Translate

22 Eylül 2012 Cumartesi

1371.bölüm..


sabah beşte.. uyanıp,öpüşe koklaşa giyindik..

tuna-- iremim sen yatsana.. uyu,dinlen..
irem-- seni havaalanına bırakıp..çiftliğe gideceğim.. iş var ağam..
tuna-- (içini çekerek ) inatlık etme de ben taksiyle gideyim..
irem-- olmazz.. çok para alırlar senden.. (gülümsedim) bana bir öpücük versen yeter..
tuna-- (uzunca bir öpücükten sonra ,bırakırken ) dönerken ,dikkatli ol..
irem-- tamam.. hadi gidelm..

etrafa göz gezdirip.. son kontrolleri yaptıktan sonra.. saklama kabı ve çatalları da alıp..
ayrıldık evden..

serinlikte.. bomboş yolda.. ilerliyorum..

irem-- güngör beyin teklifine ne diyorsun..

tuna-- ben eskiyen evleri sat ,demiştim sana..
yer çok değerli,araziyi niye satayım ki... birkaç kat demiş,cazip değil.. para da vermiyor ve senden istiyor...  o uyanıksa,bizde uyanığız..önemli bir kira gelirimiz var..
satmaya ihtiyaç da, yok.. ileride gerek duyarsam, gökdeleni ben yaptırırım..
taşeron firmalar  teklif verirler.. seçerim birisini.. birkaç kat verip anlaşırım..
otelin işletim hakkından,kira ve satışlardan da.. ihya olurum..
kendi arazimizde, hepsini biz yapabilecekken.. ayrıca para vermeye,ortaklığa ve onlara sıcak bakmıyorum..
güngör bey,ısrarcı.. tekrar ararsa .. tunayla pazartesi konuşursunuz de.. seni rahatsız etmesin.. hiç muhatap olma.. cengiz beye de,liste falan verme.. hisseyi bölmeyelim.. kalsın..

irem-- peki.. çiftlikteki aydınlatma tertibatının bakımını yaptırdın mı..

tuna-- tabi ki.. o konuda doğru söylemiş.. en ufak bir kaçak bile.. çok tehlikeli..ölüm,yaralanma ve yangına sebebiyet verebilir..  kablolar açıktan gidiyor,hava şartları elverişsiz.. dayanmıyor,
 her yıl yenilenmesi gerekiyor..
teklif için tuğrulla,erene de sorayım diyorum.. yasin de,bilir bak..

irem-- sor,soralım araştıralım.. mr.samin gönderdiklerine de..pazartesi bakarız.. değerlendirip,karar veririz..

tuna-- tamam.. cazip,kazançlı görülüyor.. teklif edenin de,öngörüsü önemli..
philip,bizi de..onları da tanıdığından... çalışamayacağımız kişi ve işi söylemez..

irem-- neyse.. dönünce detaylı konuşuruz.. dopingimizi de aldık..
almak diyince.. mügeye gitar aldın mı..

tuna-- (gülümseyerek )yok.. proğram çok yoğundu, otelden dün çıkabildim..
yakın çevrede oyuncak satan yer bulamayınca.. erene sipariş verdim.. dönerken,uğrayacağım..

havaalanına gelip,park yerine girdim.. arabanın içinde,sarıldık birbirimize..

irem-- sen var ya ,sen.. bir tanesin..
tuna-- sende..aşkım.. (öptü yanaklarımı gözlerimin içine bakarak) allaha emanet ol.. hiç kimseye bahsetme,geldiğimi..
irem-- tamam.. güle güle,git.. ve gel..

kapıyı açıp,indi.. arkasına hiç bakmadan, hızlı adımlarla iç hatlar binasına girdi..
uçaklar inip kalkıyor..
güneşin yakıcı ışıkları gözüme gelinceye kadar.. dua ederek, bekledim orada..

Hiç yorum yok: