Translate

18 Eylül 2012 Salı

1357.bölüm..


bülent,yasin ve figeni antrede karşıladık.. sarılma,tokalaşma.. öpüşme furyasından sonra..
babasını sordu tuna.. iyiymiş neyse ki..
eren-- birazdan gideceğiz,gelsenize.. niye burada konuşuyoruz..
yasin-- annem bekliyordur,haber vereyim eren abi..
muazzez-- yasinn.. onu da çağır..
yasin-- tamam...

salona geçtik.. halamın elini öptüler,bülentle figen.. neyse hal hatır sorulurken yasinle firuze hanım da geldiler.. konuşuluyor.. çayları ben doldurdum..ikram ediyorum..

bülent-- kekim nerede..
tuna-- aç gözlüsün oğlum..
tuğrul-- ya birisinin canı isterse diye hiç düşünmüyorsun..
bülent-- ne oluyor ya.. irem söz verdiği için sordum.. siz yemişsiniz.. yasine de figen yapar..

yasin-- canı isteyebilecek olan.. ben değilim,bülent..
bülent-- aaa.. tebrik edilecek bir durum var sanırım..
eren-- anladıı..

bülent ikisini de kutluyor.. firuze teyzeye de gözünüz aydın dedi..
ben,kalan kekin hepsini getirmiştim.. yasine,figene firuze teyzeye halama .. ayşeye ince dilimler halinde kestim..  en büyük parçayı da bülente ayırıp tabaklarla getirdim.. verdim hepsine..

irem-- söz sözdür.. afiyet olsun..
bülent-- sağol.. cimri değilsin,hayret..
irem--  bir daha ki sefere inşallah.. şimdi keyfini sür..

figen-- eline sağlık..çok güzel olmuş..
muazzez hala ve firuze teyze de beğendiler.. sağolun dedim.. yasin yedi ama birşey demedi.. gülümsüyor..

tuna-- yasinn..ne oldu..
yasin-- az önce de kek yedim.. ikisi arasında karşılaştırma yapıyordum tuna.. hangisi daha güzel,karar veremedim de..

irem-- zuhalin yaptığıysa,olabilir.. başkasıysa kabul etmem..
yasin-- evet,o yapmış..
bülent-- ziya orada mıydı yasin..
yasin-- evet..   salon masasının üstü pastane tezgahı gibiydi.. çeşitlerin tadına baktık.. zuhal poaçaları
yapmış.. ziyaya da.. yumurta sürüp.. susam atma görevini vermiş.. yoruldum,diyordu..


eren-- baskın yapmayı çok isterdim..
bülent-- hadi gidelim..
tuğrul-- gecikiriz.. kendi evlerinde olsalar,gelirdim de.. baskın değil ki bu..
tuna-- aklınız,muzurlukta..gidip,gören de var..  adam nişanlısına yardım ediyormuş işte..
sizi bilmem de.. saat sekizde.. toplantıda olmalıyım..  uçağı kaçıramam..

bülent-- ziyayla dalga geçmem lazım.. telefon numarasını istiyorum..
yasin-- geç oldu,bülent.. uyuyacağım diyordu,arama şimdi..
eren-- evet,haklı.. hadi kalkalım artık..
tuna-- siz vedalaşın.. bende eşyalarınızı koyayım arabaya..

vedalaşılıyor.. hengameyi tahmin edersiniz.. tuna yasinle eşyaları yerleştirip geldi..kapıyı ben açtım..
ikisi de gülüyorlar..

irem-- neden güldüğünüzü söylemezsen.. havaalanına gelirim..
tuna-- kimsenin duymayacağına söz vereceksin..
irem-- tamam..
yasin-- ama asıl muhataplarına bahsetmek yok..
irem-- o zaman ne işime yarayacak ki.. öğrenmesem de olur..
tuna-- bence de..
irem-- havaalanına geliyorum,yaşasınn..
tuna-- hayır.. (kısık sesle) ziya - zuhal teyzenlerde değil.. hazırlığı kendi evlerinde yapıyorlarmış..
ve daha pişirilecek çok tepsi varmış.. bilgimiz bu kadar.. yorum yok,kesinlikle.. söz ver..

irem-- (gülerek ) söyledin,bana ne bana ne..vermeyeceğim..
yasin-- hah hah hah..
tuna-- ver dedim.. yasin gülme.. kimden duyduğu belli olacak.. ziya,ne yapar seni bilemem..
yasin-- iremm.. lütfenn..
irem-- hah hah hah..
tuna-- gülmee,huylanacaklar..

eren-- ne oluyor orada..
yasin-- hiiçç..
tuğrul-- iremm,gelsene sen..( kolumu tuttu)
tuna-- (o da diğer kolumu tuttu..gülerek) bırak karımı.. biz vedalaşacağız..

irem-- hahh hah hah..
gönül--bıraksanıza kolunu çıkaracaksınız.. ne çekiştiriyorsunuz..
ela-- kocasından ayrılacak ,siniri bozuldu zaten..

tuğrul abiyle tunanın arasında kaldım.. yasin tunanın belini tuttu.. çekiyor.. eren abi.. tuğrul abinin beline sarıldı..ben bayılıyorum gülmekten.. bülent koştu yasinin arkasına geçti..
herkes sıralandı arka arkaya.. ufuk,firuze teyze ,halam.. ayşe..  bize şaşkın şaşkın bakıyorlar.. antrede halat çekme yarışı  yapılıyor sanki.. tek fark çekilen benim..

ufuk-- irem , ne yapıyorsunuz siz..
irem-- (duruunn dedim,durdular.. ) halay çekeceğiz yavrum.. kollar omuzlara atılsınn.. koş mutfaktan peçete getir.. hadi..

ufuk gülerek dediğimi yaparken..

kollar omuzlara atıldı.. ela da peçeteyi alıp.. salladı..

ela-- sürprizlerle dolu bu günü bitirmek istiyorum.. lütfenn..
irem-- daha bitmedii..
tuna-- sen halayı çekemeyeceksin bence..
eren-- niye ki..
yasin-- e vedalaşmadılar daha..
bülent-- iyi,hadi sizi azat ettik.. (ikimizi çıkardılar ) başla ela..

ela--
irem-- beni de alınn..
tuna-- (kapıyı açtı) ben aldım,gel bakalım..


antrede artan tempoda halay çekiliyor..gayet coşkulular..
muazzez-- ne güzel oynuyorlar.. kurban olurum verene..
irem-- ( gülerek ) imdaatt..
tuna-- hah hah hah..


Hiç yorum yok: