Translate

28 Eylül 2012 Cuma

1397.bölüm..


vahide-- para para dedi durdu da anlamadım.. kaynak soracakmış..
irem-- tamam,ararım.. o iki erkek,ne dedi.. nasıl sordu.. kim olduğunu tahmin ediyorsun..
geldiklerinde burhan orada mıydı..

vahide-- yok,kurtlara kuru mama almaya gitmişti..gülçin ilgilendi...kimsiniz dedi hatta.. denetleyiciyiz dediler,etraflarına inceleyerek bakınca.. kimliklerini istedi,baktı ve verdi..buyrun vahide hanım yetkilidir dedi..
monitörden gördüm bende.. salona çıktım.. tuna ve irem kara ile görüşmek istiyoruz dediler..
tuna bey şehir dışında,iren hanım da yoklar.. henüz gelmediler dedim..
kaç kişi çalışıyorsunuz,işverenden memnunmusunuz .. sigortalımısınız ..taciz yada kötü muamele görüyormusunuz gibi saçma sorular sordular bana..
hangi resmi kurumun denetleyicisisiniz dedim.. resmiyiz onu bilin yeter dediler..ve gittiler..
gülçine sordum,hangi kurumdan geldiklerini..

irem-- vahide hanım,beni çağırıyorlar.. gelince konuşuruz.. yetişemezsem, iyi eğlenceler diliyorum hepinize.. mücevherleri kasaya koy,gelince alacağım.. sana zahmet elbisemi de kılıfından çıkarıp asarsan sevinirim..ezilmesin..

vahide-- tamam irem hanım ,sizede iyi eğlenceler.
.aa,çiçekçi amca geldi şimdi... size nergiz,sümbül getirmiş.. verdi, burhan ve gülçinle konuşuyor..
 amca da,ne çok değişti.. muhteşem giyinmiş.. manken gibi.. güneş gözlükleriyle yakıyor..

ayy unutuyordum.. philip ve mr.sam aradı.. yaseminle konuştular.. herşey yolundaymış.. tırlar ve mr.sam gelmiş ,malları yerleştiriyorlarmış..
paranız hesabınıza yatırılmış..mr.sam uçak rötarından dolayı geç geldikleri ve sizi beklettiği için üzgünmüş ,özür dilemiş.. pazartesi alım-satım için rahatsız edecekmiş sizi..

irem-- ben tamamen unuttum onu.. iyi ki uçak rötar yapmış.. saat dokuzda harman yerinde,biçerdöver kullanıyordum ben.. hala kulaklarım uğulduyor..
ne sıcaktı bugün,mahvolduk..-  geliyorum,fatma..- vahide hanım.. hoşçakal.. amca gitti mi.. gitmediyse soğuk birşeyler ikram edin diyecektim..
ben yandım ya bugün.. herkesi de öyle sanıyorum..

vahide--  dışarıya çıkmışlar herhalde.. ikramımızı yaparız,irem hanım.. size kolay gelsin.. hoşçakalın..
irem-- sağol..

kapatıp.. ayağa kalktım.. salonda klimanın serinliğinde gezinirken de düşünüyorum..

çağıran yoktu tabi ama kayıt ediliyor diye söylemesini istemedim..
 gülçin burhana bahsetmiştir.. mutlaka..
burhan da kendince birşeyler yapabilir umarım.. amca da polismiş ve oğlum oğlum diyordu..
kefil olsun,burhanı tanıyor ne bileyim ifade versin.. çiçekten dolayı desin..

beni resmi ifadeye çağırırlarsa.. herşey açığa çıkacak çünkü..
burhanın polis olduğunu bildiğimi nasıl saklayabilirim ki..
dayıma da hala acayip bozuğum.. ilişkiymiş,bunu sorması bile ayıp,saçma.. güven sorunu yaratacak
 bir tavrım mı olmuş ,şimdiye kadar da bana böyle diyebildi..
hele babam,o bak irem lafını dediğinde..
 kalbime bıçak sapladı sanki.. hasatı bitmek üzeredir.... adamları gönderdiğime memnun oldu mu acaba.. ve tuna aradı mı..

başım dönünce oturdum.. kemal beyi arayacağım aklıma geldi..
bastım tuşlara..

kemal-- buyrun.. kızım bunları,şu dosyaya koyacaksın.. bunları da, deftere işle önce..
alo,alo..
irem-- bana diyorsunuz sandım kemal bey.. yeni eleman mı aldınız..
kemal--(gülerek) evet,irem hanım.. acemilik hatalarını düzeltiyorum.. hasatınız bereketli olmuştur inşallah.. size ulaşmak bu aralar çok zor..

irem-- ben daha önce yapmadığımdan karşılaştırma imkanım yok da.. rekolte fena değil dediler.. harcamalar ve alınanlar belli olunca açığa çıkacak.. bende kendime ulaşamıyorum kemal bey.. ruh gibiyim.. uykusuz,yorgun ve nereye yetişeceğimi bilmeden koşturuyorum..
uyumayı,düğüne gitmeye tercih edecek durumdayım.. arz-ı halim böyle..   ali abim ve vahide hanım aradığınızı söylediler.. buyrun sizi dinliyorum..

kemal-- kolay gelsin,etkilendiğinizi tahmin edebiliyorum..
konuşma fırsatımız olmadı.. güngör beylere yardımcı olduğunuz paranın , kaynağını soracaktım..  hesap dökümünüz de gelmedi henüz..
dün ,hesabınıza yüklü miktarda para yatırılmış..ihracat haricinde bu nereden.. bilmem gerekiyor..

irem-- hesap dökümü gelmedi dediğiniz para için.. henüz hesap bile açtıramadım ki..o yüzden gelmemiştir. bankada adıma duruyor.. dubaiden geldi ama pazartesi işlem yapmadan, geri göndermeyi düşünüyorum..
dün yatan da,tırlar boş dönmesin diye..
blue-jean getirmeyi teklif etmişlerdi..anlaştık... hollandadan gönderilendir..
konuşma fırsatımız olmadı,nedim beyin haberi vardı.. bahsetmiştir sandım..
sacide hanımdan aldığım iş yerinin,dört katını da ona satacağım.. pazartesi..

kemal-- anladım.. genel bahis oldu da.. onunla da sık görüşemedik.. ama izine ayrılacağını söyledi..
burhanın ilişiğini kestim,gülçin hanımın girişini yaptım.. işçilerin de,sigorta işlemleri tamam.. yeni kararnamelerden doğan yükümlülükler ve ödemeniz gereken vergiler var.. faturalar bu ay çok fazla.. dün çek kesmişsiniz..
bütçeniz yeni giriş olmadığı için ,bende sarsılmış görülüyor.. acil toparlamamız
lazım.. pazartesi yüz yüze konuşalım..

irem-- tamam kemal bey.. eşinize selamlar.. görüşmek üzere..
kemal-- as..sizde tuna beye selam söyleyin.. görüşürüz..

kapatıp.. kalktım.. elimi yüzümü yıkadım.. ayırdığım para zarfını alıp,dışarı çıktım..
çardakta adamların çoğu toplanmış.. çay içiyorlar..
.. masa ve sandalye koymuş benim için nail..  üstünde kağıtlar ve defter var..
beni görünce.. kalkıp buyrun dedi.. gidip,oturdum..  merhaba dedim herkese..

çayımı getirdi güllü..
irem-- sağol.. annen nerede,öğlen yoktunuz..
güllü-- buradaki yemekler hazır olunca,eve gittik.. orada da iş vardı..

irem-- babamlar döndü mü tarladan..
güllü-- ben görmedim de,az kaldı diyorlardı öğlen.. hüseyin abi geliyor..  o biliyordur..

Hiç yorum yok: