Translate

20 Eylül 2012 Perşembe

1366.bölüm..


kaan-- ben size irem hanımdan bahsetmedim mi de; geri mi yukarı çıkacaksın.. güzel mi diyorsun..
kadın hepimize iş bulmak için çırpındı..demedim mi.. iş için geldik.. hemde sizin işiniz için.. ve ben size kefil oldum diye..,ilgilendi sağolsun.. öyle yanlış konuştun ki.. utandırdın beni..
karı -koca birbirlerine aşkla bakıyorlar..sevgili ima'n çok çirkindi..
evet,çok güzel.. ama asıl güzelliği ruhunda.. yardımseverliğinde..  anladın mı..

şermin-- anladım.. gidin hadi diyince.. şeytana uydum işte.. irem hanımı karıştırmamalıydım..
ama senden kaynaklandı.. masum ayakları yapma bana.. . evli sevgililer kervanına,
 onu da kattın sandım.. uçan kaçan kurtulmuyor.. malum..

kaan--  benim hayatım,beni ilgilendirir..sen eleştirme hakkına sahip değilsin ki.. 
masum değilsem de.. şerefsiz de değilim.. evli bir bayanla işim olmaz.. gözünle gördün sanki,kervanım oldu birde.. uçan kaçan kurtulmuyorsa.. siz nasıl kurtuldunuz.. 
dediklerine dikkat et.. ve çokkk uzun bir süre hiç görüşmeyelim..seninle.. 
işiniz rast gitsin.. güle güle...

şermin başı önünde,kaldırıma çıktı.. ağır ağır yürüyor.. 

feryal--kaan,sağol.. şerminin kusuruna bakma.. çok borç yaptı dava için.. ailesinden de hayır yok biliyorsun.. bunaldı,saçmalıyor.. böyle konuştuğunu hiç duymamıştım.. 

kaan-- borç yapması saçmalamasını affettirmez ,feryal.. 
ne yoksullar var,insanlığını kaybetmeyen.. zekeriyayı gördün ,hiç ona kapıcı çocuğu dermisin.. 
kişi lafını sözünü bilmeye görsün.. bahanesi çok olur.. . o kim ki,beni sorguluyor..

feryal-- ne diyeyim haklısın.. özür dilerim onun adına.. sinirlenme n'olursun.. hatasını anlayacaktır.. biz gidelim.. 
kaan-- tamam.. dikkat edin.. paranız var mı.. 
feryal-- sağol,var..  

ikisi de çıktılar.. feryal..şerminin yanına gitti.. kaan da ters istikamete..  
hem üzüldüm,hem gurur duydum.. zekeriya için.. kaanı da  arkadaşlarına sahip çıktığından dolayı taktir ettim..  iyi niyetli,işiniz rast gitsin ve paranız var mı dedi.. 

börekten yedim biraz.. kolayı içerken.. çaktırmadan nasıl bir yardımım olabilir diye düşünceye dalmışım..  telefon çalınca ,boş bulunup sıçradım.. kola döküldü eteğime.. kahretsin diyerek açtım.. 

vahide-- irem hanım.. philip arıyor.. 
irem-- tamam,bağla.. 

philip-- merhaba irem.. nasılsın.. 
irem-- sağol philip.. iyiyim.. sen nasılsın.. döndünüz mü,ani seyahatten.. 

philip-- evet,döndük.. gerçekten ani oldu,haber de veremedik..  hans ve eşiyle... iş ve özel dostluğum çok eski.. kırk yıllık evliler.. yıldönümlerinde.. karısına sürpriz yapmak için,beni götürmeye gelmiş düşünsene..evlendiğimi de öğrenince , yok diyemedik.. 
irem-- iyi yapmışsınız philip.. darısı bizlere olsun.. 

philip--inşallah...  fabrikayı aradığımda, anlaştığınızı öğrenince.. tırları yönlendirdim.. dün de,mr samin babasıyla tanıştım..mazaretimizi söyledik..  yüklenen tırlar,yola çıktı biz oradayken..
 sana koliyle broşür,katalog ve tanıtım malzemesi gönderdi..  önerdiği konu içinmiş.. evdeyiz.. getireyim mi.. akşam mı alırsın.. 

irem-- getirme philip.. tuna yok,buğday hasatı yapıyorum.. eve de gelemiyorum..pazar günü alırım  kısmetse.. 
philip-- kolay gelsin.. iki iş daha var,onu da o zaman konuşuruz öyleyse.. 
irem-- sağolasın.. ürünü söyle bari.. al-sat mı.. taşıma mı.. 

philip-- birisi,çok ucuz,birisi çok pahalı..ikisinin de kazandırdığı para güzel.. 
ürünler araba ve kablo.. sen sadece,ithal edeceksin ..  getirecekler,
üç ana bayi varmış..   İstanbul,Ankara ve İzmir de..
mallar burada da aranıyor ve biliniyor.. arabanın sağlamlığı tescilli.. hele kablonun rakibi yok.. toptan ve perakende satılıyormuş..
 
bayinin harcamaları,yeri,ekibi vs.kendine ait.. herkese de verilmiyormuş.. onun da karı iyi.. 
para bağlamıyor,mal konsiye geliyor.. satılan her araçtan %10 net kar elde ediyormuş.. 
sen hiç çaba göstermeden..  onların sattığı her arabadan net %30.. bin metre kablodan da.. % 40 bürüt 
kar sağlıyorsun.

irem-- genel tahmini bir de bütçe söyle bana.. hesaplattırmışsındır sen.. birde markaları duyayım.. 

philip-- hah hah hah.. tabi ki.. kablo,elektrik ve anten kablosu.. yerli üretim beş yıl dayanıyorsa bu onbeş yıl garantili..  xxx marka...
araba da xxx adı yeter.. ikisi de alman malı.. 
ikisinin bütçesi; şimdiki hacme göre.. xxx.xxx.xxx.xxx.xxx ...
Adanaya da bayilik verin.. ama çalıştıracak kişiyi biz seçelim.. tüm satışınızı bir yılda iki katına
çıkaracağınıza emin olabilirsiniz dedim..  konuşalım dediler.. 

irem-- peki philip.. düşünelim ve konuşalım.. sağol.. elizabethe sevgiler.. hoşçakal.. 
philip-- görüşürüz.. 


*********
saat altıya kadar.. çalıştım.. gözüm kapanıyor.. eteğim lekeli.. bacaklarım yapış yapış.. o kadar silmeme.. altına peçete koymama rağmen kar etmedi.. 
eve de gidemedim.. buradaki kıyafetlerim de uygun değildi.. 

klima başımı ağrıtmış.., saçımın ıslaklığı aklıma geldi.. açıp dağıttım.. tutulmuş boynumu ovarak.. odadan çıkarken ..seslendim aşağıya.. 

irem-- vahide hanım,ben bittim. eve gidiyorum..  
vahide --bir dakika, irem hanım.

Hiç yorum yok: