Translate

1 Ekim 2012 Pazartesi

1403.bölüm..


indiler merdiveni.. bizlerde arkalarından iniyoruz..

irem-- düğün salonuna gidecekler,benim arabaya gelsinler.. bırakayım..

ergün-- biz götürürüz bacım.. araba çok.. sende katıl ,gezecekler..
irem-- giyinmeye gideceğim abi.. tuna da gelecek..
ergün-- o zaman yaşlıları al, sen..

beyhan-- anneanneyle,babaanneni ben götüreceğim ergün..
irem-- yıldız teyze,siz buyrun öyleyse..
yıldız-- tamam.. özcan çocuklar nerede..
özcan-- burdaa..

hüseyin-- bizim araba da boş..

ziyanın iş arkadaşları ve lütfü de gelmişler.. herkes  yerleşiyor.arabalara.. bende enişteme verdim anahtarı otursunlar diye..
gelin arabasının yanındayım.. şöför necmiymiş.. mürsel de yanında oturuyor..
merhabalaştık.. zuhalle ziya da,arka koltuktalar..

irem-- kumrular,birbirinize iyi bakın.. tunayla geleceğim..
nikaha yetişemeyiz herhalde.. zuhal ayağına basmayı unutma..

kahkahayla güldüler..
ziya--sende sarma yediğini unutma..
irem-- havuz  desem..
ziya-- hüsamettin beyden sonra.. önemini yitirdi..anahtar da teslim edildi..

necmi-- e öyleyse sorun yok.. gelin de sana teslim edildi.. gidiyorum.. zuhal..
zuhal-- tamam necmi,gidelim.. irem sağol..
çocuklu bayanı mürsel getirecekmiş.. necmi de ,bir iyilik düşünmüş..
sen zahmet etme ve çok gecikmeyin.. saat dokuzda nikah..  hüsamettin beyin işi varmış..yetişirsiniz..

irem-- (gülerek ) tamam .. hadi dikkatli gidin..

necmi hareket etti.. bütün arabalarda arkasından .. kornalar çalınıyor..
eniştem kullanıp,benim arabayı getirdi.. indi.. ben oturdum..

gidinceye kadar,konuştuk.. düğün salonunda indirdim onları..
çiçekler taşınıyordu.. büyükler de geldiler o sırada..
 babam,beyhan..abimde halamları getirdi..
el sallayıp,köşke doğru hareket ettim..

bir sigara yaktım.. saat sekize geliyor..  tunamla kavuşacağız ,içim içime sığmıyor..
 bulvara dönerken.. kavşakta kırmızı ışık yandı..bekliyorum..
arkamdan gelen araç dörtlüleri yakmış.. korna da çalıyor ama nereye gideyim ki.. tampona biraz sertçe dokundu arabası.. beni sarstı yani..

aynadan baktığımda, genç şöförün ..yanındaki bayanı teselli ettiğini gördüm..
kadın acı çekiyor gibi.. koltuk da biraz arkaya yatırılmış..
inmedim artık.. yeşil ışık yanınca yol verdim.. ok gibi geçti yanımdan ama plakasını aldım..

köşkte tabi kimse yok..  bahçede... kurtları sevdim,sonra
içeriye girdim..

******

on dakikada elbisem hariç hazırlandım..
makyajımı bozmadan; elbiseme uyacağı için ..yeni aldığım hareli yeşil lensimi taktım..
muhteşem oldu.. rujumu sonra sürerim dedim..
.. .takılarımı taktım,zuhale aldığımı da .. para destesini de.. çantama yerleştirdim..
çıkardıklarımı astım..üstümde askılı ev elbisesi..  etrafı toplayıp,odama geçtim..
bahçe ışıklarını ve monitörü açtım..

masama bırakılmış notlara,zarflara bakarken.. ihracat belgelerini
inceledim.. onaylanmış.. tanımadığım bir isim yazıyor.. imza,mühür
tamam..
 kiralanan evlerin  ve ödeyenlerin işaretlendiği listeye göz gezdirdim..
bir-ikisi hariç..hepsinden almışız..
vahide hanımın,deryanın ve yaseminin de adı var .. vahide hanım yan daireyi yasemine
vermiş..komşu olmuşlar.. ama  turgutun adı yok niyeyse..


üstünde,irem kara yazan zarfı yırtıp açtım..
gülçin yazmış..

"merhaba irem hanım.. en az sizin kadar şaşırdığımı bilmenizi istiyorum..
gördüğüme ve iyi olmanıza çok sevindim.. başınıza gelenleri çok sonra
duydum ama aramak kısmet olmadı maalesef..
görev sorgulama gibibir durumumuz yok biliyorsunuz ama bu sefer niye
gönderildiğimi bilmek isterdim.. ikinci kez ,aynı kişi için koruma da
yapmamıştım.. ya bilerek gönderdiler  yada fark etmeyip,gözden kaçırdılar..
 her an ayrılabilirim,hazırlıklı olmakta fayda var.. konuşamayacağımız için,yazmak istedim..

ekibiniz ve güvenliğiniz çok güzel.. gönlünüzün güzelliği ,yüzünüze de yansımış.. çevrenizide aydınlatıyorsunuz.... mutluluğunuz daim olsun.. iş hayatında da başarılıymışsınız,tebrik ediyorum.. eşinize de selamlarımı iletirseniz sevinirim..

eğer çalışırsam,görüşürüz.. lütfen dikkatli olun.. sevgiler
                                                   gülçin kayıkçı

not: mektubu ne yapacağınızı biliyorsunuz, değil mi.. :)"

gülümseyerek katlayıp,zarfa koydum.. monitörde max ve tinanın
kapıya doğru koştuklarını görünce.. görüntüyü yaklaştırdım..
tunam gelmiş.. bahçeye girdi,sevgi gösterisi yapan kurtları .okşuyor..
.
mikrofonu açtım..
irem-- karam,hoşgeldin..
tuna-- (kameraya bakıp) hoşbuldum,hayatım.. geliyorum..

 merdivenin başında tunanın gelmesini kalp çarpıntısıyla bekledim ve geldi..
 aylardır görüşmemişcesine .. öyle çok özlemişiz ki birbirimizi..  gitmemek gibi bir seçenekte olmadığından.. mecburi ayrıldık..


Hiç yorum yok: