Translate

12 Eylül 2012 Çarşamba

1336.bölüm..


figen-- madem aldın,eline.. devamı da gelsin irem.. kimbilir bir daha ne zaman bir araya gelebileceğiz..
yıldız teyzeyi kaç yıldır görmüyordum..
yıldız-- haklısın figenciğim ,uzak olunca.. çocuklarla ,gelip -gitmeler sorun oluyor artık.. sen de yoktun,görüşemedik..
figen-- evet öyle.. bir araya gelinmiş,fırsatı değerlendirelim bari..

saadet-- işte böyle,özleniyor .. yıldıza derken.. hülyada gitti.. dileğe dayanamıyorum bende..
safiye-- herkes yerinde,yuvasında mutlu olsun ve iyilikle gelindiğinde beraber olalım.. başka çaresi yok..sen; hülyayı bile bile göndermedin mi saaadet.. niye şikayet ediyorsun..

saadet--kısmetmiş..kaderleri güzel olsun,inşallah..demekten başka elden ne geliyor ki safiye..

hülya-- bu lafın üstüne.. yüksek yüksek tepelere yakışır irem..
irem-- yakışır hayatım.. ama ben çalmayı bilmiyorum.. size onun yerine çökertmeyi çalayım.. bilenleri de,piste alalım..

elif,sacide.. gülderen,güzide,menekşe,ela.. gönül,figen.. yıldız teyzem.. kalktılar..

irem--

harika oynuyorlarmış doğrusu.. beylerde tam üstüne geldiler mi.. kesif bir alkol kokusu geliyor.. gözler kaymış..

ziya-- oo,güvercin işi büyütmüş..
bekir-- sacidee..
irem-- hoşgeldiniz beyler,eşlerinizin yanına alalım sizi..

ziya-- abi,irem seni çağırıyor.. aa,teyzee.. hoşgeldinn..
yıldz-- hoşbulduk ziya..
 tokalaştılar,tuna ve abimlerle.. diğerleriyle de tanıştırdı ziya..

irem-- hadi beyler.. hanımlarınız müthişti,beraber nasılsınız görelim..

yıldız teyzem ,ziya ve tuna oturdular..yeniden başladım..

abimler,mahmut .bekir...hüseyin,yasin,nedim,orhan beyler görülmeye değerdi..
 dört dörtlük bir performans sergilediler.. doğrusu..
öyle çok alkışlandık ki..

bekir-- tebrik ederim,irem.. beni bile oynattın..
yasin-- biz ikna edememiştik,dilinizden irem anlıyormuş demek ki..

irem-- teşekkür ederim.. hiç anlamaz mıyım yasin..

oturdular eşlerinin yanlarına..tuna da benim sağımda oturuyor..
irem--(kısık sesle )aşkım nasılsın..
tuna--( biraz kulağıma yaklaşıp )kıskanç..
irem-- (gülümseyerek baktım yüzüne.. )bende öyleyim ,çaktırma..hiç eğlenmiş gibi değilsin..
tuna-- (gülerek) çok eğlendik de,korkumdan çaktırmıyorum..
irem-- hah hah hah..

nermin-- eğlenceniz nasıldı bülent....
ziya--  bülente sordun ama.. konuşma yasağı koydum ..cevabı ben veriyorum..  güzeldi teyze..

saadet-- bizim ki de ,çok güzeldi..
gülderen-- evet,çalanlarda oynayanlarda  müthişti.. gizli ne yetenekler varmış meğerse..
ziya-- bizim ekipte de,varmış..  gülderen hanım.. keşfettik.. said evlenirken yine toplanacağız..

irem--  babam nerede.. anne.. arif eniştem de yok.. beraber değiller miydi..
nermin-- hep beraber,revüye gittiler ya... gelmişlerdir onlarda..
irem-- nee..
saadet--(gülerek )  ziya,arife huri gösterecekti.. izin verdim,bende..
yıldız-- özcan duymasın..

ziya-- bilsek onu da beklerdik,teyze..
ela-- madem revüye gittiniz,neden ayakkabılarınız tozlu..

bülent-- sahne şovu özelmiş,ela..toz dumandan, göz gözü görmüyordu...arif ve ahmet bey beni huri sandılar düşünsene..
nermin-- bülentt,bu kadar da abartılmaz ki.. yok kızım ,yok.. şaka yaptık.. baban,eniştenlerle karşıdalar..

hülya-- emin misin teyze.. ben eniştemi ve babamı..duvar kenarından giderken gördüm.. saklanır gibi bir halleri  vardı..

eren-- dansöze para yapıştırdığımı söylemeyin, demişti bize de..
nermin-- (gülerek ) ziyaa,niye engel olmadın..

ziya--  dansözün kredi borcu varmış,teyze..iyiliksever tüm erkekler, yardımcı olmak için yarıştılar adeta..  bizim evde de aslan var biliyor musun..  kendimi riske atamadım..

irem-- iyiliksever erkekler elini kaldırsın..
orhan-- çok beklersin,uyanık..

kahkahayla güldük..

Hiç yorum yok: