Translate

9 Eylül 2012 Pazar

1329.bölüm..


mr.sam-- irem; nakliye için dediğin fiyata tamam dedim ama kat için söylediğin biraz fazla.. makul bir rakam söylersen.. dört katı da almak istiyorum..

irem-- (evrakları bırakıverdim )  ben tek fiyat söylerim demiştim..
o çevrede ki emsal işyerleri içinde,en bakımlısı ve size satış için en uygun olan yer orası..
rakam fahiş değil .. değeri.. sen de kazanacağını biliyorsun.. ben den de, karsız satmamı bekleme..
al yada alma.. başka yer de,bulabilirsin.. ben yine malını getiririm.. tercih senin.. nakliye için dediğim fiyata,tamam demenin nedeni  işi biliyor olman.. birbirimizi kandırmanın bir manası yok..

songül çayları,krep ve peynir tabaklarını getirdi..

mr.sam-- yine mi yiyecek..
irem-- onlar da,iyi gelir.. midene.. sağol songül..
songül--afiyet olsun.. (kül tablasını değiştirip.. kısık sesle) tuna bey ,üst katta..kapıyı aralık bırak dedi..
irem-- (gülümsedim) aç tamamen..
songül-- anladım..

kapıyı açık bırakıp,çıktı.. çayı içiyoruz..

mr.sam-- tek yetkili sen misin.. başkasıyla pazarlık imkanı yok mu diye soruyorum..
irem-- evet benim.. pazarlık imkanı da yok.. o fiyat indirme numaralarını da sevmem.. yapmacık geliyor bana..

mr.sam-- genel olarak,ticaretle uğraşan kişiler.. işleri artsın,para kazansınlar diye biraz da olsa,müşteriyi kaçırmamak için fiyat kırarlar..  sen nasıl iş yapıyorsun bilmem.. kaçırma beni..

irem-- ben ticarette de,özel hayatımda da hep genellemelerin dışında oldum.. kendime has artılarım var ki..tercih ediliyorum.. fiyat kıracak malım yok.. en iyisini alır,en karlı şekilde kullanırım..
aslında benim iş yapmama ,müşteri tavlamama da hiç gerek yok.. hobi gibi düşün..
ama madem burada zamanımı  harcayıp.. . personel çalıştırıyorum..
hobimden de kazanç elde etmek istiyorum, doğal olarak.. yani seni kaçırmamak için taviz vermem..
kapı açık mr.sam..sizi zorla tutmuyoruz..

mr.sam-- doğru.. eşinin mal varlığı..

irem-- sözünüzü kesiyorum ama eşimin mal varlığı ,sizi ilgilendirmez..
burasının benim mal varlığımla kurulup..yönetilmediğini ,nereden biliyorsunuz..
muhatabınızsam.. konuyu dağıtmadan ,iş çerçevesinde kalın..  aksi taktirde ,sinirleneceğim..

mr.sam-- ben; eşinin mal varlığı sana güven veriyor diyecektim.. yanlış anladın beni..
irem--belki..  ama ben....

 telefon çalınca,"pardon "diyerek açtım..
irem--alo..
tuna--(.......... ..........) daha ne konuşuyorsun ki.. duydum dediklerini..
irem-- merhaba ,nasılsınız..
tuna-- sinirli..
irem-- bende.. (tapuyu aldım elime) nereden arıyorsun..herkese film olduk,zaten.. ..hava atıp,işine hiç karışmam diyordun hani.. şimdi değişen ne..  niye belli edip,karışma ihtiyacı duydun..anlamıyorum..
ben ağzının payını veremez miyim..

tuna-- deryanın odasından arıyorum.. kimse duymuyor merak etme.. karışırmışım onu anladım..iyi ki, daimi burada değilim.. verirsin de,(......... ) kıskandım seni.. hemde çok..onda da beni rahatsız eden birşey var..

irem-- (gülümseyerek ) iyi ki,değilsin.. ( not kağıdını kalemi alıp,telefon numarası yazdım)
kıskanmanın da hiç sırası değil.. ihtiyacım var,satarsam bütçemi rahatlatacağım..
kaç günüm,harcamalarım  heba mı olsun.. hazır tava getirmişim,beklemem o yüzden..ama bir kelime daha ederse.. kovmak da seçenekler dahilinde..hadi çık dışarı,hava al..öptüm..

tuna--offfffffffffffff  off..(........ ) çabuk gönder.. öpmek lafta kalmasın...
irem-- (gülümseyerek ) kalmaz, by..

kapatıp..mr.same baktım..
irem-- arayan daha önceden görüştüğüm.. binaya talip olan bir başka müşteriydi..
o da sizin gibi fiyatı fazla bulmuştu ama biraz araştırınca fikri değişmiş.. kabul ediyorum dedi..  telefon numarasını aldım,kararınızı duyduktan sonra.. menfi-müspet haber vereceğim mr.sam..

mr.sam-- (içini çekerek ) tüm katlara aynı fiyatı mı istiyorsunuz..
irem-- evet..
mr.sam-- peki,kabul ediyorum.. bir protokol yapsak ve cuma günü geldiğimde resmileştirsek,diyorum..

irem-- olur..avukatım sözleşmeyi inceler..protokolu da hazırlar.. yarın öğlen otelde imzalar atılır,teslim ederim size..
mr.sam-- banka numaranı da,yaz..

irem-- tabi.. başka belgeler de getireceğim.. sizin avukatınız da incelesin.. cuma günü satışı gerçekleştiririz.. sabah dokuzda.. binada buluşalım..

mr.sam-- tamam..(cebinden. para destesi çıkardı dolar cinsinden)10.000 dolar var burada.. (masama koydu )

irem-- (antetli kağıdıma. gerekenleri yazdım.. imzalayıp kaşeledim..vermeden önce de,parayı saydım.. sonra kağıdı uzattım ve ayağa kalktım..) hayırlı olsun..mr.sam.. bol kazançlar diliyorum..
umarım iş ilişkimizden de,memnun kalırız..

o da kalktı ve tokalaştık..
mr.sam-- (kağıdı katlayıp cebine koydu) teşekkür ederim..umarım.. öyle olur.. hakkınızdaki uyarıları
pek kaale almamıştım.. yanılmışım..
irem-- uyaranlar philip,elizabeth ve sadun beyse.. beni tanırlar..

mr.sam-- onlarda var ama mr.kevin, mr.anar,mr.said, mr.maruf ve mr.rekin olacakları söylemişlerdi..

irem-- keşke kaale alsaymışsınız..( para destesini eğilip,çekmeceye koyarken.. fısıldadım )max gel oğlum..
doğrulup..kapıya doğru giderken.. max girdi içeri..önümde oturdu ,bana bakıyor..


mr.sam-- çok ürkütücü ama eğitimli demişti mr.maruf.. siz.. çağırmadan niye geldi,şimdi..
irem-- (okşadım başını )aferin oğlum..doğru,mr.sam.. max birçok konuda kapsamlı eğitim aldı.. her saat başı.odama gelip..iyi miyim diye...beni görmesi de dahil buna..

mr.sam-- hah hah hah.. saati nereden biliyor..
irem-- büyük saatin gongu çalınca.. hemen gelir..

odadan çıktık.. max de yanımda yürüyor.. merdivenleri iniyoruz..
mr.sam-- pardon,ben eşiniz gönderdi sanmıştım.. çok kıskandığını hissettim de..

irem-- belki,erkek bakış açısı ile hissetmiş olabilirsiniz.. gerçekte de kıskançtır zaten.. ama
yeryüzündeki,kalbimi çarptıran tek erkeğin kendisi olduğunu bilir..
yine de,bana farklı bakan olursa, kurt göndermekle uğraşmaz.. kendisi gelir..
yoksa siz bana farklı mı baktınız mr.sam..

mr.sam-- hayır hayır..
irem-- (gülümsedim) bende öyle düşünmüştüm.. size iyi akşamlar,diliyorum..
ilacınızı içmeyi unutmayın..sizi hasta göndermeyelim..

mr.sam-- unutmam.. size de iyi akşamlar.. yarın öğlen görüşmek üzere.. hoşçakalın..
irem-- teşekkür ederim.. turgut bıraksın isterseniz..
mr.sam-- kendim giderim.. çok yordum ,onu..

turguta yasemine,burhana başıyla selam verdi.. onlarda aynı şekilde selamlaştılar.. köşkten çıktık.. hava kararmış..  bahçe ışıkları yanıyor..
yan tarafa yürüyüp..beylere başımla selam verdim..
irem-- mr.sam gidiyor tuna..
tuna--  geldim..

kapıya kadar yolcu ettik.. max de hiç yanımdan ayrılmadı.. tokalaştılar falan.. ana yola yürüdü ilk geçen taksiye bindi..

tuna-- kovmadın..
irem-- hıı,sattım.. katları.. max aferin oğlum..( okşadım başını..) yerine git..

tuna-- hayırlı olsun..bereketini gör..
irem-- sağol..
kameriyeye doğru yürüyoruz..
tuna--max yanımızdaydı.. fırtına gibi içeri girince ,bende geliyordum neredeyse..
irem-- hah hah hah.. fısıltımı duymadığından..
sam şok oldu,sende gelsen bayılırdı herhalde.. çağırmadınız niye geldi dedi.. saat başı beni görmek üzere  eğitildi dedim..

tuna--hah hah hah.. inandı mı (........... )
irem-- tabi ki.. o ,kıskandığını hissedip senin gönderdiğini sanmış.. (durup,ellerini tuttum ) bana farklı bakan olursa,kurt göndermez.. kendisi gelir..yoksa siz baktınız mı,dedim.. hayır hayır dedi..

tuna-- (ellerimi hissetmek istercesine sıktı ) geldim de.. senin için girmedim.. hayır dese de,bir falsosu olmasa da.. sordurduğum herkes karakteri sağlam dese de..sana hayran  bakıyor gibi geldi bana..  çok rahatsız etti.. eğer görsem..işinize,kesinlikle engel olurdum.. rica ediyorum.. sınırlı,resmi muhatap ol..

irem-- öyle olacak zaten.. eğer ben hissetseydim..hiç bu işe girmezdim..
incelemem için..imzaladığı sözleşmeyi bıraktı.. protokolü de nedim bey hazırlar,otelde gitmeden imzalarız dedim..
tuna-- nedim bey ne zaman inceleyip..hazırlayabilecek ki.. bizimle geliyor.. yeni damattan.. sabaha kadar bitirmesi de..istenmez ki..

irem-- ben bilmem.. bir çaresine bakacak.. temmuz da balayına göndereceğim onları.. benim gibi patronu nerede bulacak.. çalışsın biraz..

tuna-- nereye..
irem-- ya afrikaya safariye..yada grönlanda.. çöl yada kutup..seçsin..
tuna--irem-- hah hah hah..


Hiç yorum yok: