Translate

16 Eylül 2012 Pazar

1342.bölüm..



tuna-- orhan abi saat ikideymiş toplantı.. yeri tarif etmiştim,gelebilirsin değil mi..
orhan-- gelebilirim de.. gelmezsem , merak etme..
irem--siz giderken, menekşeyi kuaföre bırakırsınız diye düşünmüştüm..
gelmemek gibi bir seçeneğiniz olmadığını da bilin.. saadet teyzemin dilinden kurtulamazsınız..

menekşe-- kuaför olmasa da,nikaha gelir.. gönlünü alırız saadet teyzenin..
ela-- beraber gideriz kuaföre.. irem, merak etme sen.. gözümün önünden ayırmam..
irem-- yakışanı yaparsınız artık.. biz artık kalkalım.. herşey için hepinize teşekkür ederiz..

gülderen-- ne yaptık irem hanım.. sizde sağolun..

nedim-- ben de geliyorum sizinle..
tuna-- (gülerek) bozmayım diye,önlem olarak mı..

nedim-- dün, irem hanım size rağmen işi bağladı..az önce mutfaktaki manzarayı da gördükten sonra..
bir kere daha taktir ettim.. o her türlü önlemini alır..
beni dinlemezsiniz de,o kendini dinletir size.. adım gibi eminim..

irem-- sağolun nedim bey.. grönlanda göndereceğim sizi.. serin olur dedim..
nedim-- nee..
irem-- beğenmediysen.. afrika olsun.. safari ortamı unutulmaz kılsın istiyorum da..
nedim-- biz gitmesek de olur..

kahkahayla gülerken..kalktık hepimiz..

tuna-- mutfakta ne yaptığınızı..öğrenmem şart oldu..
irem-- göstereyim mi..
eren-- göster..
tuna-- iremi tanısan o kadar kolay.. göster demezdin.. her an bir sürpriz yapabilir..

tuğrul-- nasıl korkutmuş cadı..
irem-- hah hah hah.. roman havası çekti canımız,oynadık..
eren-- durduk yerde..
gönül-- evett.. irem;a be iki göbecik attırıverelim  dedi.. attıralım,hatırın mı kalsın   dedim.. oynadık..

tuğrul-- nedim bey şok olmuştur..
nedim-- eh biraz..ama çabuk kendime geldim..
orhan-- darısı bize,olsun..

irem-- aminn.. ziyanın kulağı çınlasın.. berbat bir haldeyken,bana tavsiyeler verip.. iğneleyerek,yanlışımı yüzüme söyledi.. acı reçete gibi birşey..uyguladım,bana yaradı..
hepimizin  büyüğüsünüz..bizim öyle bir şansımız yok..ama haddim olmayarak..düşüncemi söylemek istiyorum..  sizde tunanın dediklerini uygularsanız..  memnun olacak, en az iki kişi tanıyorum.. orhan abi..

orhan-- ..............
tuğrul-- bizim gelin ,böyle işte.. taşı yerine koyuyor..

Hiç yorum yok: