Translate

19 Eylül 2012 Çarşamba

1363.bölüm..


irem--- (içimi çekerek , gülümsedim) ağlamam korkma.. sabah konuştuk,  toplantıya giriyordu.. iyi, ne yapsın.. hasatla tek başına uğraşıyorsun diye üzülüyordu.. iki gün sonra gelecek kısmetse..
(sigara yaktım )  mustafa bey.. benim haberim olmadan,  kaydımı dondurmuş.. kayıt yenilemem için, sabah davetiye gelmiş büroya.. tunanın da, haberi olduğunu sanıyorum..
resmi çağrı yapılmış,vahide hanım okudu.. onu duyunca.. şok olup.. ne yapacağımı şaşırdım,zuhalim.. okuyabilir miyim sence.. üstelik tuna dekan oldu.. yaşadığım herşey aklıma hücum etti, ondan tuhaftım.. anladın mı..

zuhal-- anladımm.. ama çok güzel birşey bu.. şaşırman, endişen normal de.. demek sana ne kadar güven duymuşlar ki, net düşünemediğin için ..ikinci  bir fırsat yaratmışlar..
senden çok iyi bir öğretmen olur ,inan bana..  cesaret iremim.. okursun, yetenekli ve hırslısın..
öğretmeye çok sabırlısın.. başarırsın sevgili kuzenim..  bak, çocuklarıma dil dersi vereceksin ..
şimdiden söyleyim,anlaştık mı..

gözlerim dolu dolu..
irem-- zuhalimm, sağol moral verdin.. çocuklarım dedin dimi,sen..
zuhal--(gülerek ) sen, öğretmen oluncaya kadar.. iki kızım olur sanıyorum.. aaa, kızım da dedim..
irem-- hah hah hah , allah mı söyletti kız...

zuhal--  iremciğim, ben sana gaz veriyordum.. niyetim yok, inanma  yani..
 ya tunayla,ya da bebekle dikkatini çekeceğimi bildiğimden.. öyle yaklaşayım dedim..

irem-- zuhal-- hah hah hah..
irem-- hadi gidelim,zuhal.. kevın gelecek.. işim çok yani..

telefon çalınca..
zuhal- allah allah kim ki.. burada olduğumu bilen yok..
gidip aldı ahizeyi...

zuhal-- buyrun.. .............. vayy, abiciğim kulağın mı çınladı..
 ( ben hemen elimi kolumu sallayıp, söyleme dedim.. başını salladı ) iyiyim, sen nasılsın.. .......................... nereden bildin, burada olduğumuzu.. demiyorumm,zamanın kısıtlıdır senin.. ..............................  .......................... bizim leyla,seni sayıklıyordu.. perişan.. benden duymuş olma da.. anlama kapasitesi iflas etmiş............. hah hah hah.. veriyorum,iremi... görüşürüz..
iremm, kapıyı çekersin.. ben gittim.. kocacığınla, rahat rahat konuş bacım.. hah hah hah...

ahizeyi verip.. anahtarı aldı, kapıyı çekti..

tuna-- aşkımm..
irem-- canımm..köşkü mü aradın.. bitti mi toplantı..
tuna-- ara verildi de, sesini duyayım demiştim.. her yeri aradım, senin ne işin var orada.. birşey mi oldu.. anlayışlı zuhale teşekkür et,sözünü de unutma.. neyi anlamadın ki..


irem-- ( güldüm ) ederim,olmadı canım.. sözüm uyarınca.. saf ayaklarına yattığım için.. anlamadığımı sandı.. halamla ,firuze hanım çiftlikte hüzünlendiler yine..babamla yasin var,zaten...
. yaşlı kadınlar,sıcakta beklemesinler diyip teyzeme götürdüm.. zuhali de kaçırdım, bir kahve içtik. şimdi kalkıyorduk..

tuna-- senn, iyisin değil mi.. bir laf mı duydun yine.. söylemediğin birşey var gibi, hissediyorum..

irem-- ( gülümseyerek ) var aslında.. seni çok özledim.. çookk... şu anda yanımda olabilmen için..
herşeyimi verirdim..
tuna-- hiii iremimm, kaçma planları yaptırma bana.. gelemem ,sen gel..

irem-- hah hah hah.. nasılll.. kevını,hasatı  unuttun mu.. adam evleneceği halde..
pamuk için ,sözleşme ve ödeme yapmaya gelmiş.. burada olmalıyım.. hatta gecikiyorum.. öptüm öptüm,öptüm seni..  hoşçakal aşkım, kaçma tamam mı..

tuna -- (içini çekerek ) ah irem,ah.. hem böyle söyle,hem kaçma de.. nasıl duracağım , bilmiyorum.
neyse,akşam ararım aşkım..
irem-- tamam..

kapatıp, çantamı aldım.. çıktım evden.. zuhal arabaya yaslanmış, bekliyordu..

irem-- kız cadı, kapıyı kilitle hadi..
zuhal-- olur ..  tuna iyi gelmiş, yüzün gülüyor..
irem-- git, hadi.. giitt.. senin de yüzün gülüyor, ben sana birşey demiyorsam.. ablanla uğraşma..
zuhal-- anlama kapasitende de değişiklik var..
irem-- zorlama beni.. yolarım seni..
zuhal-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: