Translate

20 Eylül 2012 Perşembe

1370.bölüm..


tuna-- çok riskliydi.. fevzi,vecdi beyleri unuttun mu.. rapor etmeseler bile,ben mahçup olurum..
bir kere o hatayı yaptım,arayıp gel demek hiç olmazdı..
ziyayı aradım havaalanından..beni bekledi büroda..  seni evden güzellikle çıkarmak için..
ergünden sarma getirmesini istemiş.. çok ayıp,hiç kına yak denir mi..

irem-- fason gıcıklara denir.. münasip bir yerine demedim ,daha ne istiyor.. hedef göstermedim işte..
tuna--hah hah hah.. nereye gidiyoruz.. sessiz sakin dedim.. teyzenlere götürmüyorsun değil mi.. hani hiç rahat edemeyiz de..

irem-- hah hah hah.. nedenn..
tuna-- hiç canım.. özcan enişten..karısının hasretine dayanamadı diye dalga geçer..
kimle konuşuyordun..ziya, o kadar çok aradı ki..

irem-- güngör beyle.. anlatırım.. arkanda iz bırakmadan,nasıl geldin sen..otelde kalmıyor muydunuz..

tuna-- kalıyoruz canım... otel,tahsis edilmiş .. şura da orada yapılıyor.. bugün abimlerde kalacağımı söyledim ,mustafa beye.. sana çok selamı var..
yalıya gelip,marufa uçağını istiyorum dedim.. bizde alalım lütfen.. çok güldü bana.. bir daha isteyemem..

irem-- hah hah hah..  as.. diyelim ki,yılda bir hafta ayrı kalıyoruz..bunun için uçak mı alınır.. içine sinmiyorsa,maruftan istemek.. kaçmaz,tarifeli seferle gelirsin aşkım..

tuna-- (gülerek ) bana ne bana ne..istiyorum..
irem-- ay hiç yakışmıyor sana.. dondurma istemiyorsun.. kendine gel..
tuna-- sahi dondurma da ,alsana..
irem-- valla hiç dönemem.. zaman yok,zamam.. sekiz saatimiz var,tunaa..
tuna-- ama sende hiç birşey almıyorsun canım.. kaçtım güya..
irem-- öyle gereksiz şeyleri almam amaa herşeyimi veririm.. paylaşırım seninle.. idare edeceksin artık.. kaçtın madem.. ben ne dersem ,o..
tuna-- hah hah hah..

****
arabayı bizim kiralık dairenin olduğu apartmanın önünde park ettim..

irem-- buyrun ,hasretime dayanamayan.. kaçak kocacığım..hala inanamıyorum geldiğine..
yukarıda rahat ederken.. sen misin diye iyice emin olmak istiyorum..
tuna-- (gülerek) sekiz saat yeter umarım..
irem-- inşallah... vahide hanımın içine mi doğdu nedir.. eşyalı dairenin tadilatı ve eşya yenilemesi
yapılmış.. dün de temizletmiş.. tam çıkarken anahtarı verip,illa gidip bakın.. dedi.. seninle kalacağım ,işe bak..
çantamdan anahtarı çıkarıp verdim.. paraları gördü o da..
bozuk birkaç lira alıp.. çantayı da verdim..

irem-- sen çık,ben su alayım..bakkaldan..
 tuna-- bekliyorum,al.. beraber çıkarız..
irem-- tamam..

***********

evde; tam istediğim gibi,hesapsız kuralsız.. çocukça sevincimi engellemeden..  atladım boynuna. tuna da, sımsıkı sarılıp.. öptü beni..

irem-- hoşgeldin..
tuna-- (gülümseyerek) yanında o kadar parayı niye taşıyorsun.. ne iş..
irem-- hah hah hah..
tuna-- aşkımm.. ne güzel güldün yine..
irem-- bakan güzel ağam.. ama çok açım benn..
tuna-- yiyelim hadi...

ev harika olmuş gerçekten.. eşyalar da,gerektiği kadar..otel odası konforunda..
nehire vuran ışıkların görüntüsü çok güzel.. balkonda yemeğimizi  yedik konuşarak.. sonra içeri geçip klimanın serinliğinde olan biteni anlattık birbirimize .. dizdize,gözgöze.. epeydir böyle güzel zaman geçirmemiştik..

irem-- bu evi çok sevdim.. yeni buluşma yerimiz olsun mu..
tuna-- (gülerek ) olsun aşkım.. sen niye şu an yanımda olman için herşeyimi verirdin dedin.. ne olmuştu ki..
irem-- koşturmaca içindeyken.. birden,öylesine özlem duydum ki.. nasıl anlatsam.. sana dokunmak,hissetmek istedim..sesini duyunca da ağzımdan dökülüverdi..

tuna-- (uzanıp,dudaklarımı öptü ) ben,seni..  her an öyle özlüyorum işte.. tarifeli engeller,durduramıyor..  kaçtım ve yakalanmayı bile.. göze aldım baksana.. maruf hiç unutmaz artık..

irem-- kıyamamm,demek (........) güldü sana....gelecek yıl uçak alabilirim herhalde.. önce minik bir havaalanı  inşa ettireyim de.. park sorunu olmasın..
tuna-- hah hah hah..



Hiç yorum yok: