Translate

26 Eylül 2012 Çarşamba

1386.bölüm..


yıldız-- aa, balayına iki gün sonra gidiverin canım..bende bulunmak istiyorum..
hem ziyanın akrabaları da görmek isteyecektir.. suzan hanım da arzu eder..annen bohçalar hazırlamış kızım.. layıkıyla versin..


zuhal-- onlar duvak mevlidi bilmiyorlar teyze..
bizde bulunmanı isterdik ama senin için kameraya aldırıp gönderirim.. seyredersin.. rezarvasyonumuz başlıyor,çünkü..ziya aylar öncesinden yaptırdı..
suzan hanımın arzularıyla ilgilenmiyorum.. akrabaları da evi görmeye gittiler..
herkesi düşünmekten,kendimi unuttum..inan ki..  biraz bencil olmak istiyorum artık..

yıldız-- iyi siz bilirsiniz..
aldı tepsiyi gitti..

irem-- boşver,o durumu bilmiyor..
zuhal-- hepsi,geldiler,paralandılar ..sağolsunlar, ellerinden geleni hiç esirgemediler..
ama genel olarak konuşuyorum..  bilselerde değişen birşey olmuyor..
bana soran yok,kendi isteklerini yaptırmaya çalışıyorlar..

temizledik etrafı.. çay sularını kontrol edip.. gittik..salona.. bir saat kadar sonra.. eltisi ve hoca hanım gittiler..  biz bize kaldık..sitemlerini dinledim,sonra sohbet ettik epeyce..

hayalin amcası gelip.. halalarını götürdü.. dilek ve serhat uyandılar.. onlar karınlarını doyururken..
zuhalle,bulaşıklarını yıkadık.. o izin isteyip gitti..  annemle ,teyzemlerle konuşup.. yaylaya davet ettim..

yıldız-- sağol da,işiniz var.. tuna yoktu.. annenlerle düğün sonrası,yaylaya gideceğiz zaten.. sevim ablamlar da gelecekler.. gelebilirseniz,siz gelin.. pazartesi oradan..Manisaya gideceğiz..
özcan bilet alacaktı bugün..

irem-- pazar günü bir açılış var,katılmamız lazım..
cumartesi ağırlayalım sizi öyleyse.. öğleden sonra haberleşiriz..tuna alır sizi.. hiç içime sinmedi ama bu seferde böyle oldu..

yıldız-- sağlık olsun.. hülya siz ne zaman dönüyorsunuz..
hülya-- salı günü,gidelim dedi beyhan..  yaz günü,iş var sanki.. dükkanı açacakmış.. sen git,ben yaylada kalacağım dedim.. henüz belli değil yani..

saadet-- parası mı yok.. tatile ihtiyacım var de.. beraber denize gidin,Mersin-Anamur gezin.. gönderme kocanı.  hayalleri de,götürün.. kocacığıyla balayı yapsınlar..

hayal-- ben gitmem anne.. bizi karıştırma.. hem rahat edemem.. hemde nasıl gideceğiz ki..bütçemiz belli.. beyhan karısını götürsün..  azıcık aşım,ağrısız başım.. kocam vardiyalı çalışıyor,gelecek hafta sonu tatilmiş..denize gidelim mi dedi.. olur dedim bende..

saadet-- beraber oturalım dedim size.. bütçenizi bilmiyor muyum.. iki gün gitmezdin de,bir hafta giderdin.. şikayet etme..

hayal-- etmiyorum,bize iki gün de yeter..hatta gitmesek de olur diyorum.

saat sekizde babamla özcan eniştem geldi de.. sustu teyzem..
onlara da ikram yaptık.. ama babamla hala resmiyim..

özcan-- güvercin,hiç görüşemedik..
irem-- öyle oldu,enişte... tunanın olmayışı,yordu bizi..
özcan-- asıl yarın yorulacakmışsın.. yasin gitmiş,baban da yok.. geleyim mi yardıma..

irem-- memnun olurdum da.. rahatsızlanırsın sen..
nermin-- kuaföre,düğüne nasıl gideceksin.. birgün geç bitseydi sanki,ne var..

irem-- o makinalara,kamyonlara para veriliyor anne..  bitmek zorunda..
bizden sonra,başkasına gidecekler.. sıra var.. zorunluluk olmasa hiç yapmazdık zaten... kuaförü dert edemiyorum yani..

özcan-- haklısın kızım. para kolay kazanılmıyor..

yıldız--  özcan bileti aldın mı..
özcan-- aldım,salı öğlene.. pazartesi yoktu..
irem-- o halde,pazartesi ağırlayalım sizi.. tuna da dinlenir.. saadet teyze,hayal abla,hülya sizlerde geliyorsunuz tamam mı..
saadet-- tamam..

yıldız-- iyi madem..

ahmet-- yasinin topladığı yerin tahsilatını getirdiler.. bende.. giderken veririm..
irem-- tamam.. hayalin kocası gelir şimdi.. gidecekseniz ,bırakayım sizi de..

saadet-- kocan yok,nasılsa.. bize gidelim..
irem-- sağol teyze.. işlerimi bitirince sevim teyzeme gideceğim..

nermin-- misafirleri çok,bize gidelim..
irem-- öyleymiş.. sıkıntı olmuş sanırım.. onları yurda götürmek niyetindeyim anne..

yıldız-- suzan hanım gitmez.. oğlumun evinde kalacağım dedi..
özcan-- ne alaka.. hangi yüzyılda yaşıyormuş o..

nermin-- çok yaman,çokk..
saadet-- neyse ki,ziyadan yüz bulamıyor.. aferin ona,karısını ezdirmiyor..
hülya-- biz hazırız.. hadi gidelim..

hayalle vedalaştık.. saadet teyzem,anneannem ve hülyayı ben aldım.. babam da,çantayla parayı verdi.. bagaja koydum..

irem-- sağol.,çok yorduk seni..  öğlen yemeğine bize getir adamları.. esma kadın bizde.. hep beraber yeriz..

ahmet-- yok.. hesaplar karışır.. başka bir kadın buldu.. bize yemeği o yapacak.. hadi dikkatli ol..
irem-- tamam.. güle güle..

arka arkaya hareket ettik.. ben hülyaları bıraktım.. beyhanın arabası duruyordu..  korna çalıp..ayrıldım..

Hiç yorum yok: