Translate

22 Eylül 2012 Cumartesi

1378.bölüm..


vahide-- yasemin çevirir misin..

yasemin çeviriyor,konuşulanları..

irem-- iş konusunda,referansı burhan olunca.. gerek görmedim... ama asıl gülçinin gözlerine
bakınca karar verdim.. dürüst,sevecen ve samimiydi..ona güvendim.. ilk izlenim benim için çok önemli ve hiç  yanılmadım şimdiye kadar..

mr.rekin-- umarım yine öyle olur.. pazar günü ,siz ve dostlarınızı  açılışımıza bekliyoruz.. birkaç davetiye getirdim,verirseniz sevinirim..

irem-- peki,mr.rekin.. geliriz..

kalktık.. tokalaşırken.. ceyda geldi.. harika giyinmiş...  mr.rekinle selamlaştılar.. bende hoşgeldin dedim..
vahide hanım yolcu ederken.. turguta,yasemine ve deryaya da merhaba dedi.. gülçinle,burhan da aşağıya indiler o sırada..

irem-- ceyda,gülçin  yeni güvenlik görevlimiz.. burhanla dostça ayrılıyoruz.. talep ondan geldi.. nedenlerini de haklı bulunca.. kabul ettim..

gülçinle tokalaştı..
ceyda-- hayırlı olsun,gülçin hanım..
gülçin-- sağolun,ceyda hanım..
ceyda-- burhan,sana da başarılar dilerim.. ama ayrılacağını hiç düşünmemiştim doğrusu.. alışmıştık sana..
burhan-- teşekkür ederim,bende düşünmüyordum ama öyle gerekti..

irem-- ceyda,odama çıkalım buyur..

ceyda önde,ben arkada yukarı çıktık..
odamda.. .klimayı çalıştırıp,karşısına oturdum..

irem-- ceydacığım,harika görünüyorsun.. maşallah.. yüzünde güller açmış..
görmeyeli hayatında ne değişti.. anlat bakalım..

ceyda-- (gülümseyerek) sağol sende öylesin.. çok uzun zamandır, hiç bu kadar iyi hissetmemiştim.. kendimi.. sorduğun anlamda,değişen hiç birşey yok da.. çalışmak güvenimi kazanmamı sağladı.. tavsiyen işe yaradı yani..
sana da.. hem görmek,hem de.. iş için paslaşmak amaçlı geldim..

irem-- çok sevindim ceyda.. ne ikram edeyim sana..
ceyda-- seninde benim de randevum var.. soğuk birşey içebilirim..
irem-- tamam..

arayıp,istedim.. masanın üstündeki davetiyelerden ikisini aldım..
ceydaya da verip.. bendekini açtım..

sert kapaklı defter gibi.. dışı,kırmızı deri kaplanmış..iç tarafı beyaz kuşe kağıtlı..bir tarafta
ingilizce-türkçe-arapça-fransızca-almanca-- italyanca  yazılmış davetiye var..

"black diamond

 Türkiye merkezimizin açılışı 28-06 pazar günü yapılacaktır.
onurlandırmanızı rica ederiz..

mr.rekin blanuth "

adres de unutulmamış elbette..

diğer sayfada da dünyaca ünlü markaların adı var.. alt alta sıralanmış.. mağazamızda  bu markaların ürünleri satılacaktır.. yazıyor..

ceyda-- mr.rekin black diamond un  sahibi mi yani.. isviçrede muhteşem bir mağazası var.. burada nerede açıyor ki..

irem-- (kapatıp koydum masaya..)benim eski büromu ve alt mağazayı aldı.. bulvarın karşı tarafında.. biraz ileride.. önüne kocaman afiş asılmış.. nasıl olduğunu pazar günü göreceğiz..
o sizin.. dostlarınıza verir misiniz dedi..
ceyda-- tamam..(çantasına koyarken.. yasemin kolalarımızı ve böreklerimizi getirip çıktı)

irem-- (çekmecemden sigaramı alıp,yaktım.. yine karşısına oturdum) seni dinliyorum ceyda..

Hiç yorum yok: