Translate

19 Eylül 2012 Çarşamba

1362.bölüm..


gayet güzel olmuş antre.. badana yapılıp,avize takılmış.. vestiyer de yerini bulmuş..

irem-- bismillah.. güle güle oturunn.. ağzınız tatlı ,yuvanız bereketli  ve muhabbetli olsunn..

zuhal-- aminn.. ilk misafirim hoşgeldin..
sarıldık kapıda..
irem-- hoşbuldum zuhalimm..  yüzün hep gülsün.. inşallah..
zuhal-- amin senin de..  geç dolaş evi.. bak,mobilyalara.. ben de kahve yapayım sana..

irem-- çeyiz serilince dolaşırız.. boşver ,eşyayla mutluluk olmuyormuş.. sağlıkla, huzurla oturmadıktan sonra..
canlı örneği karşında duruyor.. hiç umurumda değil artık.. bir minder, iki kişiye yetermiş..

zuhal-- ( gülümsedi ) gel ,mutfağa öyleyse..
hı, ara hemen.. telefon orada..
irem-- aradımm..

********


o kahveyi yaparken, mutfağına göz gezdirdim.. tabi zuhalin mutfak eşyaları henüz yerleştirilmemiş,
kutular üstüste duruyor ..
irem-- ziyanın dediği gibi,epeyce eşyası varmış.. çok da temiz, dağınıklık yok..

zuhal-- ( gülümsedi, filcanları alırken ) hiç girmediğinden .. ve temizlik yaptırdığımdan olabilir mi, acaba..
irem-- nasıl girmiyor ki..

zuhal-- . yemek yapacak zamanı olmaması bir yana.. hiç becerikli  ve tertipli değil.. şu anda burayı otel gibi kullanıyor..

irem-- evlenince öğretirsin sen..
zuhal-- ( filcanları alıp masaya getirdi...poaçaları da tabağa koyup, oturdu karşıma .. ) buyur hayatım..
irem-- eline sağlık.. kayın validenler ne zaman geliyor..

zuhal-- yarın sabah..
irem--iki gündür mahvoldum zuhal.. gece olsun gelmek istedim de ,saat sekizde.. uyumuşum..
bu gece uğrayacağım ,inşallah.. havadis ver bakayım..

zuhal-- takma kafana.. gelirsin nasılsa..
üzüldüğün; beyhanla,hülya dileği bırakıp..anamura ikinci balayına gitmişler.. saadet teyzem gelemedi,gönüllü olarak..çocuk bakıyormuş..
hayal ve menekşe geldiler sağolsunlar.. ikisi de çok iyiydi..
dün var ya.. öyle çok yorulduk ki.. anlatamam.. ama safiye halam,yıldız , nermin teyzem .. elif ,güldane
ve neşe abla  kırdı geçirdiler bizi.. kuzenlerim de çok çalıştılar allah için.. figen gülün yanında,halam
kızını değil beni tercih etti düşünsene..onlarda bu gece gidecekler.. çeyizini sermeden gitmem yiğenim dedi sağolsun..biz gülün hediyesini verdik.. o da bana bilezik taktı şimdiden.. filmdik canım..
teyzemler karşı evde kalıyorlar ya.. eniştem;yıldız teyzemin.. geniş bir elbisesini giymiş,başına da örtü bağlamış.. bıyığı ,bacakları görünüyor..
"sevimm,bir kahve içmeye geldim .. kekliği nasıl verdin kızz.." diye geldi..
 sarıldık.. ağladık,güldük.. velhasıl..
ela,gönül ve yeliz aradılar, selamları var..

 sabah da,nuri aradı..gelmeyi çok isterdim ama biliyorsun durumu dedi..
,tebrik etti.sağolsun.. hülyayı soracaktı,tam.. misafir geldi,nuri kapatmam lazım..
eşine selam söyle,çocuğunuzla yuvanda mutlu olun kardeşim dedim..

irem-- as..iyi yapmışsın..

Hiç yorum yok: