Translate

20 Eylül 2012 Perşembe

1368.bölüm..


güngör--kolay gelsin,gece karanlıkta zor olmayacak mı.. irem hanım..

irem-- çiftliğin etrafında ki tarlalarda ,dev projöktörlerle aydınlatma tertibatı var..
güngör bey.. daha rahat olur dedik..  tüm kamyonlar yüklenince,bırakacağız.

güngör-- iyi fikir de,tertibata ne çok kablo kullanmışsınızdır..
sıcak,yağmur ve rüzgarın etkisiyle aşınma,kopma  olmuştur kesin..
lütfen ehil bir elektrikçiye kontrol ettirip te kullanın.. sonuç kötü olabilir.. yerli kablolardansa..
yenisiyle değiştirmenizi öneririm..

irem-- tuna ilgiliydi,bakım konusuyla.. sorarım.. uyarı için teşekkürler.. tertipli ve detaycı bir inşaatçi olarak.. alman malı,xxx kablo ile ilgili düşüncenizi öğrenebilir miyim.. bilginiz var mı..

güngör-- (gülerek ) sağol.. var,kullanıyoruz da..  en iyisi,en dayanıklısıdır.. diğerlerine göre biraz pahalı olsa da söz konusu insan hayatı olunca..tercih ediyoruz.. işi bilen,onu kullanır..
sen nereden biliyorsun, o kabloyu.. inşaatçı mı olacaksın yoksa.. rakip olmayalım bak.

irem-- ileride ne olur ,bilemem de.. ben ithalatıyla ilgiliyim.. genel dağıtıcılık konusunda bir öneri geldi.. araştırma aşamasındayım..

güngör-- çokk güzel olur.. gözün kapalı gir,hiç korkma.. mal bir numara..  itina ile.. gizli yada aleni.
destek,teşvik  verilir.. iştirakçi ve ortak olunur.. istersen haberimiz olsun..

irem-- hah hah hah.. çok sağolun,güveniniz için..   ortaklık konusunda,huysuzum biraz..iki-üç büyük projem daha var.. eğer hayata geçerse.. sizlerinde nasipleneceği alanlar olacak.. beraber kazanalım isterim..
güngör-- inşallah.. mustafa,konuyu uzattın.. kısa kes.. işi varmış.. beceriksiz, gelme amacımızı anlatsana diyor..
irem--estafurullah.. uzatan ben oldum asıl..
güngör-- sen yükseklerde uçuyorsun.. nacizane teklifimize ne diyeceksin bakalım..
 para bağlamanı isteyeceğiz çünkü.. dinle ve ve gerçek düşünceni söyle..

irem-- estafurullah güngör bey.. henüz bir yere uçmuş değilim.. hepbirlikte havalanmaktan yanayım.. ticarette his değil,gerçekler önemli.. riskler hesaplanmalı.. hiç kuşkunuz olmasın ki,
kendi planımı yapmadan.. olmayacak duaya amin demem.. buyrun,dinliyorum..

güngör-- biz tarım ,inşaat ve emlak sektörüyle ilgiliyiz.. bildiğimizin de en iyisini yapmak için uğraşıyoruz..
yer arıyorduk,cengiz.. iki bulvar arasında  birçok apartmanınız olduğunu söyledi..  on-onbeş yıllıkmış binalar.. arazilerin geniş , birbirine bitişik ve tek kişiye ait oluşu.. cazip geldi.. o adaya  talibiz.. çok katlı.. özellikli.. lüks iş yerleri ve otel yapmak istiyoruz..  bir gökdelen düşün.. hepsi aynı binada olacak..  hali hazırda oturanların da.. kira bedelleri iade edilecek.. kabul edersen.. ekim ayında inşaata başlayacağız..

irem-- güngör bey.. yere talipsiniz.. yani parayı siz vereceksiniz.. ben parayı nereye bağlayacağım. ki.

güngör-- sana da para değil.. birkaç kat vermeyi düşünüyoruz.. 
katılımını istediğimiz yer,otel.. son derece lüks,beş yıldızlı yapacağımız.. için.. finans sorunumuz olacak.. bekirle senden kaynak istiyoruz.. 

irem--hadi verdik diyelim..otele ortak mı olacağız.. işletmesi sorun.. bizim konumuz değil..
 bekir bey,kazancım ne olacak demiştir.. doğru mu.. 

güngör-- hah hah hah.. doğru.. daha ortada hiç birşey yokken.. işletilmesi için teklifler var.. otel zinciri olan markalaşmış isimler, uygun yer arıyorlar..iştahımızı kabartan onlar oldu.. bekirle ortak olacaksınız.. katkınız oranında..otel sizin olacak.. 
işletim hakkını devir ederken biz nakit paramızı,sizde her yıl kiranızı alacaksınız.. reklamınızı yapacaksınız vs. 

irem-- iyi ki,teklif nacizaneymiş.. güngör bey..
 tüm planlarımı altüst edecek kadar,nakit lazım size.. hem arazi sağlıyorum,hem de oteli 
ortak olarak alıyorum.. burada tereddütlüyüm açıkcası. yer dahil ,benimle değil.. tunayla muhatap olmanızı öneririm..  ama satışa da, otel işine de sıcak bakacağını sanmıyorum.. 
bekir beyi ikna etmeniz yada atıl parası olan.. başka bir ortak /lar bulmanız gerekeceğini düşünüyorum..  illa benim girmemi istiyorsanız..  düşünüp,konuşup inceledikten sonra karar verebilirim.. 

güngör-- peki.. düşün,eşinle konuş.. tercihimiz sizden yana.. kararınıza göre adım atarız.. ama araziyi kesinlikle istiyoruz.. satmaya senin yetkin yok mu.. 
irem-- olmaz mı,var.. oraları tuna almış.. satmayı sevmiyor,eski birkaç evi satmaya ,ben ikna etmiştim.. 
ama siz  iki bulvar arasında kalan..tüm adayı istiyorsunuz.. satmam,pek uygun olmaz..
ya tunayı iknaya çalışırsınız  ..  yada -tuna tamam derse- terlersiniz güngör bey.. 

güngör-- (gülerek)işi yokuşa sürme diyordun.. senden de bekliyoruz.. bir katı sana özel ,kral dairesi yaparım ..fırsatı kaçırma bak.. 

irem-- hah hah hah.. dubaide,yedi yıldızlı otelin.. tüm hizmetlerinden faydalanabildiğimiz
ama bağımsız olan son katı bizim ..
birde; bize sekiz yıldızlı gibi görünen.. tekir yaylasında.. tek odalı  kagir bir kulübemiz var.. 
teşvik,rüşvet adı herneyse bana/bize işlemez güngör bey.. tok ağırlaması güç olurmuş.. 

güngör-- aldık ağzımızın payını.. allah daha çok versin.. mutlulukla oturun.. 
mustafa beni dövecek gibi bakıyor..  kapatacakmışım..  herkesi esir ettin..gece oldu. diyor hareketleriyle.. 

Hiç yorum yok: