Translate

28 Eylül 2012 Cuma

1392.bölüm..


ziyada cebinden nikah başvuru kağıdını çıkardı.. resimleri de var.. verdi hüsamettin beye..


hüsamettin-- şaka bir yana,nikah akti.. imzayla belgelenir ama sözlü olarak iki şahitin huzurunda evet denilmesi de yeterlidir.. imzayı yarın atacaksınız,defteri gönderdim çünkü..
isterseniz kıyabilirim ve geçerli olur.. ne dersiniz zuhal hanım..

zuhal-- (gülerek) ben evet dedim zaten.. bu saatten sonra da dönmem sözümden..
size zahmet vermeyeceksek,istiyorsanız kıyın hüsamettin bey.. çifte nikahlı olmamızda bir sorun yok..

ziya-- hüsamettin bey.. daha öncelerii nerelerdeydinizz..
hüsamettin-- sen bir alo deseydin bana..
ziya-- ah, bilemedim ki..

hüsamettin-- (kağıda bakarak ) pekii,ziya bey..zuhal hanım ayağa kalkmayı teklif ediyorum..

hep beraber kalkıp, havuz başına geçtik.. onlar yanyanalar..ziya elini tutuyor zuhalin..


gülderen-- hüsamettinn dur..
hüsamettin-- çocuklu kadını mı bekleyeceğiz.. ne var..
ziya-- bayılırım herhalde..

hüsamettin-- nedim--gülderen-- zuhal-- irem-- hah hah hah..

gülderen-- fotoğraf makinasını getireceğim.. bundan güzel anı mı olur..
nedim-- ben getireyim karıcığım.. sen yorulma..
gülderen-- zahmet olacak sana..
ziya-- ne olur,ben getireyim..

hüsamettin-- nedim--gülderen-- zuhal-- irem-- hah hah hah..

nedim bey,koşup iki makina birden  getirdi.. poloroidle iki poz çekti çabucak..

nedim-- devam edin..
hüsamettin-- sayın zuhal (.....) hiçbir etki altında kalmadan.. hür iradenizle ziya (...... )ı eşliğe kabul ediyor musunuz..

zuhal-- evet..
hüsamettin-- sayın ziya (..... ).. hiçbir etki altında kalmadan..hür iradenizle zuhal (..... ) ği eşliğe kabul ediyor musunuz..
ziya-- evet..

hüsamettin--(bize bakıp ) şahitler duydunuz,siz kabul ediyor musunuz..
irem--gülderen-- evet..

hüsamettin-- bende belediye başkanının bana verdiği yetkiyle sizi karı-koca ilan ediyorum..
bir ömür boyu mutluluk diliyorum.. tebrik ederim..

biz alkışladık,onlar tokalaşırken.. nedim bey de,poloroid makinayı bırakıp diğer makinayı almış.. flaşlar patlıyor.. bizlerle de tokalaştılar.. sarıldık,tebrik ettik..

ziyayla zuhal sarıldıklarında.. bizde masaya dönüp oturduk..
gülderen-- nedim yeterr.. gel..

nedim--belki şantajlık poz yakalarım diye bekliyorum karıcığım..

ziya-- nedim bey.. sarıldığım karım..dansöz değil,bilmem anlatabildim mi..
irem-- yoksa,teselli amaçlı.. kredi borcu olan dansöze sarılanlarda mı oldu..

ziya-- ooo,yorum yok..

hüsamettin--gülderen-- zuhal-- irem--nedim-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: