Translate

16 Eylül 2012 Pazar

1343.bölüm..


eren-- halinizde bizim de payımız olduğu için, suçluluk duyuyorum..
kendi adıma hepinizin önünde.. bir daha iki kadehten fazla içmeyeceğime söz veriyorum..

tuğrul-- bende..
nedim-- esnetilebilir olmak kaydıyla,bende söz veriyorum..
tuna-- ben vermiyorum.. ama eskisi kadar da çok içmiyorum zaten.. dozunda bırakmak en iyisi..

hepimiz orhan abiye bakıyoruz.. o da menekşeye..

orhan-- kaybedeceğim çok değerli..  söz veriyorum.. bir daha beni öyle görmeyeceksin..

menekşe-- hiç içmeyeceğim demeni bekliyorum..

tuna-- alışkanlık bu menekşe.. iki kadehle sınırlayın sizde.. bırakması ..söz dese bile, tutması zor..

menekşe-- hayır tuna.. orhanın bir tercih yapması lazım.. ya hep,ya hiç.. kararım kesin..
bunca yıldır içmiş,yıpratmış kendini.. ortam uygunmuş,yanlızmış,sağlığını kaybetmeyi göze almış..
ama artık yanlız değil.. beni kaybetmeyi göze alıyorsa.. devam eder yine.. karışan da olmaz..
ben eşime hoşnutsuzlukla değil..aşkla bakmak istiyorum..daha başka ne söyleyebilirim ki..

orhan-- peki,karıcığım.. içki faslı sonsuza kadar,bitti..
menekşe--  beni tanıyorsun,hissetsem dahi.. yıllar geçse de.. dediğimi yaparım..
orhan-- sözz..(  yanına gidip,kolunu omuzuna koydu.. gülerek) oyalanmam için.. bir iyilik düşünürsün değil mi..
menekşe-- tabi ki.. sana bir tesbih alırım..

biz gülerken,onlar sarıldılar..


irem-- hadi hanımlar beyler.. finali yapalım.. eller havaya.. göbecikler atılsınn..

kara gözlü çingenem aşık oldum ben sana..
seni çok seviyorum inanmıyorsun bana..

hep beraber oynuyoruz..

irem-- aa tunaa,hakkını ver..
tuna-- gecikiyoruzz..
eren-- beklesin (........)
nedim-- suçu bana atın.. grönlanddan da vazgeçersiniz artık..
tuğrul-- fırsatçıı..
nedim-- öğreniyorum tuğrul bey..

gönül-- erenn.. buraya mı taşınsak ki.. her an bir eller havaya durumu var baksana..

kahkahayı koyverdik..

irem-- şarkıyı  sonra tamamlarız.. tuna kıskanmaya fırsat bulamadan.. imzayı atayım,ben.. .öptüm hepinizi.. byy..

koştururcasına..çıktık evden..

nedim bey de evrak dosyasını verdi.. kendi arabasına bindi.. bizi takip ediyor..
ana yola çıkınca..
irem-- güvenliğe gerçekten haber verdin mi..

tuna-- verdim.. dediklerinin hepsini söylesem.. üçüde boşanma arefesinde olurlardı şimdi.. içmenin de,bir adabı var.. bunlar ipin ucunu kaçırmışlar gece.. bir sıkıntıları olsa hadi neyse  diyeceğim ama o da yok.. hepsine yazık olacaktı.. en çok da çocuklara..

irem-- haklısın.. içki şişedeki gibi durmuyor ne yazık ki..
 kimbilir nedenleri neydi..kim kime gaz verdi.. bilemeyiz.. 20 yıldan sonra,sarhoş olduğuna göre.. kontrolünü bıraktıran birşey var demektir.. bir ağzını arasana.. anlatır belki..

tuna-- içime kurt düşürdüğünün farkında mısın..
irem-- evett.. kıskanmaya vaktin olmasın diye çalışıyorum..
tuna-- (gülerek )  çok çalıştın zaten.. maşallah epeyce faalsin.. şarkılar,oyunlar.. herkese yetiştin.. zemin bile düzeltmişsin baksana..

irem-- hah hah hah.. ağam sağolsun.. gece ve sabahtan sonra..motivasyonum yerindeydi..
elimden geleni esirgemeyip..iyilik yaptım.. menekşe çok fenaydı..çimlerde süründüğünü ve ayyaş halini görünce.. sevdiğim adamdan tiksindim adeta .. değmeyeceğini düşündüm ,kahroldum dedi..
neyse tatlıya bağladık..inşallah iyi olurlar..
sözleşmeyi bana okusana..

tuna-- tamam..

Hiç yorum yok: