Translate

16 Eylül 2012 Pazar

1344.bölüm..


okuması bittiğinde,bizde otele geldik.. elimizde evraklarla içeri girerken..

irem-- ayy,ben hayal ablaya takı almayı unuttum.. ne yapacağız tunaa..
tuna-- buradaysa ve uyanabilirse.. saide mağazayı açtırıp,alırız.. üzülme..
nedim -- (yanımıza geldi.. )ne oldu..

tuna-- irem birşey hatırladı da.. açık kuyumcu var mıdır bu çevrede..büronuz yakın,bilirsiniz diye sordum..
nedim-- evet.. xxx var biraz ileride.. o pazar günü öğlene kadar açık.. acele ederseniz kapatmadan yetişirsiniz.. acil miydi..

tuna-- evet.. nikah içindi.. ne alacaktın irem..
irem-- bir çift bilezik..
tuna-- ben alayım.. siz girin hadi..
irem-- sağol kocacığım..
tuna-- sende..

biz içeriye girdik.. rooftaymış beyefendi.. asansörle çıkıyoruz..

nedim bey,gülerek.. bana bakınca..
irem-- sahiden unuttum ve git demedim .. ama madem gitti.. çabuk olalım..
nedim-- hah hah hah..

********

imzalar atıldı,karşılıklı.. nedim beyde,yönetim kurulu üyesi olması sıfatıyla imzaladı..
evraklarını verdik..
kahvelerimizi içerken..tuna geldi,tokalaşıp oturdu.

mr.sam-- misafirperverliğiniz için size,dün için de bülent ve turgut beylere teşekkür ediyorum..
bende sizi ağırlamak isterim.. dilerim,iş ilişkimiz de uzun ömürlü olur..

irem-- rica ederiz mr.sam.. bizde gelmek isteriz tabi..dileğinize katılmamak mümkün değil..

mr.sam-- yeni iş alanları ve sektörlerde çalışacağız demiştiniz..
yarın size bir broşür göndereceğim.. istikbali çok parlak,iletişim sektörünün ..  ünlü bir firmanın.. yeni ürünü için.. dünya çapında dağıtıcılar arıyor.. inceleyin, size uygun gelirse görüşmenizi sağlarım..

irem-- sağolun.. ürün ne..

mr.sam-- cep telefonu.. her yerden,herkesle mobil iletişim imkanı sağlıyor..
alt yapı sınırlı şimdilik ama yayılıyor.. proje devasa..iş imkanı çok..
iki yıl içinde istediğiniz yerde,istediğiniz kişiye ulaşabileceksiniz..
hayal gibi geliyordur size.. ama biz kullanıyoruz.. çığ gibi artıyor kullanıcı sayısıda..

tuna-- üretim nerede yapılıyor ve markası ne.. bizde araştıralım..

mr.sam-- marka xxxx ,finlandiya merkez..ortağıyla fason üretim yaptırıyor..çeşitli ülkelerde.. .

irem-- ergün abim bilir..ona soralım önce.. dünya dağıtıcılığı bize ağır gelir.. bilgi birikimi ve pek çok şey lazım.. eğer ülkem için düşünülürse ve anlaşırsak olabilir mr.sam.. sizin ilişkiniz nedir..
ilgi sebebinizi merak ettim..

mr.sam-- meraklıyım ve işim bu..
okurken staj yaptığım şirketlerden birisiydi.. yönetimi çok iyi.. dağıtım ve pazarlaması da gelişti..
benim,cep telefonu tasarımlarımdam ikisi üretiliyor..kendi kazandığım parayla. da. hisse alıyorum.. bir gün blue-jean işinden para kazanamaz olursam.. yapacağım iş..iletişim ve yan sektörleri olur..
ilk olmak her zaman sıkıntılıdır ama keyifli bir liderlik sürersiniz.. herkes peşinizden gelip,tecrübenizi paylaşmak için uğraşır.. size de  başaracağınıza inandığım için önerdim.. (saatine baktı ) ve benim gitmem lazım..

kalktık ayağa ..

tuna-- buyrun gidelim..
mr.sam-- lütfen ,zahmet etmeyin.. ben taksiyle giderim.. sizin düğününüz vardı..gecikmenizi istemiyorum..

tuna-- irem sen kuaföre git.. ben götüreyim.. bülenti de alır gelirim..
nedim--ben götüreyim,sizde toplantıya gidersiniz..

turgut-- merhabaa.. gecikmedim umarım..
irem-- zamanlama harika turgut..

tokalaştı hepimizle..

 turgut-- nasılsınız mr.sam..
mr.sam-- iyiyim,sağol.. sen nasılsın..
turgut-- teşekkür ederim.. başka bir planınız yoksa,sizi yolcu etmeye geldik.
mr.sam-- çok sevinirim.. zahmet oldu sana..
turgut-- rica ederim.. buyrun..

Hiç yorum yok: