Translate

16 Eylül 2012 Pazar

1345.bölüm..


asansörle aşağıya iniyoruz..
irem-- mecbur olmamana rağmen..ilginden memnun olduk turgut.. harcamanı fatura etmeyi unutma..
turgut-- sağolun ama düşünen biz değiliz.. fikir sadun beyden..çeviri için gittiğimizde ..misafir nasıl karşılanır,nasıl mutlu gönderilir konularında bilgilendik.. müthiş bir adam,ondan çok şeyler öğreneceğiz..
zekeriya ve kaanla araba kiralayıp geldik.. birer kutu cezerye,baklava yaptırdım.. dün onları yedirmeyi ,unutmuşum..

tuna--nedim--irem-- hah hah hah..

lobiye indiğimizde.. zekeriya ve kaanla tokalaştık.. mr.sam in eşyaları için resepsiyona doğru gittiler üçü..

turgut-- ( ince uzun siyah bir kutu çıkardı cebinden.. bana verirken )bunu da, buraya özgü bir hediye verin..önerisinden sonra aldım. .. abartmayın ve farklı anlamlar yüklenmesin hediyenize.. bahadır holding adına vereceksin.. irem hanım zorda kalmasın ve maksadınızı aşmayın sakın demişti.. tespih , uygun mudur..

irem-- (alıp içine baktım.. oltu taşından pırıl pırıl parlayan tespih var kutuda..kapayıp )uygun turgut..iyi düşünmüşsün..sen mi,ben mi..yoksa tunanın vermesi mi daha etkili olur..ona karar veremedim..

tuna-- madem buradayız.. turgutta almış..gerçek hislerimi bastırıp..ben vereyim.. baktıkça veren kişiyi hatırlaması açısından, gönüllü oldum.

turgut--irem-- nedim-- hah hah hah..

irem-- turgut harcama yapmışsın,paran var mı..
turgut-- evet.. yapmamı istediğiniz başka birşey mi vardı..
irem--  bir planın yoksa.. size de uygunsa.. arabayı kiralamışken.. anneni,yasemini ve annesini de alıp..bir yerlere götürün diyecektim.. çocuklarının gününü görünce mutlu olurlar..
 kaan,zekeriya ve size de iyi geleceği kanaatindeyim..

turgut--.................. peki.. sağolun..
irem-- sende sağol..

*******

mr.sam tunanın hediyesine çok şaşırdı,sevindi.. teşekkür etti tekrar tekrar..
tokalaşıp.. bindi arabaya.. kaan şöför,zekeriya yanında.. mr.sam ve turgutta arkada oturuyor.. camlar açık

kaan-- (tunaya bakarak ) ziya bey haber ver demişti.. aradım ama ulaşamadım ..
1 temmuz itibari ile iş başı yapacağımı söylerseniz sevinirim..

tuna--  söylerim.. hayırlı olsun kaan.. dikkatli git..
kaan-- sağolun,görüşürüz..


***********

nedim beyi evine gönderdik..bizde arabamıza binip.. hareket ettik..

tuna-- (takı kutusunu çantamın içine bıraktı ) beni çiftliğe götüreceğini düşünmüştüm..
irem-- ara tuna.. bülent gelmiş bile olabilir.. gelmemişse.. ben kuaföre sen,toplantıya gidersin..
tuna-- (ahizeyi kaldırıp..tuşlara bastı beklerken ) yıldız teyzenler nezaman gidecekler.. biliyor musun...

irem-- on gün buradayız dedi..
 tuna-- düğün sonrası için konuşta ne zaman uygunlarsa.. sevim,yıldız saadet teyzenlerle..  annenleri
yaylaya davet edelim..  alo.. hüseyin.. bülent yok mu.. sen açınca şaşırdım.. .........

Hiç yorum yok: