Translate

20 Eylül 2012 Perşembe

1367.bölüm..


vahide --bir dakika, irem hanım.(bir kucak dolusu para ile yukarı çıktı )
bunları sizin kasaya koyalım. banka kapandı.benimkinde de yer kalmadı.. kira parası getirdiler..

irem-- bana ver, sabah bankaya yatırıp gelirim.
vahide-- bence yapmayın,çok fazla para var burada.gece çiftliğe tek gideceksiniz. ne olur, ne olmaz.
irem-- sorumluluk benim..
vahide-- peki.

odamdan çantamı getirdim.. içine koyduk paraları...
irem-- otelin parasını ödemiştin değil mi..
vahide-- evet..bu sefer öyle çok ödedim ki,içim acıdı.. inanın..
irem-- ne yaparsın,vahide hanım.. ağırlamak boynumuzun borcu..
vahide-- öyle de,yıkım oldu bize..

irem-- ama maddi,manevi karşılığını aldım,alıyorum.. almasam da ,helal olsun.. herşey para değil..dua da önemli..  mesela;şeyhsuvar bey o kadar memnun olmuş ki..
hediyelerine teşekkür etmek için aradığımda.. samimiyetle,dediklerini duysaydın keşke.. hürmeti,saflığı karşısında ezildim..  iyi ki,misafir etmişim.. boşver, parayı içine dert etme..
vahide-- peki..

indik aşağıya..

ir--- vahide hanım..yarın galip bey,ihracat formlarını gönderecek..
gümrük müdürlüğüne ,gidecek belgeleri de hazırlayıp.. imzaladım. nedim bey geldiğinde,ayırdığım parayla birlikte ver.yeni başkan kimse.. randevu al,formları doldurup onaylatmam lazım.
ne zaman müsaitse ,geleceğimi söyle..

vahide-- tamam. cengiz bey, evleri satacak mısınız diye sordu.
irem-- (gülümsedim ) ne dedin.
vahide-- hevesli görünmeden.. acelemiz yok,irem hanım belki demişti dedim..

irem-- hah hah hah..  eski evlerin listesini yapmıştım  onu ver.. teklif versin... değerlendiririz..
derya,vahide hanım .. burhan..sağolun..
yasemin hazırladığınız,raporunuzu okudum.. iş güzel.. beğendim.. ama sizin bana anlatmanızı istiyorum.. soracaklarım var çünkü.. bu raporu hazırladığınızda ikisini de dinlerim.. tamam mı canım..

yasemin-- (gülümsedi )tamam..mr.anarın selamı var size.. mısırlar işleniyormuş ve süpermiş..perşembe günü , beraber tunusa gitmemizi teklif etti.. mr.kevin ,saidi.. onu ve mr.rekini de davet etmiş..buraya geldiğinde ben dahil hepimize söyledi..

irem-- bak sen.. hanımlar,siz gidecek misiniz..
vahide-- konuşmadık da,gidemeyiz herhalde..pazar günü.. açılış olacak ..
derya-- benim de başka planlarım var..

irem-- o halde yasemine istiyorsa.. perşembe,cuma günü için..izin veriyorum.. vahide hanım.. yasemin ve turguta da imkanlarımızdan yararlandır.. kira vermesinler.. maaşlarını da,yürürlüğe koy..

vahide-- tamam.. az daha unutuyordum.. seyhan nehrine bakan.. eşyalı kiraladığımız dairenin ,
tadilatı bitti.. yatak,perde koltuk.. tüm eşyaları yeniledim.. dün temizliğini de yaptırdım..
(koşup odasından anahtarları getirdi.. bana verirken de ) gece şebnemle yürüyerek gittik..harika olmuş..
yanınızda dursun.. sizde bakın bir ara.. beğenirseniz..  iki ev için daha,aynı şeyi düşünüyorum..

irem-- (anahtarı çantama koydum ) peki,bakarım.. eteğimi değiştirmek için.. eve gidiyorum.. yarın görüşürüzz..

****


evde duş alıp.. beyaz yazlık pantolon ve beyaz tişörtümü giydim.. saçlarımı at kuyruğu toplarken.. telefon çaldı.. açtım..

irem-- alo..
vahide-- (kısık sesle ) benim irem hanım..
güngör ve mustafa bey geldiler.. çıktığınıza ,yetişemediklerinde  çok üzüldüler..sizin bir yardımınız olmuş herhalde,teşekkür edip .. bir iş hakkında konuşacaktık dediler..
benim odam da,kahve içiyorlar şimdi.. sizin durumunuzdan bahsedip.. yorgundu ama biraz önce,çeyiz için erken gitti.. dedim.. haberiniz olsun diye aradım..  çağır falan demediler yani..

irem-- anladım.. gelirsem,gidemem.. sen kapat da,ben arayayım.. öyle konuşalım..
vahide-- tamam..

kapattı.. saçlarımı yeniden topladım.. hafif makyajımı yapıp.. aradım köşkü..
vahide hanım açtı..

vahide-- bahadır holding buyrun..
irem-- yap nameni..
vahide-- aa,irem hanım.. kulağınızı çınlatıyorduk bizde.. ..........
irem-- sen ne yaman kadınsın..  rauf beyin hiç şansı yok..
vahide-- hah hah hah.. çok selam söyleyin.. güngör ve mustafa bey geldiler de..konuşmak istemişler sizinle..  veriyorum..

güngör-- merhaba irem hanım.. nasılsınız..

virem-- çok şükür,güngör bey.. olabildiğince iyiyim.. siz nasılsınız..
güngör--bizde iyiyiz.. işleriniz yoğun da,yetişeceğimizi düşünmüştük.. pazartesi teslimatı yaptık ama görüşemedik.. teşekkür etmeye gelmiştik aslında..

irem-- rica ederim,güngör bey..önemli olan,sıkıntılı anı atlatmaktı.. kriz geçirmeden çözdük çok şükür.. iki gündür tarladayım.. hep beraber akşama kadar çalıştık.... işe bugün  öğlen gelebildim..
 şimdi  de,çeyiz telaşındayız.. zuhal hariç,herkes sitemli bana.. biraz gönüllerini aldıktan sonra.. çiftliğe gideceğim..  gündüz çok sıcaktı,gece çalışacağız.. kısmetse..


Hiç yorum yok: