Translate

1 Ekim 2012 Pazartesi

1401.bölüm..


teyzemlerin sokağı ;
 tanıdık ve Ankara plakalı araçlar tarafından..işgal edilmiş..
en başta da kimin arabasıysa..bembeyaz kuğu gibi bir chevrolet gelin arabası olarak süslenmiş..

diğer sokağa park edip ,indim..
 kolumda çanta,elimde sarılı ..ağır tatlı tepsisiyle yürümek biraz zor ama çare yok.. aldım ,daha bir iki adım atmıştım ki..

beyhan seslendi arkamdan..
beyhan-- irem hanım.. bana verin isterseniz..
irem-- (başımı çevirdim gülerek,kızına kutu süt almış..)doğrusu,çok  memnun olurum.. beyhan bey..
bende sütü alayım..

aldı.. yürüyoruz..

beyhan-- tuna bey henüz gelmemiş anlaşılan..
irem-- evet..havaalanına gidiyordur şimdi..
beyhan-- allah kavuştursun..
irem-- amin..  mecburi gidişi ,çok zamansız oldu.. bende hasat yaptığımdan dolayı..ne sizinle,ne teyzemlerle.. nede zuhallerle istediğim gibi ilgilenemedim.. teyzemleri ve sizleri.. pazartesi
yaylada ağırlamak istiyoruz.. gelirseniz ,seviniriz.. onlar gideceklermiş.. siz buradasınız sanırım,evimize de bekleriz..

beyhan-- sağolun, söylediler... geliriz inşallah.. ekmek parası, emek ister.. işin gerektirdiği ne ise.. yapılmak zorunda.. insan işine saygı duyarsa kazanır.size sitem etmiyor...bilakis taktir ediyorum..
mesela hülya sizin yerinizde olsaydı,ürünü tarlada bırakırdı kesin.. fedakarlık yapmazdı..
ticareti bilmediğinden.. dönelim dememi de,anlamıyor.. ben giderim de, o kalır herhalde..

irem-- sağolun da.. onu da anlayın..
 eniştem memur,maaşlı çalışan olunca..hülyanın bilmemesi de normal..
kendisinin de iş tecrübesi yok.. evlenip başka bir yere gitti.. bilmediği bir ortam da,tanımadığı insanlarla iletişim kurmak, o yaşta taktir edersiniz ki zor..
o evde sıkılacağına dükkana beraber gidin,beyhan bey.. hem ticareti öğrenir,hemde güvendiğinizi gösterirseniz karı-koca ilişkiniz farklılaşır.. beraber zaman geçirirsiniz.. sizi çok özlediğini söyledi bana..

beyhan-- sahi mi.. niye bana söylememiş ki..
irem-- kimbilir..

teyzemlerin sokak kapısı açık.. birçok insan var.. girip çıkıyorlar..
başımla selam verdim,çoğu misafirlerdendi..
 beyhan önde ,bende arkada çıkıyorum merdivenleri..

yıldız-- beyhan ,ne zahmet ettin .. tatlı var ya oğlum..
beyhan-- irem hanım almış teyze.. ben getirdim sadece.. nereye koyayım..
yıldız-- hıı..masaya koyalım.. herkes alsın..

bende içeriye girdim..
..annem-babam,osman eniştem-sevim teyzem.. suat amca-suzan hanım ..yıldız ,saadet.. hayaller,hülya.. zuhalin halaları eşleriyle beraber..  hüseyin abiler ve kardeşleri.. ve daha birçok kişi..herkes orada..
 giyinip,süslenmişler.. ellerinde yemek tabakları,oturdukları yerde yiyorlar..
masanın üstünde de yok yok maşallah..

irem-- cümleten merhaba.. afiyet olsun.. diğer bekarlarımız için de,yine toplanalım inşallah..

aminn,hoşgeldin..  dediler..
eniştem yanıma gel kızım dedi..hülyaya sütü verip, oturdum boş sandalyeye.. beyhan da oturdu,hülyanın yanına..
herkes birşey soruyor,cevap vereceğim diye çabalıyorum bende..

hülya beyhana da ,bana da tabak hazırlamış.. getirip verdi.. yanağımı öperken..
hülya-- (mırıldanarak ) mutfağa gel..
irem-- olur..

Hiç yorum yok: