Translate

18 Eylül 2012 Salı

1355.bölüm..


telefon çalınca..

eren-- kesin,halam arıyor..
tuna-- irem sen bak da,ben de.. hazırlanayayım..

irem-- tamam.. tuğrul abiye de,takım elbise ve gömlek vereceğim.. .
kalktık.. o ,müsadenizle diyip, içeri gitti.. ben de telefonu açtım..

irem-- alo..
ali-- merhaba irem.. nasılsınız..
irem-- iyiyiz abi,sen nasılsın..
ali-- eh işte,fena değilim.. hep beraber sizdeler diye haber aldım.. yolculuk varmış.. selamımı söylesen de.. bana zuhali çağırsan diyorum.

irem-- as.. peki,veriyorum.. (zuhali çağırıp ,ahizeyi uzattım ) ali abim..
 (mutfağa geçtim.. müge sanırım evime ilk kez geliyor.
yumurta ve kesme şeker koyacağım  poşete.)


zuhal-- (aldı) abim.. söyle canım..................... .................................................. evet,birazdan gideceğiz. ............tamam tamam.. sorun değil.. görüşürüz.. .... ........ öptüm .. ............. ..................... hah hah hah.. ..............................sende selam söyle.................... alii,anladım.. by..

kapattığında.. elimdeki poşetle yanına gittim..
irem-- (kısık sesle ) geliyor mu,yoksa kediye fırsat mı çıktı..
zuhal-- yok canım.. geliyor.. saat bir gibi orada olacağım ,demek için aramış..sen kalamazsan gel,tamam mı..
irem-- sağol canım.. köşkte kalacağım ,haberin olsun..
zuhal-- tamam..

irem-- ben havluyla,pamuk alayım.. sen geç hadi..

ben yatak odasına girip ,kapıyı ittim biraz..
kullanılmamış işli havlularımdan..birisini alıp, banyoya girdim..
tuna da tıraş takımlarını,diş ..saç fırçasını alıyor..

tuna-- geciktin..
irem-- (pamuk paketinden.. büyük bir parça pamuk çıkardım ) e ancak gelebildim .. abine vereceklerini ayırdın mı..

tuna-- evet,kılıfa koldum.. ikimizin ki de hazır..
yatak odasına geçtik..
aldıklarını çantaya yerleştirip,fermuarı kapattı.. bende elimdekileri büyük poşete koydum..

sessizce açtı kollarını,,girdim arasına.. sarıldık..
tuna--  gidince ararım.. kendine dikkat et.. güneş çarpmasın..
irem-- tamam,sende..
tuna-- ve lütfen havaalanına geleceğim deme.. .. köşkte kal..
irem-- peki..

birbirimizi öptükten sonra da dışarı çıkıp..
elimizdekileri vestiyere koyduk .. askıları da getirdi,astı..

 bulaşıklar yıkanmış...mutfak pırıl pırıl.. salona girdik..
ela  ertafı topluyor.. . müge eren abinin kucağında uyuyor,hala..
ufuk mahsunlaşmış.. tuğrul abinin yanında..  gönül,menekşe ve zuhal de hazır bekliyorlardı..

ziya-- (kalktı ayağa ) hepinize iyi yolculuklar diliyor ve bekliyoruz..
hoşçakalın,kendinize iyi bakın.. hadi zuhal..

öptük tokalaştık..
hep beraber indik aşağıya.. ziyalar ve orhan abiler gitti.. bizde halamlara geldik..

******
yemek yedikten sonra.. firuze teyze evine geçti,ilaçlarını içecekmiş..
yasinle,figende gelecekler dedi..
kahve içiyoruz..

tuna-- belki zamansız ama hak sahipleri biraradayken..
eren-- ben hak sahibi değilim..
muazzez-- bende değilim..
tuğrul-- tesadüfe bak ki.. benimde ilişiğim yok.. o yüzden.. hiç konuşma..

tuna-- hepiniz hak sahibisiniz.. bildiğiniz şeyleri,bana tekrar ettirmeyin..
önümüzdeki yıl hasat geliri,vakıf hesabına yatırılacak..
ve sonrasında çok elzem olmadıkça çiftçilik yapmayacağım.. yaparsam bile.. para vakıf için olacak..

Hiç yorum yok: