaparım,nasılsa haberim olmadığını sanıyor..
tuna-- ama benim müdahale etmem gerekir..

irem-- fırsatını bulursam,hiç kaçırmam tuna.. şüphe edilen benim ,ben..  ya daha gelmedik mi..
tuna-- geldikk.. buyur kleopatram..

irem-- hah hah hah.. bana ne.. ben taht ta yada kucakta gitmek isterim..
tuna-- elbettee , ben alırım da.. içeriye girmeyiz..
irem-- yok yok.. girelim.. hadi,yürüyeyim bari..
tuna-- hah hah hah..

**********

dokuza beş kala.. el ele içeriye girdik..  mekan tıklım tıklım dolu.. ışıklar da azaltılmış..
sadece pisttekiler net görülüyor ve dans ediyorlar.. canlı müzik eşliğinde..

tuna-- aşkım,dans edelim mi..
irem-- edelim..

piste çıktık. dans ediyoruz ,herkesle de selamlaşıyoruz..

irem-- nikah kıyılmış sanırım..ziyalar yok.. kızı alıp gitmiş,olabilir mi.. sence..
tuna-- (gülümsedi ) sanmam.. sen daha önce kıyıldı dedin ya.. karı-koca düğünlerini yapıyorlardır şimdi de..
irem-- ay çok kötüyüz.. kendimizi kınadım..

tuna-- üzüm üzüme baka baka kararırmış.. aşkım..
irem-- (gözlerine baktım,aşkla ) karam,ben kapkara olmak istiyorum..
tuna-- (belimdeki eliyle ,bastırdı kendisine ) arzularınız emirdir.. ama biraz beklememiz lazım..

lütfü-- tunaa,hoşgeldin..

Hiç yorum yok: