Translate

16 Eylül 2012 Pazar

1348.bölüm..


tuna-- neyi duymayacağız..

yazıyorum...
" mutfakta konuşurken öğrendik ki;
 orhan abiye sürpriz yapacakmış ama halini görünce değmeyeceğini anlamış..  hamileymiş ve aldırmayı düşünüyordu.."

tuna-- nee..  çaban onun için miydi.. vazgeçti mi..

" çabam ondandı.. orhan abi,içmeyeceğim dedi ya.. vazgeçmesini umuyorum..
ela gözümün önünden ayırmam diyor da, gidecek.. engel olamaz .. yani ne olacağını bilmiyorum..
sana bahsetmek istememin nedeni de; orhan abiye hemen söyleyeceğini düşünmüyorum..  kontrol için bekleyecektir..
sözünü tutmasını sağla.. sağlığını bahane et..  içki ortamlarından uzak dursun.. menekşe çok ciddiydi..
orhan abi yüzünden bebeği aldırırsa,kahrolurum..
bir kadın,bir erkek ve bir bebeğin hayatı söz konusu.. bile bile,göz yumamam.. elimden de birşey gelmiyor.. ama senin bir şansın var.. yakınsın orhan abiye.. bebeği söylemeden, ne gerekiyorsa yap.. aklına gir.. tunam.. lütfen.. "

beni kendisine çevirip.. yüzüme bakarak
tuna--meleğimm; elimden geleni yapar gayreti gösteririm, içimiz rahat olur..duygusal karıcığım
ama daha fazlasına gücümüz yetmez.. onların kararı ve kaderi yaşanacak.. karışmak bizi aşar..
hadi gidelim..

başımı salladım..
rujumu sürerken.. tunada kağıdı buruşturup,hırsla küçülttü avucunda.. çantamı aldım ve çıktık evden..

********
tunanın arabasıyla.. hiç konuşmadan teyzemlere gittik..
eniştemler,babam .. ziya eren,tuğrul ergün,ali abimler.. amcası.. ve tanıdık ,tanımadık bir çok erkek kapı önünde ayakta,konuşuyorlardı.. arabalarda dizilmiş bir tarafa.. ,en sona  park etti..
indik.. yürüyoruz..

tuna-- irem,konuş..
irem-- nikahtan sonra.. bize çağıralım.. kek yaptım,çayla yeriz .. gönülle,eren abiye çok ayıp oldu..
tuna-- halimizi gördüler.. çağırırız da,keyfin yok.. dışarıda ağırlayalım..

irem-- aman aman içki görmek istemiyorum.. evimizde çay içirmeyi tercih ederim..
tuna-- iremm,ben gidince ..
irem-- (durdum ) sen gidince,evimde tek kalacağım tuna.. rica ederim üsteleme..  annemlerin de burada olacağını sanmıyorum.. yaylaya giderler.. ki,gitmeseler bile.. büyüdüm,peşimde kimseyi istemiyorum.. tamam mı..
tuna-- tamam da... ben köşkte yada çiftlikte kal diyecektim..
irem-- duruma göre.. kalırım ..

orhan-- kumrular ne oldu size.. nazar mı değdi..

arkaya döndük.. menekşeyle,orhan abi.. gayet şık ve iyi görünüyorlar.. el ele de tutuşmuşlar..
tuna-- merhaba abi,birşey olmadı.. konuşuyorduk..
tokalaştık..
menekşe--halinize bakılırsa, sizinle sabah görüşmek gerekiyor..  öğleden sonra.. neşeniz pek yok..şarkıya devam ederiz diyorduk ama..

irem-- (gülümsedim ) tuna gidecek ya.. o yüzden tatsızım... öğleden sonra ki,moral takviyesi de sizden olsun..

menekşe koluma girdi.. beylerde iki yanımızda yürüyoruz..
menekşe-- tatsızlığının kaynağı tunaymış.. biz nasıl derman olalım ki..
moral verme  konusunda senin kadar becerikli olmasam da.. Adana xxx  lisesine müdür olarak atandığımı duyunca sevinirsin sanırım..

irem-- (gülerek ) hiç sevinmez miyim.. kutlarım canımm.. (sarıldım.. )gözün aydın.. yeni mi belli oldu.. pazar günü nereden öğrendin ki..

tuna-- tebrik ederim menekşe.. yerine yakışacağına eminim..
menekşe-- sağol tuna.. inşallah.. hani ilçe milli eğitim müdürü  komşumuz demiştim ya.. o arayıp haber verdi..

irem-- (kısık sesle ve hareketsiz olarak) kara gözlü çingenem, aşık oldum ben sana..

orhan--tuna--menekşe-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: