Translate

12 Eylül 2012 Çarşamba

1331.bölüm..


said .. derya,songül ve vahide hanımı bırakacak..
nedim beyde burhanı.. inci otelin önünde buluşacaklar..
 ..tuna bülentle.. ben de yanlız arabama bindim..
arka arkaya hareket ettik..

bağlamayı almadığımı  hatırlayınca.. kavşaktan geri döndüm.. anında telefon çaldı..

irem-- efendim..
tuna-- niye döndün..
irem-- yanındakini ekmen için.. fırsat yaratıyorum.. kocacığım.
öpücük lafta kaldı ya.. .
tuna-- hah hah hah.. ama durumu biliyorsun..
irem-- evet.. bağlamamı ve elbise değişmeyi unuttuğum için eve gidiyorum aşkım..

tuna-- tamam.. dikkat et.. kendine de,seçtiğine de..
irem-- hah hah hahh.. by..
tuna-- by..

*********
vişne rengi,kolsuz.. degaje yakalı.. vücuduma oturan ipek elbisemi
giyip ..ona uygun makyaj yaptım.. inci takılarım,beyaz ayakkabı çantamla
iyi oldu.. topuzum bozulmamış.. parfümümü sıkıp,aceleyle çıktım evden..

*********
teyzemlerin evinin önüne park ettim de..
sesler karşılarındaki tek katlı ..boş evden geliyor..
müzik ve kadın sesi inanılmaz.. demek orayı münasip görmüşler..

bağlamamı alıp gittim..
geniş,ferah ve klimaların serinlettiği salonda.. öyle bir kalabalık var ki.. sandalyeler kenarlara sıralanmış.. ortadaki boşluktada oynayanlar var.. düğün salonu gibi..
ergün abimin teybi,amfisi de gümbür gümbür.. kıvrak bir müzik çalıyor.. basıp durdurdum..
ne oldu diye döndüler..

sesimi yükseltip..
irem-- merhaba hanımlar.. cümleten hoşgeldiniz..

kalabalık hoşbulduk dedi.. gözüm tanıdık simaları seçti nihayet..
nermin-- irem.. buradayız..
irem-- tamam annem..
zuhal--  hoşgeldin hayatım..
sarılıp,öpüştük.. kırmızılar içinde,öyle güzel olmuş ki..

irem-- hoşbuldum.. burası çok iyi olmuş..
haa,bilmediğim gelişmeler varmış.. konuş çabuk..
zuhal-- hah hah hah.. evet..çok beklersin.. mahalli sanatçı,geç hadi..

irem-- hıı,işler yolunda ha..
zuhal-- olmaması tuhaf olur..

neşe-- (yanımıza geldi ) iremm.. maşşallah bu ne güzellik..
irem-- (öpüştük) sağol neşe abla.. sende çok güzelsin.. yanık ten yakışmış..

neşe-- sağolasın..  mutfakta saadet ablayla,kına hazırlıyorduk.. kızlar da bakıyorlar..  zuhali ağlatırız birazdan..
irem-- o garanti zaten..repertuar sağlam..
zuhal-- biz kaçıncı parti ağlıyoruz bir bilsen.. iyice sulugöz oldum..

menekşe-- yüksek yüksek tepeleree ev kurmasınlar..
zuhal-- suus..
teybi çalıştırıp, bağlamamı  anneme teslim etti.. bizde menekşe,ela ve gönülle öpüştük..
azize başlamaz mı..

zuhal-- hadi hanımlar, hep beraber.. oynayalım..
irem-- ay ben hiç dayanamam bunaa..

oynayarak.. tanıdıklarımın yanına gidip öptüm ve kaldırdım.. hülyanın kızı da,maşallah bir güzel,bir sevimli.. aynı hülya.. anneannemin kucağında öptüm onu da..

hayal,hülya figen.. neşe abla ..gönül,ela,menekşe.. zuhal..  sacide abla,annem.. teyzem.. güzide hanım.. gülderen hanım.. elif abla.. zuhalin halaları,kuzenleri.. bir döktürdük,bir oynadık ki.. eh yani..

halam,firuze hanım.. anneannem,nazile neneye özel göbek atıp ..gerdan kırdım..  onlarla beraber..oturanlarda alkışla tempo tuttular.. sevim teyzemi gördüm bir ara..

irem-- canımm..
sevim-- yavrumm..
sarıldık,yine ağlıyor..

irem-- ağlama teyzemm.. yüzün gülsün ya..
sevim-- güler inşallah.. unutmadan söyleyim..pazartesi.. salı çeyiz ütülenecek.. herkes geliyor,sende buyur.. hazırlanacak.. süslenecek.. salı günü evine götüreceğiz..
çarşamba günü,misafirler gelecek.. perşembe,dinlenirler.. cuma da,kuaför giyinme telaşı olur..
akşama .. uhuuu..

irem-- (gözlerim dolsa da ) yuvadan uçacak,zuhalim.. allah güzel günlerini göstersin inşallah..
telaş etme.. misafirlerini bana da gönder.. yerimiz var.. herşeyini de yaparız kısmetse.. bir hamama götüremedik inat kızını..
sevim-- hah hah hah..

zuhal-- annemm..
sevim-- kızımm..
irem-- başlamayın yinee.. daraldım ha..

menekşe-- sevim teyze.. bir erkek geldi, bakar mısın..
zuhal-- ben bakarım menekşe.. (gözünü silerek gitti..bende teyzemi sandalyeye oturttum..  )

irem-- göbecik atayım mı sana..
safiye-- yengee,at de.. böyle teklife yok denmezz..
irem-- halaa.. sen de iyi oynuyordun, gel karşıma..
safiye-- yiğenimin kınası oluyor.. oynarım tabi..

aman halada ne maharetler varmış.. orta yaş gurubunu kaldırıp.. iki dakika soluklanmak için.. oturdum halamla,firuze hanımın yanına..
irem-- bayanlar..nasılsınız.. yaylalarda geziyormuşsunuz.. haberinizi aldık.. sarıçama çağıracaktık sizi..

muazzez--öyle oldu.. sağolun...iyiyiz şükür..yaşlılık şikayetlerimiz var sadece.. siz nasılsınız..
irem-- koşturmacadan başımız döndü ama fena değiliz.. bizde..
firuze-- özledik sizi.. rabbim,kem gözlerden korusun..nazarlığın var mı..
irem-- amin.. nazarlık hikaye,dualarınız korur beni..

nazile-- duz getirde,okuyam..
anneannem-- tövbee.. sırasımı canım..
irem-- nenem,duzu boşver.. sen oku hepimize..

zuhal-- hanımlar,sürprizz..
yıldız-- merhabaa.. ben geldimm..
irem-- ay teyzemmm.. hoşgeldinn..


Hiç yorum yok: