Translate

28 Eylül 2012 Cuma

1399.bölüm..


burhan-- kahretsin..
dilekçemin bu şekilde anlaşılmasından son derece üzgün ve rahatsızım..
buraya geldiklerini gülçin söyleyince,şok oldum..denetçiyiz demişler..
polis kimliklerini görünce,gülçin izin vermiş ama sosyal güvenlikten kurumundan geldiklerini söylemiş.. .. saçma sapan sorular sormuşlar vahide hanıma da..

ben adınızı karıştırmamak için.. istifa edecektim ama soruşturmayı daha da çıkmaza sokarmışım..  salı gününe kadar beklemem söylendi.. önce ben ifade vermek istiyorum.. patronlarımı karıştırırsanız,derhal ayrılırım dedim.. çok çok çok mahçubum...
o öfkeyle,çiçeği arayıp içimdekileri döktüm... bağırdım,çağırdım..
hep senin inatlığın yüzünden oldu,hepimize zarar verdin.. en çok da sayıp, sevdiğin günahsız kişilere dedim..(içini çekerek ) biz  ayrıldık..

irem-- buradan aramadın değil mi..
burhan-- cık.. ankesörlü telefondan aradım..

irem-- iyi.. git ve gönlünü al.. barışın.. kafam karışık,senin.. sizin de öyle..
biz yanlış birşey yapmadık.. suçlu değiliz,hiçbirimiz..
masum birkaç kelimeden anlam çıkarıp,iftira..ithamla.. soru sorulacaksa bana/bize..
herşeyi ortaya döker.. seni buraya gönderenleri de yakarım..
o yüzden sakin ol..  önerildiği gibi..bekle salıya kadar.. gün doğmadan neler doğarmış.. çiçeği harcama.. o da istemezdi.. böyle olmasını.. kızın iyi niyetini bilmiyor musun sanki..

burhan-- biliyorum da,haksız da değilim.. çok seviyorum,içim kan ağlıyor ama  barışmak istediğime emin değilim.. çaba da göstermeyeceğim.. ayrıldık ,bitti..

irem-- sen bilirsin.. bu kadar kolay bitti diyebiliyorsan.. şimdiden ayrılmanız en doğrusu olur..
bunları yukarı koyarsan sevinirim.. sana bundan sonraki hayatında,iş ve özel..mutluluk ve huzur diliyorum.. hiç incinmedik,işin rast gelsin.. iyilikle görüşürüz inşallah..

burhan-- çok teşekkür ediyorum.. inşallah öyle olur.. bende sizden ve tuna beyden hiç incinmedim.. beni kardeş gibi  kabul ettiğiniz için de,minnettarım.. hediyelerinizi...

irem-- devam etme ve getirme.. onlar kardeşlerimize verildi.. onlarda kalacak..siz barışsanız da,ayrılsanız da kesinlikle istemiyorum.. nokta..  hadi hoşçakal..
burhan-- güle güle..

bahçeden çıkıp,arabaya bindim..

***
kuaförde dinlendim ve aklımdakileri dağıtmayı başarabildim..
ortam çok neşeliydi.. gülüp konuşunca açıldım biraz..  saat 17:30 da harika bir makyaj,bakım ve dağınık topuzumla çıktım  kuaförden.. arabaya binince halamları aradım..

ela-- buyrun..
irem-- elticiğim hoşgeldin..
ela-- hoşbuldum canım.. nasılsın,neredesin.. bitti mi..
irem-- biti,çok şükür.. nasıl olduğumu bilmiyorum..  kuaförden çıktım da,ne yapıyorsunuz diye bir arayayım dedim.. siz nasılsınız..

ela-- yol yordu biraz ama iyiyiz..  neşeden yeni geldim,menekşe ziyaların evine gitti.. aradık,evdeymiş..
birşeyler hazırladık da...onları bırakacak.. sonra buraya gelecek...
giyinip sevim teyzenlere gideceğiz.. tuğrul,ufuk..orhan abi tıraş olmuşlar ve karşı evde uyuyorlarmış.. bende ütü yapıp,kuaföre gideceğim..  halam ve firuze teyze seni çok özlemişler.. gelsin diyorlar..

irem-- ütün çok mu..
ela-- yok,gömlekler askıda kırışmış.. onları ütüleyeceğim.. niye..
irem-- geleyim,beni görsünler..bir kahve içelim.. seni kuaföre bırakayım.. bende sevim teyzeme uğrayayım.. dönerken alırım seni.. tamam mı..

ela-- tamam.. gel,kahveyi yapıyorum hemen..
irem-- ela,ne yaptınız ziyalara.. benim hiç zamanım olmadı.. ne eksikse,alayım..

ela-- neşe,ben menekşe pek hamarattık bugün.. senin içinde yaptık,üzülme..
yemeği,tatlısı,tuzlusu dört dörtlük hazırladık.. birşey almana gerek yok.. gideceklermiş bozulur..
 irem-- anladım,sağolun.. on dakika sonra,gelirim..

kapatıp..hareket ettim..

kavşaktan dönüp.. mavi köşe pastanesine gittim.. bir tepsi baklava..birer kilodan üç kutu da karışık tatlı siparişimi verip..içerideki masalardan birisine oturdum.. dışarıya bakarak bekliyorum..

kaldırımda hızlı hızlı yürüyen dayımı ve nedim beyi görünce..eğilip,nereye gidiyorlar diye baktım arkalarından..
 köşede bekleyen,resmi plakalı siyah bir arabanın arka kapısını açtı nedim bey..
içine oturdu..kapı açık.. dayım da eğildi.. birileri ile konuşuyorlar..

dayım bir iki dakika sonra,sıkıntıyla doğrulup.. arabaya yaslandı,bir sigara yaktı..
etrafına bakarak içiyor.. vee benim arabamı görür görmez.. nedim beye birşey söyleyip.. arabaya doğru yürümeye başladı..

ben hiç birşey görmemişcesine kalkıp kasaya gittim.. para vermek için de..
cüzdanımı aldım..

irem-- borcum nedir..

Hiç yorum yok: