Translate

12 Eylül 2012 Çarşamba

1340.bölüm..


tuğrul-- omlet ye,irem.. nedim bey yaptı..

menekşe-- beyler,gece döndükten sonra.. havuz başında,içkiye devam etmişler irem.. laf karıştırmaları.. tatsızlıkları ve boyun tutulması o yüzden..
sabah saat beşte,çimlerde sızmış olarak bulmuş görevli. horultuları takip etmiş öyle dedi..

tuna--irem-- hah hah hah..
irem-- yani çok üzüldüm..
eren--beli belli..
tuna--  zaten hepimiz sarhoştuk.. kendinizi genç mi sanıyorsunuz,bilmem ki..   yatın ,uyuyun dedim size..
aradığınızda diliniz dolaşıyordu..

orhan-- yok artık.. o kadar da , kendimizden geçmedik canım.. fırsattan istifade yapma..
tuğrul,aradık mı..

tuğrul-- inanma abi.. o saatte arasak.. böyle sakin söyler mi..
eren-- yada bizi dinler mi.. hem eve girmedik ki.. telefon edelim.. tuğruldaki bitince.. orhan abi içki getirmeye gitti,onu biliyorum..
orhan-- ben onu da bilmiyorum..

nedim--gülderen--irem--tuna-- ela--gönül-- hah hah hah..

irem-- nasıl uyandırdınız..

menekşe-- rezaletti tek kelimeyle.. üç hanım,kıpırdatamadık bile..
  havuzu boşaltıp,çimlerin sulanmasını sağladığımda bile uyanmadılar.. ortak karar ile bıraktık öylece.. gidip yattık..içeri almayacaktık  güya.. gönül ve ela kıyamamış.. çocukları götürdüklerinde kapıyı kilitlememişler..

irem--  geçmiş olsun orhan abi..
orhan-- sağol.. hava mı,ortam mı çarptı bilmiyorum.. 20 yıl önce sarhoş olmuştum,bu ikinci oldu.

menekşe ve gülderen hanım çay bardaklarını doldurmak üzere mutfağa gittiler..

eren-- (fısıltıyla ) menekşe çok kızmış.. bizi ıslattığı için söylenemedik bile.. sormayın dediğim halde.. niye sordunuz..

irem-- nereden bilseydim  abi..
tuğrul-- bir daha asla içki içmeyeceğim diye söz vermezsen.. ben yokum ..orhan.. sonrası da garanti değil.. elinde kadeh görürsem.. yada nefesin kokarsa .. seni anında boşarım demiş.. menekşe..

tuna-- (kısık sesle )belki de sarhoşluğunun, iyi bir sonucu olur orhan abi.. tercih senin..mutluluğunu bozarsan.. ona karışamayız..
irem duymadı da, beni aradınız.. üçünüzde uçuyordunuz..
inanılmayacak,derecede saçmaladınız.. size söylendim de,ben de gelecek durumda değildim..
güvenliği arayıp..adınızı verdim..  arabaları dışarı çıkarma..
taksi çağırırlarsa,içeri almadan beni ara dedim.. durumunuzun vehametini anlayın diye, bu kadarını söyleyebiliyorum...iyi ki,sızmışsınız..  yeterince içmediniz mi.. dokunuyor madem.. bırakın artık..

eren--...........
tuğrul--..............
orhan--........... sen ciddi misin..
tuna-- evet abi.. güvenlik görevlisi değişmediyse ,sorabilirsin..

ela-- nasıl durduracaktın tuna.. seni dinleyecek halde değillermiş..
tuna-- max ve tinayı getirecektim ela..
irem-- menekşe çok bozulmuş.. konuyu değiştirelim..geliyor.. kuaföre giderseniz nikah için.. açılır sanki..

gönül-- (mırıldanarak ) nikaha gitmemeyi bile düşünüyor.. kahvaltıya da gülderen hanımı kıramadığı için geldi..

irem-- beni de kırmaz.. kahve yaparken ikna ederim onu..

menekşe çayları getirdi.. gülderen hanım da getirdiklerimizi ısıtmış kesmiş.. ikram etti hepimize..

gülderen-- ailenize bayıldım irem hanım.. çok uyumlu,kafa dengi insanlarmış..

irem-- sağolun,öylelerdir.. hüseyin abi.. osman eniştemin kuzeni.. elif ablayla evlenip.. on yıl Adanada kalmışlar.. annemler ve teyzemlerle dostlukları o zamana dayanıyor.. hepimizin bebekliğini biliyorlar.. sonra onlarbankacı olmanın dezavantajıyla tayin olmuşlar.. yıldız teyzemler Manisaya yerleşmiş.. uzaklaşmışlar ama kopmamışlar..
bekir bey ve hüseyin abi çocukluk arkadaşları ilişkileri çok eski ve hep sürmüş..
yıllar sonra bir araya geldiler.. erkeklerden ziyade.. kopmamalarının nedeni  hanımlar elbette.. baş etkende sevim teyzem..

nedim-- erol beyin geleceğini düşünmüştüm ama yoktu..
irem-- oğluyla ilgileniyormuş.. ama dayımı bilirsiniz.. pek kendini göstermez.. ..
hepimizi sever de..zuhali bir başka sever .. habersiz, ziyayı kontrole gelmiş bile olabilir..

eren-- çok manidar söyledin.. ne biliyorsun..
iren-- yer dahil,ne sordum ..ne de birşey biliyorum abi.. sadece tahmin ediyorum..

tuğrul-- göz aydınına gidemedik..çok ayıp oldu..
tuna-- bizde gidemedik,fırsat olmadı ki.. gelecek hafta sonuna kaldı..

eren-- ziyaların düğününe gelemeyeceğiz,o yüzden biz bugün ziyaret etmek istiyoruz.. burayı kapatıp,eşyaları halama götüreceğim.. nikah sonrasında herkesle ,vedalaşırız .. gece de gideriz kısmetse..

tuğrul-- bizde kapatacağız.. nikah sonrası beraber Mersine gidelim.. hazırlanacağız daha..

tuna-- ben bülentle erenleri getiririm,havaalanında buluşuruz..
irem-- anlamadım..
tuna-- gelmeni istemiyorum irem..

gülderen-- kahveleriniz nasıl olsun..
irem-- onu biz yapalım gülderen hanım.. lütfen oturun. yormuşuz sizi.. ellerinize sağlık..herşey harikaydı..

gülderen-- afiyet olsun. komşularımızla beraber yaptık..
menekşe-- bir daha yapabilecek miyiz acaba..


menekşe,ela,gönül ve ben kalktık.. gülderen hanımda yardım ediyor.. masayı topluyoruz..

irem-- niye yapamayalım ki,menekşe.. ela daimi kalacak değil.. gönüller fırsat bulunca gelir.. siz Elazığdan dönmüş olursunuz.. biz hasatları bitiririz kısmetse..
zuhaller ve gülderen hanımlar balayından dönerler.. yine toplanırız..
yelizin bebekleri için,İstanbula da gideceğiz..söz verdik ya..

menekşe-- bu planlar ,bana o kadar uzak ki.. şu anda.. keşke dün sabaha dönebilseydik..

irem-- başta,ziya-zuhal.. istemezdi..
tunayla, bende aynı şeyleri tekrar edemeyiz..çaktırmadık da.. bülentin dedikleri doğruydu ..
bıdı bıdı,yedi bitirdi beni.. nedim beyde şahit..

nedim-- ben duymadım,görmedim.. bilmiyorum..

kahkahayla güldüler..

irem-- seçtiğim balayı mekanını hak ediyorsunuz nedim bey.. ama gülderen hanıma kıyamıyorum..

nedim-- sevgili patronum..böyle düşündüğünüzü söyleseydiniz..şahit olurdum..
tuna-- neye şahit olurdunuz..
nedim-- karı koca arasında yaşanabilecek, bazı durumları gördüğüme..

irem-- siz sahiden hak ettiniz..ikinizi ayrı yerlere göndereyim bari..
nedim-- ama irem hanım.. zor durumda bırakıyorsunuz beni.. kimi tercih edeceğimi şaşırdım..
irem-- telefonda balayı en zoru..inanın bana..

yine güldüler..

biz tabakları,bardakları vs.götürdük.. menekşeyle.. diğerleri de kahvaltılıkları getirdiler mutfağa..

irem-- cezve neredesin ses ver..
menekşe--senin  cezven konuşuyorsa bilmem.. ama bizimkiler sessiz.. çekmecede duruyorlar..
irem-- aman menekşee.. seni neşelendirmek için söyledim..relax relax..
menekşe-- hal mi bıraktılar ki..





Hiç yorum yok: