Translate

16 Eylül 2012 Pazar

1347.bölüm..


ahmet-- yıldız aradı.. nuri, telefonu açan hülyaydı değil mi .. çağır teyze konuşmak istiyorum demiş.. teyzen de,uzatma nuri..ikinizde evlisiniz..  hülya istese konuşurdu ,eşi de burada.. çok şükür gayet iyiler.. sen de, yuvanda mutlu ol.. karın hamile,çocuğun olacak.. daha fazla bizi de,kendini de üzme..
aklını başına al oğlum diyip... hayali vermiş.. ondan duyduk..yalanım ortaya çıkmasın dedi..
.. sonra nuri aradı.. seni bulamamış.. hülyanın sesini duyurmamız için.. ağlayıp,yalvardı..
dedikleri ,içimizi dağladı .. mahvolduk..
 biz gittiğimizde de... telaşlılardı tabi.. hayalle hülyayla,ağlaştılar..  annen ondan çok sinirli..
durum bu işte..

irem-- (burnumu çekerek ) ben ,arabadan konuştururum..
ahmet-- iyi mi,olur kötü mü.. hiç bilmiyorum kızım.. ama gidişatı hiç beğenmiyorum..

irem-- yapacak birşey yok ki,baba.. onlar böyle acı çekip,mutsuz olacaklar..
kendi cesaretsizliklerinin bedelini.. malesef, çevrelerinde olanlara da ödetiyorlar..
uffff,içim daraldı.. ben hazırlanayım da,geleyim bari..

ahmet-- sen bildiğin gibi yap.. kocanı ihmal etme.. bekle,beraber gelin.. kim ne derse desin.. huzurunu bozma.. öptüm seni..
irem-- bende öpüyorum.. güle güle..


kalkıp.. .fincanımı yıkadım.. söylene söylene..
salon kapalı olduğundan toz olmamış.. yine de sehpaları sildim..
jet gibi birde paspas yaptım.. klimaya doğru  deodorantımdan sıktım.. mis koku yayıldı anında..

yatak odasına geçtim.. yeşil ipek taftadan, kolsuz elbisemi giyip.. altın takılarımı taktım.. yeşil ayakkabı,çantamı aldım dolaptan.. parfümümü sürüp.. tunaya not yazarken.. kapının açıldığını duydum..
tuna-- güvercinimm,uçtun mu..
irem-- yookk..

geldi odaya.. kollarımı kanat çırpar gibi hareket ettirdiğimi görünce..

tuna-- çokk güzel olmuşsun,çok yakışmış  da.. ne yapıyorsun..
irem-- sağol.. kanat çırpıyorum işte.. uçacaktım tam..
tuna-- (yanıma gelip kollarımı indirdi.. kokumu içine çekerek boynumu öptü ) beraber uçalım bile diyemiyorum,zaman yok..

irem-- (öptüm dudaklarını,çekilip ) bence de.. hadi giyin de.. gidelim..
tuna-- ( o da öptü beni.. ) malesef öyle olacak..

irem-- (dudaklarını sildim ) tıraş olmuşsun bari.. takımların ve gömleklerin hazır..
krem takımını giyersin diye düşündüm ama diğerleri de olabilir..

kıyafetlerini çıkardı,çabucak..
tuna-- sağol.. giyerim onu.. oda serin,burada beklesene.. iki dakikada hazırlanırım..
irem-- biliyorum.. gelirim birazdan..

vestiyerdeki dosyadan bir parşomen kağıdı alıp.. acaleyle odaya geldim.. tuna kemerini takıyor.. tuvalet masasının üstüne koyup..
"orhan abiyle konuştun mu.." yazdım.. tunaya gösterdim..

tuna-- niye yazıyorsun,konuşsana..
irem-- söyle sen..

tuna-- (hazırlıklarını yapıyor )
orhan abi,hiç düşünmezken.. birden çocuğumuz olsun demeye başlamış.. .menekşeye yalvarmış ama kabul ettirememiş.. biz böyle konuşmamıştık,çocuk istemiyorduk hani.. sen bana ;
55 yaşındayım.. treni kaçırdım.. çocuk olsa.. bana baba mı,dede mi diyecek demedin mi.. hatta,sen istiyorsan.. evlat ediniriz teklifini bile yaptın.. bende istemediğimi söyledim..
 konuyu kapat ve bir daha açma demiş menekşe..
sebep oymuş yani.. bana ne oldu,bilmiyorum.. çok ama çok istiyorum.. durmadan gündeme getirdiğim için de,aramız bozuldu.. huzurumuz kaçtı..  neredeyse bir aydır ikimizin de midesinde sorun var..
benim ağrıyor,o da istifra edip duruyor.. sarhoşluğum bardağı taşırdı.. dedi..
menekşe ;miden rahatsızdı zaten.. ağrıyor da diyorsun..
bu kadar içip,kendine niye işkence ediyorsun ..  sen beni hiç mi sevmiyorsun da,dul bırakmaya çalışıyorsun.. arkandan ağlamak istemiyorum.. boşanalım bitsin demiş..
hadi gidelim..

irem-- bir dakika..
" menekşe yemin ettirdi,ağzımı açmayacağıma dair.. o yüzden yazıyorum..
kocalarınız duymayacak.. orhanın karar vermesini bekliyorum dedi..

tuna-- ( geldi yanıma okuyor.) neyi duymayacağız..

irem--" mutfakta konuşurken öğrendik ki; orhan abiye sürpriz yapacakmış ama halini görünce
değmeyeceğini anlamış..  hamileymiş ve aldırmayı düşünüyordu.."

tuna-- nee..  çaban onun için miydi.. vazgeçti mi..

Hiç yorum yok: