Translate

26 Eylül 2012 Çarşamba

1381.bölüm..



ben de köşke girdim..

irem-- sadun bey,gelmişken şu ödemelerimi konuşsak diyorum..
sadun-- söyledim,konuşacak bir ödeme konusu yok ki.. gelmiyor musunuz..
irem-- geleceğim de,usulen teklif etmem gerekiyordu.. çantamı alayım,bir dakika..
sadun-- tamam..

*****

çantamı alıp,indim..

irem-- vahide hanım,nedim beye geleceğimi söyle..
vahide-- olur.. hülya hanım arayıp,ablasının evinin adresini verdi.
duvak mevlidine ,biraz önceden gelsin de görüşelim denildiğini belirtti..

irem--(derin bir nefes alıp )   sadun bey,sizinle orada buluşalım mı..
sadun-- elbette..

o çıktı.. ben de burhanın masasına dayanıp..nedim beyi aradım..

nedim-- buyrun..
irem-- merhaba nedim bey.. görüşmemiz acil değilse,randevuyu iptal etmek istiyorum..
yoksa ailem beni istenmeyen kişi ilan edecek.. hiç bir etkinliklerinde bulunamadığım için..

nedim-- (gülerek ) grönlanddan vazgeçerseniz olur..
irem-- hah hah hah.. kabul..

nedim-- imzalanacak birkaç evrağı... gülderen elden göndermişti de.. birde şu parayı ve bazı ayrıntıları  konuşacaktım..
irem-- saat ve yer söyleyin bana.. gelip imzalayayım..

nedim-- evimize gelin öyleyse.. saat sorun değil..
irem-- peki,geç de olsa gelirim.. gülderen hanıma teşekkür ederim..

nedim-- rica ederiz.. ben de size teşekkür ederim.. gülderen pazartesi itibariyle bir ay izin alıyor..
acele etmesi o yüzden.. tabi ben de izin isteyeceğim doğal olarak..

irem-- verecektim zaten.. akşam yer konusunda sürprizimi de,söylerim..
nedim-- size zahmet vermesek.. yurt içi yeter bize.. afrika da ne işimiz var..

irem-- hah hah hah.. hoşçakalın..
kapatıp.. vahide hanıma bakarak..

irem-- nedim bey için, istediğim hazır mı vahide hanım..
vahide-- hazır.. dönmeyecekseniz getireyim mi..
irem-- geliyorum dur..

odasına girdik..
sümenin altından.. bir aylık kiralanacak yatın broşür ve kartının olduğu zarfı verdi..

irem-- yarın kesinleştirirsin.. ararım seni..
burhana maaşını ver..  size de,iyi yolculuklar.. lize selam söyleyin..

vahide-- sağolun.. sizde zuhal hanıma,iyi dileklerimizi iletin.. saliha hanım aradı,dönmüşler
ramazan dolayısyla yemekhane çalışacakmış..aşçı iş başı yapmış..yemek yapılmaya başlanmış.. haber verdi..

irem-- tamam.. sen herkesi bırak ve  mutlu ol,vahide hanım..
vahide-- (gülümsedi ) peki..

hülyanın yazdırdığı adresi de aldım..

salona çıkıp,elemanlarıma hoşçakalın dedim..
 burhanla gayet candan tokalaştık.. ne o konuşabildi,ne de ben..
aceleyle ayrıldım köşkten..

****

Hiç yorum yok: