Translate

16 Eylül 2012 Pazar

1346.bölüm..


tuna-- alo.. hüseyin.. bülent yok mu.. sen açınca şaşırdım.. ...................................................................
.................................................... .............. ...................................................................
gözün aydın.. çok sevindim................. ............ ...........o uyusun ,dokunma ama araba bana acil lazım..
naile söyle de eve getirsin.. bülent te gelmek isterse.................................... şımarır bak,haberin olsun..................tamam hüseyin.. iyi bak doktorumuza.. .......................hah hah hah.. ..........  görüşürüz..

kapattı..
irem-- göz aydını ne içindi..

tuna-- (iki sigara yakıp birisini verdi bana )bülent gece gittiğinde..fatmayı sormuş..
 şikayetleri kalmadı.. doktor da artık yatmana gerek yok demesine rağmen korkusundan kıpırdamıyor.. yattığı yerde durmadan yiyor.. çok şişmanladı.. ne desem yanlış anlıyor.. bir konuşsan demiş hüseyin..
bülent,ikna edemeyince..  hüseyinle fatmayı alıp.. gece hastaneye götürmüş... tepeden tırnağa muayenesini yaptırmış..  doktor;hiç bir sorun yok..normal hareket etmen lazım
bebeğe zarar verirsin ,bu kadar kilo alman doğru değil.. diyip.. uygun beslenmesi için..birde yiyecek listesi vermiş..  ultrasonla da bakmışlar..bebek gayet sağlıklıymış..  sabah gelmişler çiftliğe.. fatma artık geziyormuş..  bülent de yatarken ,tuna beni giderken uyandırsın demiş..

irem-- çok sevindim.. allah tamamına erdirsin..
tuna-- amin.. sen in de,ben köşke gideyim.. nereden ,ne kadar para alacağımı söyle yeter..
irem-- (durdurdum arabayı..kuaförün önünde.. ) vahide hanımın kasasından ,istediğin kadar al..
not yaz.. kadın paniklemesin.. pazartesi sabah çiftliğe gideceğim ya..

tuna-- tamam..
irem-- bileziklerin parasını da al..
tuna-- hadi inn..
irem-- öptüm kocacığım..
tuna-- bende seni..

*************

bizden kimse yoktu..daha gelmemişler..

saçlarımı örgülerle zenginleştirip,enseden toplattım..manikür,pedikür takma tırnak uygulamalarından sonra.. yeşil,mor tonlarında makyajım da yapılınca.. taksiyle eve gittim..

arabam duruyor..anahtarı da eve bırakmış..
 kek hamurunu fırına koyup, yatak odasına girdim.. tuna için gerekenleri ütüledim..hazırladım herşeyini.. o arada kek pişti.. tabağa aldım..  makyajımı,saçımı bozmadan duş alıp.. kıyafet seçtim.
saat üçte.. ev elbisemi giyip..kahve yaptım kendime..  telefonu mutfağa alıp.. annemi aradım.. telaşla açtı..

nermin-- alo.. ertan dur oğlum.. dur..
ahmet --yakaladımm.. buraya gel bacaksız..

irem-- rahatsız mı ettim anne..
nermin-- yok ..ertan için geldik eve.. ben acele ediyorum .. o da  ayakkabısını giymemek için, kaçıyor..
 çıkacaktık tam.. sen neredesin,ne yapıyorsun..

irem-- evde çalıştım biraz.. yoruldum,kahve içiyorum..  tuna gelince çıkarız bizde...

nermin-- sen  önce gelsene.. düğün evi, herkes orada.. nikaha beraber giderdik.. tuna da salona  gelirdi..
ahmet-- nerminn.. karışmasana..

irem-- annem,doğru söylüyorsun da.. tuna akşama gidecek ya.. eşyasını hazırladım.. gelip baksın.. kılıfa yerleştirsin.. tıraş olacak,giyinecek..  burada olmam lazım..
hepsi gidiyorlar,hiç evime bile gelmediler zamansızlıktan..  nikah sonrası,buyrun diyeceğim.. kek yaptım,ortalık topladım..  şimdi,paspas yapıp..toz alacağım..


nermin-- iyi..sen bilirsin.. gecikme..böyle telaşlarda,birarada olunur.. misafir gibi nikaha gelinmez kızım.. teyzenin yoksa da,hayalin hatırı var..

irem-- (derin bir nefes alıp ) lafı uzatmayım,senin de kalbini kırmayım..güle güle gidin.. görüşürüz..
ahmet-- irem.. 
irem-- efendim.. annemin nesi var.. bana vefasız mı denilmiş ki,ders veriyor..hemde teyzem için.. 
ahmet-- kardeşler ne konuştular,bilemem.. olabilir.. ama sabah nuri ,saadet teyzeni aramış.. 
hayali tebrik etmek için..
 hülya açmış tesadüfen.. birden sesini duyunca,konuşamadan yıldıza vermiş.. ağlıyormuş.. 
hepsi üzülüp,saadete söylenmişler kısaca..

irem-- (sigaramı söndürdüm ) son pişmanlık fayda etmiyor ne yazık ki..  tren kaçtı..
 söylenmek için.. hayalin nikahını mı bulmuş onlarda.. sizin nasıl haberiniz oldu..  

Hiç yorum yok: