Translate

9 Eylül 2012 Pazar

1327.bölüm..


mustafa-- yoktur inşallah.. bir haber bekliyorum da.. aklım ona takıldı..
mahmut-- biz de,sadunla birşey söylemeye gelmiştik..ama oturduk rakı içiyoruz..
irem-- acilse ve bana söyleyecekseniz.. içeride konuşabiliriz mahmut bey..

mahmut--gitmemize gerek yok.. ben havuzu yaz- kış kullanmak istiyorum
o yüzden üstünü kapattırabilirmiyim diyecektim.. sadun baktı,açılır-kapanırolabilirmiş.. genel çoğunluk sizde.. razı gelirler mi..

tuna-- gelirler.. yaptırn mahmut bey..
bülent-- bence de,bir mahsuru yok.. arkadaş yeni komşumuz mu..
irem-- evet.. bekir beyde,nedim beyde komşumuz..
bülent-- hayırlı olsun..
mahmut-- sağolun..

bekir-- güle güle oturun mahmut bey..
mahmut-- hep beraber oturalım,inşallah..
bekir-- amin.. sadun bey havuzun kapatmasını beğenirsek.. bizde isteriz..
sadun-- tamam bekir bey.. sacide hanımın ve mr.rekinin işlerini teslim ettikten sonra.. ilgilenebileceğim..  razı gelindiğini duydum ya..siparişlerimi gönül rahatlığı ile verebilirim artık..

irem-- sadun bey.. cengiz beyin büronun üstündeki yeri ,ne oldu..

sadun-- dün görüştük.. mr.rekinin yerine,geldi.. engeli kalmamış ve boşaltılmış..  tamirat yaptıracağım dedi..  bizde  o kadar uğraşmışız,teslim edeceğiz..açılış olacak.. tepede gürültüyü istemeyeceğini söyledim.. makul karşıladı.. zemin tamiratına bir ay sonra başlayacak..

bülent-- gözünüz aydın.. davayı kazanmışsınız..
tuna--(içini çekerek ) sağol.. kimden duydun..
bülent-- sevinç hanımdan..ona göz aydını demek için aramıştık da..

irem-- gidince,birde çiğdemi arayıp tebrik et bülent..
bülent-- ne konuda..
irem-- yusuf beyle evlilik kararı aldılar da..

bülent-- yusuf? basın yayında okuyan ,orhan abinin öğrencisi olan mı..
irem-- evet..
bülent-- (gülerek ) çok sevindim..

ziya-- irem,dayını da arayıp çağırdım.. sağol ama beni affet.. size iyi eğlenceler..dedi.. oğluyla ilgileniyormuş..

irem-- (gülümsedim ) iyi.. eğlenin..
bülent-- niye öyle dedin.. tuna gelmiyor mu..

ir-- geliyor canım.. eren,tuğrul ve orhan abimler.. bekir,güngör,mustafa ,cevdet beyler..
nedim bey yeni damat olduğu halde geliyor.. ziya öyle bir teklif etti ki.. kuzu kuzu tamam dediler.. içleri nasıldı onu bilmem ama durum bu..

güldüler..

ziya-- mahmut bey,sadun bey.. arzu ederseniz.. sizlerde buyrun.. nişanlım kına yapıyor,güzide hanımda davetli.. bizde beylerle eğleneceğiz..

mahmut-- çok isterim ziya bey.. yeri söylerseniz.. ben bir saat sonra gelirim..
sadun-- bende çok çok isterdim deşarj olmayı ama.. işim ne zaman biter bilmiyorum ziya bey..

ziya-- siz bilirsiniz ama bu da bir ihtiyaç..
mahmut-- sadun,gidelim işte..
sadun-- peki.. gidelim..

ziya-- pişman olmayacağınıza garanti veriyorum..

irem-- (bekir bey,mustafa bey,güngör bey.e bakarak ). eşleriniz de geleceklerdi.. hala yayladalar mı yoksa..
bekir-- sacide,elifle gidecek..

mustafa-- eşlerimiz döndüler..sağolsun çağırdılar da..lakin durumdan dolayı gitmeyecekler
irem hanım..murat iyi değilmiş,cevdet yanında..sen git bari dedi.. tadımız yok anlayacağınız..

irem-- üzüldüm..
ziya-- harunu görmedim birkaç gündür.. o nerelerde..
mustafa-- nerede olacak..ceydanın yanında.. biz çıkarken geldi..
ziya-- iş yerinizin telefonunu alabilir miyim..
irem-- arayacaksan.. vahide hanımda var,ziya..
ziya-- evet.. (kalktı )  birazdan gelirim..
koşarak gitti..

bülent-- murat beyin nesi var.. yardımcı olabileceğim birşeyse bakayım..
tuna-- senin alanına girmiyor bülent.. ailevi meselelerden dolayı.. kızına üzüldü..
bülent-- doktora gitti değil mi..

mustafa-- gitti ama faydası olmadı.. ilaçları bile içmiyor,kahretti kendini..

bülent-- çevreyi,ortamını değiştirin.. sevdiği bir işi yapsın.. kendini dinlemesini engeller.. birde,hasta muamelesi yapmayın..mesela başında beklemeyin.. tek kalsın ; varsa eşiyle de görüşmesin
 bir süre.. çevresini,sizleri gördükçe depresyon tetiklenir.. bunları yaparsanız murat bey,genel olarak ilaçsız düzelir.. dikkat etmeniz gereken ,tek riskli yanıda söyleyeyim.;
.. yenilik arayışına girebilir..içki içmiyorsa,içer..  genç bayanlar,çok cazip gelir..
dertsiz,tasasız.. genç olduğunu hissettirecek.. heves bir ilişkiye açık olur.. mutsuzsa,boşanabilir bile..
yapmaz,karakterine uygun değil demeyin.. yapar,sizi yanıltır.. erkeklerde orta yaş depresyonu çok tehlikelidir..

mustafa-- sağolun bülent bey..ama içimi kararttınız..
güngör-- doğru söylüyor.. mustafa.. kendimize dikkat edelim.. riskli guruptaymışız bak..

kahkahayla güldüler..

ziya gülerek geldi..oturdu yerine..
ziya-- murat bey,cevdet bey ve harun da geliyorlar..

mustafa-- bak ziya,madem geliyorlar.. gittiğimiz yerde bayan olmasın..rica ederim..
 muratın gözü açılır falan,neme lazım..bülent bey riskli dedi..

ay nasıl gülüyorlar anlatamam..
ziya-- irem atmaca gibi bekliyor..var desem bir türlü,yok desem yalan olur.. doktorlarımız çok,diyeyim en iyisi.. zuhali de aradım,hüseyin bey ..ergün,ali ve yasin de beraber gelecekler..

bülent-- lütfü geliyor mu..
ziya-- (gülerek ) gelirim dedi..
bülent-- niye güldün..
ziya-- sonra anlatırım.. hazırsanız gidebiliriz..

tuna-- abimler gelecekti ziya..
ziya-- zuhallere gitmişler,abi.. buluşma yerini söyledim.. oraya gelecekler..

tuna-- iremin görüşme yapacağı beyefendi,gelmedi henüz.. burada olmak istiyorum..
yeri ya bana da söylersin.. yada ben gelmem ziya..

irem-- tuna sen gidebilirsin.. beni beklemene gerek yok.. benim ayarladığımı sanıyordur o..

ziya-- belki öyle,belki değil.. ama sabote etmene izin vermeyeceğim..
abim gelmeden.. gitmiyeceğiz.. mahmut bey,sadun bey.. inci otelinin önünde olacağız.. oraya gelirseniz gideriz.. benimle gelecek olanlar.. buyursun..

bekir,mustafa,güngör bey kalktılar.. mahmut ve sadun bey de,işlerini halletmek için gidelim dediler..

bülent-- ben tunayla gelirim ziya..
ziya-- sen bilirsin.. herşey için teşekkür ediyoruz.. çok gecikmeyin.
tuna-- tamam.. rica ederiz.. .
irem-- (gülerek beylerle tokalaştım..) ziyaa,işimiz saat on iki gibi biter..

ziya-- abim o saatte de gelse,başımın üstünde yeri var..  ama sen o saatte zuhalin yanına gidersen ne olacağını.. bir daha düşün istersen..
açtı arabasını oturuyorlar..

irem-- gıcık..
ziya-- hah hah hah.. teveccühünüz irem hanım..

irem-- ziya daha evlenmedin.. haberin var değil mi..
ziya-- zuhalle ne zamandır konuşmadın tabi.. gelişmeleri bilmiyorsun.. asıl senin hiç birşeyden haberin yok.. byy..
 irem-- (kaldırımdayım.. sesimi de yükselttim ) ziyaa.. durr..

ziya gitti.. bir taksi durdu..köşkün önünde.. turgut ve mr.sam indiler..
tunayla bülent ne ara gitmişler yanımdan,bilmem ..bozmadım artık..  bahçeye buyrun.. çay içiyorduk dedim..

mr.sam--turgut beni.. gezdirdi..  yediklerim ve içtiklerim çok güzeldi.. ama çok rahatsız oldum.. 
bir an önce konuşup,otele gitmek ve yatmak istiyorum ..irem.. yiyecek,içecek deme bana.. kötüyüm.. 

irem-- peki, buyrun.. turgut,tunaya haber ver..ne yedirdin ..

Hiç yorum yok: